Online Armor (Free edition)

ville.

8

6589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkulainen2

Olen käyttänyt sitä noin viikon. Tosi tyytyväinen ohjelmaan. Ohjelman keskustelupalstalla tekijät vastaavat tosi nopeasti kaikkiin kysymyksiin.
      Suosittelen, ehdottomasti.

Turkulainen

• soldier100

Paras palomuuri ohjelma mitä olen kokeillut ja olen kokeillut näitä:

ZoneAlarm -ei ikinä enää.
      Sygate -hyvä muttei päivitetä joten ei kiitos.
      Comodo 3 -kyselee liikaa (siis jatkuvasti kun päivittääkin jotain ohjelma)..

• orvesto

Onko Online Armor Free yhtä selkä kuin superhyvä Sygate Personal Firewall Pro? Onko yhtä hyvät säätömahdollisuudet?

ZoneAlarm Firewall softaa olen joskus käyttänyt, mutta se oli liian yleispiirteinen ja vaati esim svchos.exe:n oikeuksia verkkoon jotta netti toimi, mitä Sygate ei vaadi. Lisäksi ei tiennyt oliko kaikki suojattu, liian epäselkeä käyttää. Lokin käyttö taas hyydytti koneen.

Comodo Firewall taas oli kokeilun mukaan aivan liian epäselkeä ja lukemattomilla ikkunoilla varustettu superepäselkeä insinöörin toiveuni. En päässyt vain selville siitä, en edes nettiin kun koitin itse asettaa asetukset niiden valmiiden sijaan, joiden suojauksen asteesta en tiedä mitään?

Mielestäni palomuurin pitää kysellä lupa kaikkeen liikennöintiin (block/allow/ask) ja näyttää kaikki mahdollinen tieto näistä yhtyksistä. Liikennelokia pitää olla helppo seurata koko ajan. Kaikkien toimintojen ohajus pitää olla selkeästi esitetty ja haettavissa, ei lukemattomien ikkunoiden takaa.

• Olen käyttänyt sitä erilaisten virustorjuntaohjelmien lisänä jo usean vuoden ajan. Nyt latasin kokeilumielessä tuon ArmorFirevallin ja aika mukavalle tuntuu. Vähällä kokemuksella en osaa sanoa kumpi parempi. Vaikka Sygate jo vanha niin se täyttää perustehtävän loistokkaasti sillä varsinainen palomuurin tehtävä on valvoa sisään tulevaa ja ulos lähtevää liikennettä ja siihen toimintaperiaatteeseen ei ole tullut muutosta. Ne uudet härpäkkeet mitä uusissa palomuureissa on ovat sittenb enempi tai vähempi varsinaiseen virustorjuntaan tms. liittyviä lisiä

• tulimuuriainen

Online Armor Free ei ole mikään paras mahdollinen palomuuri, koska sen kaikki ikkunat ovat niin miniatyyrisiä, eikä niitä voi edes laajentaa (lieneekö pelkästään ilmaisversion riesa?).
      Kun katsoo vaikka liikennelokitiedostoa niin joutuu sivusuunnassa skrollaamaan, että näkee edes jotain tietoa. Typerästi suunniteltu. Vertaa vaikka Sygate Personal Firewall Pro;hon, jossa kaiken saa vaikka koko näyttöruudun kokoiseksi.

Se on menestynyt testeissä, mutta uudella Firewall Leak Tester sivulla sitä ei edes mainittu(?)
      http://www.firewallleaktester.com/tests.php

• Tietäväinenkö

Kannattaisi tutkia noiden testien päivämäärät hieman tarkemmin: last update : March 11 2006 eli kyseessä on kaksi vuotta vanhat testit, jonka jälkeen ohjelmat ovat muuttuneet radikaalisti.

Comodo kyselee todellakin oletusasetuksilla lähes jatkuvasti jotain (Defense erityisesti). Ongelma ratkeaa yksinkertaisesti laittamalla ohjelmien asennuksen ajaksi "installation mode" päälle tai vaihtamalla Defense :n asetuksista training mode päälle.

• ....Näytön koko jotain 5" vai Nooakin aikainen selain vai etko osaa käyttää konettasi.
        Minulla ainakin Online Armor Free ikkunat saa vaikka koko näytön kokoiseksi ja käytössä on WinXP Home SP2

Saan kyllä 17" näytöllä kutistettua ikkunat vaikka kärpäsen kokoiseksi, nyt kuitenkin asettanut ne noin 3/4 näytön koosta ja hyvin näkee kaiken tarpeellisen.

• :OOOO

Online Armor v 2. Has just won the "Best Firewall for 2008" as award by Scott Finnie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      204
      2700
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2505
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1698
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      203
      1221
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      56
      1179
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      813
    9. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      798
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46