IHMISET kertokaa onko Alexilla tällä hetkellä joku tyttöystävä??? tai muilla bändin jäsenillä?
ALLULLA NYT NAINEN???!
12
2197
Vastaukset
- Choke
Mitäs se sinua liikuttaisi vaikka olisi? Se on heidän oma asiansa ja tuskin se nyt noin elämän tärkeää on...
- Neiti-neiti
Minua kiinnostaa ihanäärettömän kovasti...!!!
- Choke
Neiti-neiti kirjoitti:
Minua kiinnostaa ihanäärettömän kovasti...!!!
tsiisus sentään! Okei Janne oli kihloissa, en tiedä onko enään mutta hänellä on ainakin ollut tyttöystävä. Alexilla tietääkseni on tyttöystävä. Jaskasta, Henkasta ja Roopesta en ole varma. En tajua mitä tärkeää tällaisissakin tiedoissa on...
- ...
Choke kirjoitti:
tsiisus sentään! Okei Janne oli kihloissa, en tiedä onko enään mutta hänellä on ainakin ollut tyttöystävä. Alexilla tietääkseni on tyttöystävä. Jaskasta, Henkasta ja Roopesta en ole varma. En tajua mitä tärkeää tällaisissakin tiedoissa on...
vai onko?
- petteritsku
... kirjoitti:
vai onko?
kyllä mullakin on ollut poikaystävä pari vuotta.
- Tuubissa
alex, olet meidän
- Emmmii
Allun naisseikkailut. :D
Mäki haluun osaksi.
Plääh. -_- - sillä
On sillä, ollu jo aika kauan.
- lattendeil123
ei Laiho mitää naisia tartte kitaraa se vaan tarttee.
- Lititiina
Hyväkroppanen, Komee. Sormet soutaa, uuhuuuh. Näppäräsorminen uroo. Ihanaa jo kattoo, kuunnella, kun se sormeilee keppiään.
- hmmm...
muistaakseni roope on ollu saman naisen kans n. 16 vuotiaasta asti. Näin ainakin olen kuullut Roopen eräältä kaverilta.
- asioista perillä
Voin kertoa täydellä varmuudella että Alexi seurustelee erään amerikkalaisen naisen kanssa, en viitsi nimeltä mainita mutta tiedän kyllä. Janne puolestaan on tietääkseni naimisissa, tästä en ole ihan 100 % varma mutta kyllä senkin naisen nimeltä tiedän. Muista en menisi väittämään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136