Radio Peili vain Extreme?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työläisten syöjä Lapintie

      Keskustelua Rkp:n kanavan lakkauttamisesta ei olisi aloitettu, ellei tulos olisi selvä, 21 jäsentä joista 12 on kokoomus-keskustalaista,

      ja Rkp:n turhakanava, jota kukaan ei seuraa, poistuu.

      Merkillepantavaa on vasemmistoliiton politiikka, jossa Annika Lapintien annetaan pakkoruotsikyykyttää suomalaisia työväenlapsia herrojen piioiksi.

      Suomalaiset työväen lapset tarvitsevat suomen ja englannin lisäksi hyvät taidot jossain laajassa EU-kielessä kuten saksa tai ranska, eikä missään sivukylän pakkoruotsissa

      al lado del conocimiento finlandes e ingles los ninos de los trabajadores finlandeses necesitan tambien el conocimiento en idiomas asi como aleman y frances pero de ninguna manera no en lengua pequenita sueca obligatoria

      • y russo !


    • veronmaksajat maksavat

      Fst5 digitaalikanavalla ei ole tittareita: pakkoruotsikanavaa ei tarvita

      ****************************
      On hyvä myös muistaa, että FST saa 20% koko YLEn budjetista.
      ****************************

      Huvudstadbladet (HBL) kirjoittaa:

      "Suomenkieliset katsojat ovat kääntäneet selkänsä FTS:lle. Katsojaluvut ovat romahtaneet monen aiemman suosikin kohdalla. Digiajan alku oli synkkä FST:lle.

      Kun analogiset TV:t sammuivat, on sisäinen keskustelu FST:sta käynyt mollivoittoisesti. Ohjelmien tekijät havaitsevat draamaattisen poisputoamisen monin tavoin. Mm. katsojapalaute on vähentynyt dramaattisesti.

      – On kuin tekisi ohjelmia tyhjiössä, sanoo eräs toimittaja HBL:lle.

      Svenska Yle-johtaja Annika Nyberg-Frankenhaeuser sanoo kuitenkin, ettei ole yllättynyt.
      .............
      FST laskee, että katsoja on tavoitettu, jos hän katsoo ohjelmaa vähintään YHDEN minuutin ajan.>>

      *******************

      "Nyberg-Frankenhaeuserin mukaan viime viikolla tavoitettiin 71 % ruotsinkielisestä kohderyhmästä. FST laskee, että katsoja on tavoitettu, jos hän katsoo ohjelmaa vähintään YHDEN minuutin ajan."

      Siis yhden (1) minuutin viikossa.

      FST uudisti laskentamenetelmänsä sen jälkeen, kun se joutui omalle kanavalleen, ja katsojaluvut olivat marginaalisia. Aikaisemmin laskettin päivittäisiä katsoajia, nykyään siis viikottaisia. Ja minuutti. Muu YLE mitattaa vanhoilla mittareilla katsojien määrää eli päivittäiset luvut.

      Näin ollen FST5n ja muun YLEn kesken katsojaluvut eivät ole vertailukelpoisia: FST:n luvut näyttävät erilaisesta laskentatavasta johtuen reippaasti (moninkertaisesti) yliampuvilta.

      On hyvä myös muistaa, että FST saa 20% koko YLEn budjetista.

      Tässä FST5:n 20.:n katsotuimman ohjelman katsojamäärät:

      http://hbl.fi/text/inrikes/bilder_statisk.php?bilden0=../../bild/2007/10/25/l_b10014.png


      HBL:n koko artikkeli:

      http://hbl.fi/text/inrikes/2007/10/25/d6914.php

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe