Heippa!
Olisiko kenelläkään kerrottavana kokemuksia noista geishakuulista lihasten jumppaamisessa raskausaikana, tai synnytyksen jälkeen? Auttavatko ne miten?
Kiitos.
Kokemuksia geishakuulista jumppakuulina?
19
4506
Vastaukset
- jotenkin asiaton kysymys?
Vai eikö kenelläkään todella mitään sanottavaa?
- .......
itsellä ei ole kokemusta,mutta aloitan sitten jumppaamisen kuulilla synnytyksen jälkeen. en tiedä onko puppua,mutta mulle sanottiin seksiliikkeessä sekä neuvolassa ettei raskausaikana saisi käyttää geisha kuulia. siksi en nyt ole kokeillut,mutta en tiedä tosiaankaan onko mitään perää tällä. kannattaa neuvolasta kysyä,sillä siellä nimenomaan suositellaan lantiopohjalihasten jumppaa synnytyksen jälkee .)
- .......
....... kirjoitti:
itsellä ei ole kokemusta,mutta aloitan sitten jumppaamisen kuulilla synnytyksen jälkeen. en tiedä onko puppua,mutta mulle sanottiin seksiliikkeessä sekä neuvolassa ettei raskausaikana saisi käyttää geisha kuulia. siksi en nyt ole kokeillut,mutta en tiedä tosiaankaan onko mitään perää tällä. kannattaa neuvolasta kysyä,sillä siellä nimenomaan suositellaan lantiopohjalihasten jumppaa synnytyksen jälkee .)
niin joo piti vielä sanoa että tuttavat ainakin ovat kehuneet kuulia kun ovat jumpanneet niillä synnytyksen jälkeen--> parantavat kuulemma huomattavasti seksuaalista nautintoa sekä synnytyksestä palautumista. Ilman kuuliakin voi toki jumpata ja se ajaa saman asian,mutta ainakin pari tuttua sanonut että kuulien kanssa helpompaa kun voi muutakin tehdä kuin keskittyä vain jumppaamiseen.
- Outo neuvo
....... kirjoitti:
Tietysti kuulia saa käyttää raskauden aikana. Miten sitä muka voisi perustella, ettei saa käyttää? Lihasharjoituksia kun suositellaan ihan neuvolan oppaissakin raskauden aikana, eikä niistä kuulista nyt mitään haittaa voi olla. Ihan normaalisti kun saa seksiäkin harrastaa, niin pari pientä kuulaa ei taatusti ole pahaksi.
Itse olen jumpannut ennen raskauttakin, ja nyt raskauden aikana olen innostunut jumppaamaan enemmän. Ehkä juuri siksi, että siitä sanottiin vauvakirjoissa olevan hyötyä.
Jumppaan sitten tietysti myös synnytyksen jälkeen, mutta siitä ei vielä ole kokemusta.
Olen jumpannut niin pitkään, että en tiedä hyödyn määrää. En tiedä millainen alapää nyt olis, jos en olis koskaan jumpannut... Mutta miehen mielestä olen ainakin tolkuttoman tiukka. Joskus se aiheuttaa hankaluuksiakin... Pitää olla aika märkä.
Itse ainakin huomaa, että hallitsee lihaksen alapäässä hyvin, jos testaa.
Kun ei ole vielä lasta synnyttänyt, niin kannattaa hankkia sellaiset pienemmän kuulat. Ne on peukalon pään kokoiset. Niitä löytyy isompiakin, ne sitten ehkä sopivat heti synnytyksen jälkeen?? Mutta ainakin itse jos laittaisin sellaiset nyt sisääni, niin jumpata ei tarttis, että pysyisivät sisällä.
Näillä pienilläkin kuulilla käyn pienillä kävelyillä, tanssin (kotosalla) ym. Mutta jos ei ennen ole käyttänyt, niin voi varmaan aloittaa ihan vaan sillä, että seisoo kuulat sisällään paikallaan.
Tsemppiä molemmille jumppaan! - ......
Outo neuvo kirjoitti:
Tietysti kuulia saa käyttää raskauden aikana. Miten sitä muka voisi perustella, ettei saa käyttää? Lihasharjoituksia kun suositellaan ihan neuvolan oppaissakin raskauden aikana, eikä niistä kuulista nyt mitään haittaa voi olla. Ihan normaalisti kun saa seksiäkin harrastaa, niin pari pientä kuulaa ei taatusti ole pahaksi.
Itse olen jumpannut ennen raskauttakin, ja nyt raskauden aikana olen innostunut jumppaamaan enemmän. Ehkä juuri siksi, että siitä sanottiin vauvakirjoissa olevan hyötyä.
Jumppaan sitten tietysti myös synnytyksen jälkeen, mutta siitä ei vielä ole kokemusta.
Olen jumpannut niin pitkään, että en tiedä hyödyn määrää. En tiedä millainen alapää nyt olis, jos en olis koskaan jumpannut... Mutta miehen mielestä olen ainakin tolkuttoman tiukka. Joskus se aiheuttaa hankaluuksiakin... Pitää olla aika märkä.
Itse ainakin huomaa, että hallitsee lihaksen alapäässä hyvin, jos testaa.
Kun ei ole vielä lasta synnyttänyt, niin kannattaa hankkia sellaiset pienemmän kuulat. Ne on peukalon pään kokoiset. Niitä löytyy isompiakin, ne sitten ehkä sopivat heti synnytyksen jälkeen?? Mutta ainakin itse jos laittaisin sellaiset nyt sisääni, niin jumpata ei tarttis, että pysyisivät sisällä.
Näillä pienilläkin kuulilla käyn pienillä kävelyillä, tanssin (kotosalla) ym. Mutta jos ei ennen ole käyttänyt, niin voi varmaan aloittaa ihan vaan sillä, että seisoo kuulat sisällään paikallaan.
Tsemppiä molemmille jumppaan!Eli siis miten nuo kuulat auttaa? Niitäkö yritetään pitää emättimessä tietyn aikaa ja se siis vahvistaa mitä? Onko emättimen ympärillä sitten niin paljon lihasta, että mahdollisesti vaikuttaa tiukkuuteen? kertokaa, kun en tiedä tosiaankaan. Paljonko tuollaiset maksaa, ja onko seksiliikkeet ainoa paikka, josta saa, eli onko alkuperäinen tarkoitus koskaan ollut jumppaaminen? KIITOS
- täältä
...... kirjoitti:
Eli siis miten nuo kuulat auttaa? Niitäkö yritetään pitää emättimessä tietyn aikaa ja se siis vahvistaa mitä? Onko emättimen ympärillä sitten niin paljon lihasta, että mahdollisesti vaikuttaa tiukkuuteen? kertokaa, kun en tiedä tosiaankaan. Paljonko tuollaiset maksaa, ja onko seksiliikkeet ainoa paikka, josta saa, eli onko alkuperäinen tarkoitus koskaan ollut jumppaaminen? KIITOS
tilasin omani: http://www.pehmopeput.fi/product_info.php?cPath=5&products_id=179
Ovat kylläkin paljon isommat, kuin peukalonpään kokoiset. Pingispallon kokoiset ovat nämä ehkä. Haittaneeko se sitten, jos näytä käyttää jo raskausaikana, kun on vasta ensi synnyttäjä ?? Vielä en ole edes kerennyt näitä kokeilemaan.. - Jii
...... kirjoitti:
Eli siis miten nuo kuulat auttaa? Niitäkö yritetään pitää emättimessä tietyn aikaa ja se siis vahvistaa mitä? Onko emättimen ympärillä sitten niin paljon lihasta, että mahdollisesti vaikuttaa tiukkuuteen? kertokaa, kun en tiedä tosiaankaan. Paljonko tuollaiset maksaa, ja onko seksiliikkeet ainoa paikka, josta saa, eli onko alkuperäinen tarkoitus koskaan ollut jumppaaminen? KIITOS
Mulla on yhdet hankittuna ajat sitten, tilasin jostain seksisivuilta ajat sitten, kun halusin kokeilla. (En ole synnyttänyt, vielä...) Ja olen ihmetellyt tota jumppa-asiaa kans kun en ole koskaan kokenut olevani mikään ihmeen tiukka, ja nuo kuulat ainakin menevät sisään vain vaivoin työntämällä eikä mun tosiaankaan tarvii tehdä mitään että pysyisivät! Joutuu oikeen kiskomaan että saa ne ulos... Olen ajatellut kysyä tätä apteekista kun sielläkin on noita jumppakuulia myynnissä. Olen kyllä ajatellut että niitä on varmaan sitten eri kokosia, pitäis varmaan kokeilla sellasia pienempiä. Tai sitten ne voi olla ihan hyvät kunhan tässä synnytetään ensin!
Tosta raskauden aikana jumppaamisesta... muuten en tiedä mutta multa nimenomaan kiellettiin lantionpohjalihasten jumppaaminen koska mulla oli niin hirveetä paineen tunnetta ja jatkuva pissahätä jo raskauden alusta asti. Neuvolassa kuitenkin kaikki kokeet ok, et ei ollu tulehduksia. Laittoivat fysioterapeutin juttusille ja hän epäili että voisi olla ylikireät ne lihakset mulla, et ois vähän niinkuin krampissa koko ajan. Sanoi siis että jumpata ei saa ja tietoisesti pitää yrittää rentouttaa alapäätä, muuten siitä voi olla ongelmia synnytyksessä. Et mä käsitin siitä että ei ole hyvä synnytyksessä jos ovat liian tiukat tai sit ne vaa pitää osata myös rentouttaa tehokkaasti!
Nyt rv34 meen käynnille äitipolille selän ym.takia ja siellä arvioidaan myös tota tilannetta. Siihen olis olemassa laite millä voitais mitata missä kunnossa noi lantiopohjalihakset on, mutta raskauden aikana sitä ei voi tehdä kun siin on sähköö. Mutta sanoivat että jos pissaongelmat ym. ei helpota niin synnytyksen jälkeen sit testataan. Itelle ois kyllä tosi yllätys jos ne lihakset ois jotenkin kireet, koska ei koskaan ole siltä tuntunut, ennenminkin toistepäin!! Siks alunperinkin ostin ne kuulat... - edel.
täältä kirjoitti:
tilasin omani: http://www.pehmopeput.fi/product_info.php?cPath=5&products_id=179
Ovat kylläkin paljon isommat, kuin peukalonpään kokoiset. Pingispallon kokoiset ovat nämä ehkä. Haittaneeko se sitten, jos näytä käyttää jo raskausaikana, kun on vasta ensi synnyttäjä ?? Vielä en ole edes kerennyt näitä kokeilemaan..Jos isommankin kokoiset tehoaa itselle, niin ei todellakaan ole haittaa. Mutta jos paikat eivät vielä ole kokeneet synnytystä, niin saattaa olla, että tuo isompi malli on aika helppo sinulle vielä. Kokeile niin tiedät.:) Jos heti pystyt pomppimaan haara-perus pallot sisällä, niin niistä tuskin on hyötyä. Hanki sitten pienemmän, ja säästä isommat synnytyksen jälkeiselle ajalle.
- Niillä teet vaikka mitä!
...... kirjoitti:
Nimen omaan lihas vaikuttaa tiukkuuteen. Se vaikuttaa paljon myös omaan seksistä nauttimisen määrään, kykyyn pidättää kaasuja tai virtsaa, selkäkipuihin... Kannattaa siis jumpata! Se on yksi naisen tärkeimmistä lihasryhmistä.
Kuulat eivät maksa paljoa. Ovat siis kaksi irrallista kuulaa. (Älä erehdy ostamaan esim. seksiliikkeestä sellaisia, jotka ovat kiinni toisissaan, ne on ihan muita tarkoituksia varten.) Kokoja on ainakin kahta. Jos lihaksesi ovat heikossa kunnossa, hanki isommat. Ihan miten itsestä tuntuu. Pienissä on enemmän haastetta.:)
Palloja saa myös hyvin varustelluista apteekeista, nettikaupoista ym.
Alkuperäinen tarkoitus on todella jumppaaminen, alussa mainitsemien syiden takia. Niistä on miehen lisäksi monella tavalla iloa myös sinulle. Helpottaa mm. naisen orgasmin saantia, kun lihakset ovat kunnossa. Seksuaalisuus on tärkeä ihmisen terveyteen vaikuttava asia. Lisäksi kaikki muut asiat, mihin lihakset vaikuttavat.
Jos et heti halua ostaa kuulia, niin voit etsiä lihaksia esim. niin, että yritä pysäyttää virtsasuihku kesken kaiken. Jos onnistuu helposti, vaikka suihku on voimakas, niin voila, olet löytänyt lihaksesi!
Jos et löydä niin, niin laita sormi sisääsi, ja yritä puristaa sitä emättimen lihaksilla. Yritä "lukita" sormi sisääsi. Tuntuuko lihakset?
Jos on vaikeuksia näissä asioissa, niin ala ihmeessä jumppaamaan. Onnistuu lihaksia puristelemalla myös ilman kuulia. - Tilanteesi on erilainen
Jii kirjoitti:
Mulla on yhdet hankittuna ajat sitten, tilasin jostain seksisivuilta ajat sitten, kun halusin kokeilla. (En ole synnyttänyt, vielä...) Ja olen ihmetellyt tota jumppa-asiaa kans kun en ole koskaan kokenut olevani mikään ihmeen tiukka, ja nuo kuulat ainakin menevät sisään vain vaivoin työntämällä eikä mun tosiaankaan tarvii tehdä mitään että pysyisivät! Joutuu oikeen kiskomaan että saa ne ulos... Olen ajatellut kysyä tätä apteekista kun sielläkin on noita jumppakuulia myynnissä. Olen kyllä ajatellut että niitä on varmaan sitten eri kokosia, pitäis varmaan kokeilla sellasia pienempiä. Tai sitten ne voi olla ihan hyvät kunhan tässä synnytetään ensin!
Tosta raskauden aikana jumppaamisesta... muuten en tiedä mutta multa nimenomaan kiellettiin lantionpohjalihasten jumppaaminen koska mulla oli niin hirveetä paineen tunnetta ja jatkuva pissahätä jo raskauden alusta asti. Neuvolassa kuitenkin kaikki kokeet ok, et ei ollu tulehduksia. Laittoivat fysioterapeutin juttusille ja hän epäili että voisi olla ylikireät ne lihakset mulla, et ois vähän niinkuin krampissa koko ajan. Sanoi siis että jumpata ei saa ja tietoisesti pitää yrittää rentouttaa alapäätä, muuten siitä voi olla ongelmia synnytyksessä. Et mä käsitin siitä että ei ole hyvä synnytyksessä jos ovat liian tiukat tai sit ne vaa pitää osata myös rentouttaa tehokkaasti!
Nyt rv34 meen käynnille äitipolille selän ym.takia ja siellä arvioidaan myös tota tilannetta. Siihen olis olemassa laite millä voitais mitata missä kunnossa noi lantiopohjalihakset on, mutta raskauden aikana sitä ei voi tehdä kun siin on sähköö. Mutta sanoivat että jos pissaongelmat ym. ei helpota niin synnytyksen jälkeen sit testataan. Itelle ois kyllä tosi yllätys jos ne lihakset ois jotenkin kireet, koska ei koskaan ole siltä tuntunut, ennenminkin toistepäin!! Siks alunperinkin ostin ne kuulat...Lihaksethan voivat olla tosi jumissa, oli ne sitten hyvässä tai huonossa kunnossa. Tämä pätee mihin tahansa lihaksiin. Sinulla on siis ongelmana lihasten kireys, ei niiden kunto.
Tuskin olet ihan löysä, jos kuulat väkisin pysyy sisällä. Minulla sama juttu jopa jo pienemmän mallin kanssa, mutta olen jumpannut kohtuullisen säännöllisesti jo muutaman vuoden.
Lihasten hyvä kunto ei todellakaan vaikeuta synnytystä, mutta niiden jäykkyys onkin siis toinen juttu. Lisää jumppaamalla voisit sinä saada lihaksesi vaan enemmän jumiin.
- ((::
Minullakin on tullut jo tavaksi hoitaa tämä jumppa kuulat apuna. Laitan vaan sisään emättimeen, ja annan olla tilanteesta riippuen sopivan ajan. Ovat joskus koko päivänkin, mutta sitä ei aloittelijalle suositella.
Tuttavani on terveysalalla ja ollut neuvolassakin työssä. Hänen mukaan ei raskaus ole este lantionpohjanjumpalle, ja kuuliaki voi käyttää ihan normaalisti. Puhtaus ja hygienia on vaan oltava kunnossa. - nyt tähän ketjuun
jos joku osais vastata.
Ite ostin noi kuulat ja en oikeen tajua miten niitä käytetään(ohjeita ei tullut mukaan,tosin en edes tiedä tuleeko niitä ohjeita ollenkaan)
Noh kuitenki kun laitan kuulat sisään ne tipahtaa ulos.Miten ihmeessä saan ne pysymään sisälläni?
Miten joillaki pysyy tunteja kun mulla tipahtaa ne ulos melkein heti.- ...
Sehän se taitaa tarkoitus ollakin, että yritetään jumppauttaa lihaksia, jotta pysyisi. eli sinun pitää alussa käyttää kovasti lihaksia eli vetää niitä kuulia sisään päin..
- suositellaan
... kirjoitti:
Sehän se taitaa tarkoitus ollakin, että yritetään jumppauttaa lihaksia, jotta pysyisi. eli sinun pitää alussa käyttää kovasti lihaksia eli vetää niitä kuulia sisään päin..
isompia kuulia!!!
- Purista lihaksilla
Siellä sisälläsi on lihaksi, joilla sinun pitäisi puristaa kuulat sisääsi. Jos et ole löytänyt lihaksia, niin koita ensin etsiä niitä. Yritä esim. pysäyttää virtsasuihku kun se on kovimmillaan. Löytyykö sitten lihakset? Niillä samoilla lihaksissa yrität pitää kuulat sisälläsi.
Jos olet ostanut kovin pienet kuulat, niin hanki suuremmat näin alkuun. Sitten joskus onnistut pienemmilläkin vaikka lenkillä juoksemaan.:) Askel kerrallaan, kuten kaikessa lihasharjoittelussa. - olla HAITTAA ?
Purista lihaksilla kirjoitti:
Siellä sisälläsi on lihaksi, joilla sinun pitäisi puristaa kuulat sisääsi. Jos et ole löytänyt lihaksia, niin koita ensin etsiä niitä. Yritä esim. pysäyttää virtsasuihku kun se on kovimmillaan. Löytyykö sitten lihakset? Niillä samoilla lihaksissa yrität pitää kuulat sisälläsi.
Jos olet ostanut kovin pienet kuulat, niin hanki suuremmat näin alkuun. Sitten joskus onnistut pienemmilläkin vaikka lenkillä juoksemaan.:) Askel kerrallaan, kuten kaikessa lihasharjoittelussa.Niin voiko noilla kuulilla jumppaamisesta olla haittaa, jos harjoittaa tuota jumppaa jo raskausaikana, kun jos ne paikat vain siinä tiukkenee jo entisestään, niin eikö synnytyksenkin luulisi olevan sitten vaikeampaa ?
Eikö se ole sitä helpompi vaan synnyttääkin, mitä väljemmät paikat on ? ? :D - Päin vastoin
olla HAITTAA ? kirjoitti:
Niin voiko noilla kuulilla jumppaamisesta olla haittaa, jos harjoittaa tuota jumppaa jo raskausaikana, kun jos ne paikat vain siinä tiukkenee jo entisestään, niin eikö synnytyksenkin luulisi olevan sitten vaikeampaa ?
Eikö se ole sitä helpompi vaan synnyttääkin, mitä väljemmät paikat on ? ? :DKäytät niitä lihaksia muun muassa ponnistamiseen! Lasta on vaikea saada ulos, jos et jaksa ponnistaa. Siksikin lihasten jumppaa suositellaan raskauden aikana.
Lisäksi raskauden aikana virtsan pidätys voi olla vaikeampaa, ja siihenkin auttaa, jos lihakset ovat kunnossa.
Toki lihakset venyy synnytyksessä, mutta jos niitä ei ole alkuunkaan, niin palautuminen on todella vaikeaa. - kahen äippä
olla HAITTAA ? kirjoitti:
Niin voiko noilla kuulilla jumppaamisesta olla haittaa, jos harjoittaa tuota jumppaa jo raskausaikana, kun jos ne paikat vain siinä tiukkenee jo entisestään, niin eikö synnytyksenkin luulisi olevan sitten vaikeampaa ?
Eikö se ole sitä helpompi vaan synnyttääkin, mitä väljemmät paikat on ? ? :DItselläni myös kokemusta molempien muksujen odotusajalta tästä kuula-jumpasta. Siinä lihaksisto tosiaan tulee voimakkaammaksi, ja auttaa ponnistusvaiheessa.
Toinen etu tulee lisänä opiessasi lihasten tehokkaan rentoutuksen. Käytän sitä edelleenkin aina kuulien poistossa. Tapahtuu helposti käsin koskematta.
- Anonyymi
Tuolla mukavasti tietoa geishakuulista ja esim asiaa jumpasta niitten kanssa. https://www.geishakuulat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764