Oulun huonoimmat rakennusliikkeet

LISTATKAA TÄHÄN

Listatkaa tähän Oulun huonoimmat rakennusliikkeet eli sellaiset jotka tekevät huonoa jälkeä ja kiistävät kaiken ja antavat reklamaatioiden mennä oikeuteen.

31

11638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhotek

      Temotek OY

      • ???

        ei se mun mielestä aineskaan hyvä ole. Kukaan ei kyllä saa mua ikinä sanoon että se olisi missään hyvä.kyllä jämpti on niin.


      • Voi surkeutta

        Ei ehdi Temotekin asunnot valmistua kun on jo vesivahinko, se Temotekin laadusta.
        Kannattaa harkita keneltä asunnon ostaa.


    • diipa daapa

      perseestä koko firma

      • paljon nähnyt

        temotek, vrj, forum esimerkiksi


    • ei kiitos

      Pistä hakuun Rustholli ja katso paljonko "kehuja" tulee ja ympäri Suomea. Ovat saaneet koko lahko saman kasvatuksen.

    • Oululainenasunostaja

      Temotek on alkanut rakentamaan asuntoja Ouluun. Tällä kovasti moititaan. Olisi mukava tietää minkä takia?

      • Majava&Majava

        Vuoden pientalorakennusurakoitsija 2008 Sonell. Itse keksityllä tähtiluokituksella.


      • Sonell
        Majava&Majava kirjoitti:

        Vuoden pientalorakennusurakoitsija 2008 Sonell. Itse keksityllä tähtiluokituksella.

        Saa täältä kaikki miinuspisteet..


      • miksei ?
        Majava&Majava kirjoitti:

        Vuoden pientalorakennusurakoitsija 2008 Sonell. Itse keksityllä tähtiluokituksella.

        Me ollaan muuttamassa uuteen taloon jonka rakentaa Sonell. Yhteistyö firman kanssa on ollut todella helppoa ja joustavaa ja olen kuullut tutuilta myös paljon kehuja koko rakennusprosessista lopputulos lukuunottaen. En siis tiedä mikä kyseisessä firmassa mielestäsi on vikana mutta itse ollaan tykätty ::)


    • Unto6

      RISSAIN ky. Älkää ikinä sotkeentuko sen puljun juoniin.

    • Temmitek

      Temotek

    • Maalarimatti

      Jos haluat huonoa jälkeä ja ainaista riitelyä niin valitse pohjolan ekotalo!

      • Vierestä

        Täyttä totta! Vedättävät ihmisiä yhdessä Pohjois-Suomen perustuspalvelun kanssa.


      • Hyhhei

        Kylläpä osuit asian ytimeen. Samaan kategoriaan kuuluu myös Ekotalo Rent Oy


      • Huijausta

        Komppaan ylläolevia kommentoijia. Räikeän törkeää toimintaa tällä yrittäjällä!!!


    • Jörglar

      Kertokaa nyt hyvät ihmiset, että mitä mokia nämä firmat ovat tehneet? Itselläkin kiinnostaa tietää, kun omasta talosta haaveilen. Ärsyttävää etsiä tietoa yrityksistä, kun heitellään vain nimiä, mutta ei kerrota, että miksi?

    • Jörglar

      Kirjoittakaa syyt kans, miksi ko. firma on perseestä. Ei nämä keskustelut hyödytä ketään tällaisenaan. Olen yrittänyt etsiä myös tietoa rakennusurakoitsijoista, mutta ei paljon auta, kun heitellään vain nimiä, eikä mitään muuta. Alkaa jo vaikuttaa, että tilaajat on niitä torspoja olleet itse tai ollaan möksähdetty jostain hieman vinosta listan pätkästä. FAKTOJA tiskiin, niin näistä keskusteluista on jotain hyötyäkin.

      • Vastausjörglarille

        Ekotalosta löytyy erittäin hyvä blogi, joka kyllä selventää, mikä KAIKKI on mennyt pieleen ko.yrityksen kanssa (ja myös siihen liittyvien muiden yritysten)! Ihan kaikki alusta loppuun saakka, huijaamalla, kiristämällä, valehtelemalla...koko firma on alusta loppuun täyttä huijausta! Tuollaiset firmat pitää saada HETI pois markkinoilta pilaamasta muiden mainetta!


    • Minna37

      Temotekin miehet kävivät tekkeen komiat ja tukevat valokatteet tänne maalle. Asiakaspalveluhenkisiä äijiä ja hyvää jälkeä!

    • ekotalo

      ekotalo

      • pohjolan_ekotalo

        pohjolan ekotalo


    • Rakennukseenpettynyt

      Artsin rakennuspalvelu ja Urakointipalvelu Arto Heikkilä. Jälki yksinkertaisesti huonoa. Kaduttaa rakennuksen rakentaminen tällä firmalla. Paremman olisin saanut, jos itse olisin tehnyt.

    • Anonyymi

      Onko Temotek lesta firma?

      • Anonyymi

        Ei ole


    • Anonyymi

      Ryndärit pikkufirmat ihan sittiä. Pakulla ajavat ja vetävät kärryllä lankkukasoja pitkin motaria oulun seudulla. Ja puhuvat isoista rakennus yrityksistä etteivät osaa rakentaa. Kusi noussu päähän jo alkuvaiheessa. Ja ollaan heti niin toimitusjohtajia että...nämä on nuoria räkänokkia.

    • Anonyymi

      PM rakennus, PM invest ja Kallion perustus.

      Samat vaeijarit pyörittävät/pyörittivät firmoja. PM rakennus ja Kallion perustus ovat konkassa. Takuukorjauksia on turha kysellä. PM invest on uusi luomus.

      Ei kannata sekaantua, takuukorjaukset jäävät tekemättä. Eivät vastaa yhteydenottoin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puusta oy , ceco, Varokaa vasta alulle laitettuja, ryndäreitä, teinipojat hinkkaa lakkuja ihan mielissään.. ja tekevät miten sattuu..pikku omakotitalo ja pieniä erillistaloja ja ovat niin kovia rakentajia ainakin niitten omasta mielestä...noita pikkutyömaita osaa joka jantteri tehä. nää teinipojat ei koskaan ole isoilla työmailla ollut..oikeissa rakennushommissa...esim. sairaalat,koulut, yliopistot.

      • Anonyymi

        Tuo sun kirjoitus vaikutti kateellisen puheilta vai yritikö Puusta oylle töihin. Eivät sitten ottaneen kun tiesivät sinun rakentavan home kouluja. Vaatimustaso on tällä rakennusliikkeellä kovempi kuin koulu työmaalla (siinä voi olla syy). Olen nähnyt noita Puustan rakentamia taloja ja tehnyt se johtopäätöksen että siellä mennään ulkonäkö ja laatu edellä. Monessa asiassa olis voinut päästä helpommalla kun vaan jotenkin olis vain tehnyt, mutta näkee että on viitsitty nähdä vaivaa ja tulos on todella siisti. terveisin ohikulkija


    • Anonyymi

      Jos kysyy mieluummin niin päin onko tiedossa hyvää työjälkeä tekevää firmaa tai porukkaa? Joka maksaa verot ja maksut ja pääomat hankittu rehellisesti. Olen kyllä sitä mieltä että rakentaa itse tai ostaa hyvän remontoitavan. On ilo tehdä itse ja oppia siinä myös koko ajan uutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe