Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa n. kuukauden ajan. Suhde on muuten täydellinen ja kipinöivä, mut itse aktissa hommat ei suju.
En tunne miestä sisälläni. Lisäksi ongelmia on erektion ylläpitämisessä. En pysty itse nauttimaan seksistä lainkaan ja saan vähän väliä herätellä veijaria uudelleen. Tuntuu kuin vika olisi itsessäni. Treenaan paljon lantiopohjan lihaksia ja syviä vatsalihaksia. Ulkonäössä ongelma ei ole.
Aiemmin ongelmaa ei ole ollut, siinä mielessä kaipaan edellisiä panojani. Tämä suhde on molemmille tärkeä. Kuitenkin olen huomannut, että seksi merkitsee sittenkin jotain.
Vinkkejä erektion ylläpitämiseen?
Onko mahdollista, että se vain on niin pieni, etten tunne, vaiko vika erektiossa?
Voinko itse tehdä asialle jotain lihastreenin lisäksi?
erektio ei kestä/on heikko
2
2208
Vastaukset
- SuloSipi
Hei!
Älä missään nimessä syytä itseäsi tästä. Ei löydy maailmasta miestä joka ei lämpenis naiselle.
Itsellenikin tuli moisia ongelmia kun seurustelin ja kaikkein painostavinta oli kun tyttöystäväni alkoi syyttelemään itseäni. " onks mussa jotain vikaa "!!
Kyseinen ongelma voi tulla koska vaan vaikka kuinka haluttais ja tekis mieli. Erektiohäiriö voi johtua fyysisistä ongelmista tai sitten henkisistä, mutta hyvä tapa aloittaa on että puhutte hyvin avoimesti asiasta. Kerrot ettei haittaa yhtään vaikka tälläkään kertaa ei onnistuis. Tee hänen olonsa itsevarmaksi.
Jos ei tälläkään onnistu niin sitten on toki välineitä kuten erektio rengas tai mitä olikaan :\ penis pumput sun muut. Nämä tosin saattavat masentaa miestä entisestään.
Koittakaa nyt vaan jutella asiasta ja pidä mielessä, että vika ei ole sinun eikä miehen! - .d.d.d.-
Tuo edellinen viesti jonka kirjoitin, en sano että hänellä on sama ongelma mutta mistäs tietää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752