IHMISET kertokaa onko Alexilla tällä hetkellä joku tyttöystävä??? tai muilla bändin jäsenillä?
ALLULLA NYT NAINEN???!
12
2228
Vastaukset
- Choke
Mitäs se sinua liikuttaisi vaikka olisi? Se on heidän oma asiansa ja tuskin se nyt noin elämän tärkeää on...
- Neiti-neiti
Minua kiinnostaa ihanäärettömän kovasti...!!!
- Choke
Neiti-neiti kirjoitti:
Minua kiinnostaa ihanäärettömän kovasti...!!!
tsiisus sentään! Okei Janne oli kihloissa, en tiedä onko enään mutta hänellä on ainakin ollut tyttöystävä. Alexilla tietääkseni on tyttöystävä. Jaskasta, Henkasta ja Roopesta en ole varma. En tajua mitä tärkeää tällaisissakin tiedoissa on...
- ...
Choke kirjoitti:
tsiisus sentään! Okei Janne oli kihloissa, en tiedä onko enään mutta hänellä on ainakin ollut tyttöystävä. Alexilla tietääkseni on tyttöystävä. Jaskasta, Henkasta ja Roopesta en ole varma. En tajua mitä tärkeää tällaisissakin tiedoissa on...
vai onko?
- petteritsku
... kirjoitti:
vai onko?
kyllä mullakin on ollut poikaystävä pari vuotta.
- Tuubissa
alex, olet meidän
- Emmmii
Allun naisseikkailut. :D
Mäki haluun osaksi.
Plääh. -_- - sillä
On sillä, ollu jo aika kauan.
- lattendeil123
ei Laiho mitää naisia tartte kitaraa se vaan tarttee.
- Lititiina
Hyväkroppanen, Komee. Sormet soutaa, uuhuuuh. Näppäräsorminen uroo. Ihanaa jo kattoo, kuunnella, kun se sormeilee keppiään.
- hmmm...
muistaakseni roope on ollu saman naisen kans n. 16 vuotiaasta asti. Näin ainakin olen kuullut Roopen eräältä kaverilta.
- asioista perillä
Voin kertoa täydellä varmuudella että Alexi seurustelee erään amerikkalaisen naisen kanssa, en viitsi nimeltä mainita mutta tiedän kyllä. Janne puolestaan on tietääkseni naimisissa, tästä en ole ihan 100 % varma mutta kyllä senkin naisen nimeltä tiedän. Muista en menisi väittämään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873