Heippa kaikille! Täällä 36- vuotias (hetero) sinkkunainen peräänkuuluttaa uusia naispuolisia ystäviä mm. ulkoilemaan, yökerhoihin, leffaan ym maailmanparannukseen, koska yksin on tylsä keksiä tekemistä ja nousta sieltä kotisohvalta :) Löytyisikö vielä jopa mahdollisesti lapsettomina säilyneitä edes suhtkoht ikäisiäni oman tiensä kulkijoita täältä Turusta...?
Ilmoittautukaa ihmeessä mikäli ette ole kuolleet sukupuuttoon;)
Ystäviä etsimässä
8
475
Vastaukset
ja hetero sinkkunainen etsii ystäwiä :=)
ei warmasti löydy turusta lapsettomia sikkunaisia :=)
tai ainakaan turkulaisia sellaisia :=))))
juh kyllä ne on kuallu sukupuottoon :=)))
ps oli ihan pakko :=)))- kommentoi takaisin
No, täällähän oli jo valmiiksi ainakin yksi sellainen, varmaan meitä löytynee lisääkin. Ihmettelen jos ei löydy, kun tämän kaupungin miestarjonta näyttää lähinnä olevan just sunkaltaisiasi ääliötä, kuka tässä enää lapsiakaan kaipaa kun nykyajan miehet ajaa saman asian...
Ps. heh, oli kans ihan pakko;) - jiwe
kommentoi takaisin kirjoitti:
No, täällähän oli jo valmiiksi ainakin yksi sellainen, varmaan meitä löytynee lisääkin. Ihmettelen jos ei löydy, kun tämän kaupungin miestarjonta näyttää lähinnä olevan just sunkaltaisiasi ääliötä, kuka tässä enää lapsiakaan kaipaa kun nykyajan miehet ajaa saman asian...
Ps. heh, oli kans ihan pakko;)ei näköjään sowi turkkulaiselle :=)
ja onnex en ole turkkusesta jos noin sanot heistä :=) - takaisin koloonsa
jiwe kirjoitti:
ei näköjään sowi turkkulaiselle :=)
ja onnex en ole turkkusesta jos noin sanot heistä :=)Mitäs se vieraspaikkakuntalainen sitten TURKULAISESTA (et näköjään osaa edes oikeinkirjoitusta) huumorista tietää, olin täältä NAISystäviä hakemassa enkä tuollaista HÄIRIKKÖhumoristia. Tai no enpä paljon sunkaan huumorintaidollasi kyllä kehuisi... Hankippas jo oma elämä sinäkin!
- jiwe
takaisin koloonsa kirjoitti:
Mitäs se vieraspaikkakuntalainen sitten TURKULAISESTA (et näköjään osaa edes oikeinkirjoitusta) huumorista tietää, olin täältä NAISystäviä hakemassa enkä tuollaista HÄIRIKKÖhumoristia. Tai no enpä paljon sunkaan huumorintaidollasi kyllä kehuisi... Hankippas jo oma elämä sinäkin!
lujille :=)
kerro sie turkkulaista huumoria sitten :=)
- Blue**
Täällä kotisohvalla istuskelee yks 35v nainen, joka kaipailee kanssa uusia ystäviä. Asun kyl vähän kauempana Turusta, mailaa mulle osoitteeseen [email protected]
- mötley crue
heippa! näin vasta äsken viestin että joku etsiskelee uusia ystäviä. emme ole kuolleet sukupuuttoon hehe.. meinaan olisi kans tarkoitus löytää uusia ystäviä turun seudulta. oon 33v rokkihenkinen tytteli joka asuu avoliitossa (ei lapsia) ja tykkään bailata, käydy leffoissa ja tehdä mitä päähän pälkähtää?
- katiaitalia
Ciao..im not sure I understood everything.... but u r looking for friends..cose its boring being alone....and u r ethero..like me..problem im livingin vaasa...:. and i aslo want to have female friends to go shopping ...take walk..maybe vesi jummpa together....pity u r not here..
katia from italy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789