joululahja miehelle

elli*

Kaipaisin kovasti vinkkiä mitä ostaa miehelle joululahjaksi. Ideat ovat kerta kaikkiaan aivan hukassa.

19

5819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkk

      .. suosittelen, jos jo pelkkä lahjan ostaminen miehelle (omalle) tuottaa näin paljon vaikeuksia.
      Et lie tunne miestäsi lainkaan, tai tiedä hänen "intohimoistaan".

      Puolisolle ja omille lapsillehan se on aina kaikkein helpointa ostaa lahjoja, heitähän tapaa joka päivä ja tietää mitä ennestään on ja mistä muutenkin tykkää jne.

    • tarja 2

      tiedossa,eli uutuus dvd ja partakone,ylläri vielä puuttuu....

    • valtaa loistoa,

      en kaipaa kultaakaan, mä pyydän vaimolta seksiä ja rauhaa päälle maan:-)

      • juttu???

        Mun ehdotukseni suihinotosta sun muusta mukiavasta mistä mies varmaan pitäisi on poistettu. MIKSIKÖHÄN?

        Onko palstanpitäjällä joku seksiongelma?


      • joululahja
        juttu??? kirjoitti:

        Mun ehdotukseni suihinotosta sun muusta mukiavasta mistä mies varmaan pitäisi on poistettu. MIKSIKÖHÄN?

        Onko palstanpitäjällä joku seksiongelma?

        jos se sitä on, niin antakoon äijät sitä sit, ekaks suvun mummoille/anopeilleen, mielummin niin että on muna ruvella, sit ettei mua enää tule kiusaan sillä asialla.


      • vaimon lahja
        joululahja kirjoitti:

        jos se sitä on, niin antakoon äijät sitä sit, ekaks suvun mummoille/anopeilleen, mielummin niin että on muna ruvella, sit ettei mua enää tule kiusaan sillä asialla.

        Mieheni on myöskin pyytänyt seksiä joululahjaksi ja ensimmäiseksi kieltäydyin ehdottomasti siitä!

        Mutta... olen nainen ja suon miehelleni ilomielin jouluisen ilon, jos se häntä miellyttää! Nautinhan siitä itsekin.

        En ikinä käskisi hänen tehdä lähempää tuttavuutta mummonsa tai anoppinsa kanssa! Rupinen muna kertoo vain kírjoittajan omista estoista! Tämä, jos mikä karkoittaa ilon makuuhuoneesta, mielestäni!

        Seksi on mielestäni paras joululahjanakin ja se on ainakin henkilökohtainen. Meillä on sukujuhla jouluna ja nyt vain mietin milloin voin antaa lahjani miehelleni?


      • Näin on
        vaimon lahja kirjoitti:

        Mieheni on myöskin pyytänyt seksiä joululahjaksi ja ensimmäiseksi kieltäydyin ehdottomasti siitä!

        Mutta... olen nainen ja suon miehelleni ilomielin jouluisen ilon, jos se häntä miellyttää! Nautinhan siitä itsekin.

        En ikinä käskisi hänen tehdä lähempää tuttavuutta mummonsa tai anoppinsa kanssa! Rupinen muna kertoo vain kírjoittajan omista estoista! Tämä, jos mikä karkoittaa ilon makuuhuoneesta, mielestäni!

        Seksi on mielestäni paras joululahjanakin ja se on ainakin henkilökohtainen. Meillä on sukujuhla jouluna ja nyt vain mietin milloin voin antaa lahjani miehelleni?

        Kannattaisiko antaa silloin kun olette kahdestaan? (Tai sinä sen asian tietenkin päätät..!)


    • Pilkkimies Muonio

      Kalastusmatka Lappiin :) (Oikeasti hyvä idea!!!)

    • miehelle
    • Karri9

      Kivoja ideoita löytyy www.elamyslahjat.fi

    • loppopp

      Kuka haluaa jotai elämyslahjoja joululahjaks? Mun mielestä tärkein on et saa olla yhdessä ja viettää mukavan päivän yhdessä perheen kanssa. Pieniä lahjoja voi antaa, mut mun mielestä nykyään menny tää lahjatouhu ihan pyllylleen. Pitäis olla vähintään applen tietokone, että lahjan saaja on iloinen. Omatekemät villasukat jos antaa, ni ei paljoa lahjansaajaa hymyilytä. :( Siltikin, mun mielestä pieni lahja on ihanampi kuin jotain roinaa, tärkein on että muistaa.

      Joku henkilökohtainen lahja. Itse tein kylläkin villasukat koko suvulle viime jouluna ja tykkäsivät oikeesti, mut jos oot jostai isosta kaupungista hemmoteltu ipana niin et varmaan ite arvostais sellaista lahjaa eikä sun mies??? Voisit myös leipoa ite suklaamurokarkkeja ja pakata nätisti? Tai sit ostat söpön pipon ja kaulahuivin, ihana lahja, ite ainakin tykkäisin siitä enemmän kun jostain härvelistä. :) Ja itsetekemä kortti!

    • 56gg

      Kylpytakki, kylpypyyhe, saunatarvikkeita, saippuaa, pesusieni tms. hemmottelevaa. Villapaita? Hanskat ja pipo? Tosin hanskan kokoa voi olla vaikea arvioida. Herkkukori jossa viinipullo, suklaata, pähkinöitä jne. :) Kyllä aina jotain keksii!

    • lahjaideaa

      Seksin ei pitäisi olla lahja, vaan osa jokapäiväistä/jokaviikkoista elämää. Lahjan tulee olla jotakin sellaista, että mies huomaa, että sitä on suunniteltu huolella. Hyvin suunniteltu lahja antaa kuvan, että lahjan saajaa arvostetaan.
      Siispä on hyvä, jos lahja liittyy jotenkin vaikkapa miehen harrastukseen tai vaikkapa unelmiin. Jos miehesi vaikkapa soittaa jotakin soitinta, nuottikirja/cd-levyt ovat hyvä vaihtoehto. Esimerkiksi itse poltettu levy yhteisistä lempibiiseistänne saattaa olla hyvinkin koskettava lahja :)
      Lahjatoiveita kannattaa myös kysyä suoraan. Jos mies vastaa, ettei toivo mitään, laita se hemmottelupaketti. Siitä on iloa teille molemmille.

    • minskutu64
    • Tikotko

      Katso täältä: www.lahjaehdotus.com Varmasti löytyy idea miehelle kun miehelle ja ei tarvitse enää murehtia :)

    • lehtilahja

      http://lahjat.blogspot.fi/

    • Olutmies
    • Joululahjaideat
    • shoppailija007

      Itse myös hieman kärsin mielikuvituksen puutteesta joululahjojen hankinnan kanssa. Ihan googlailemalla löytyi paljon ideoita ja muutamia hyviä blogikirjoituksia aiheeseen liittyen kuten vaikka https://www.city.fi/blogit/essinblogi. Siinä oli hyviä lahjaehdotuksia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe