Eskojuhani Tennilä ruåtsalaisten puolella!

€uronen

8

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäämies---

      Tennilä ei kuulu Skp:hen. Kannattaa ottaa asioista selvää, niin ei tulis tällaisi erehdyksiä.

      • eräs nuori

        Sieltä, mistä minä olen kotoisin, kaikki Keskustasta vasemmalle olevat ovat "kommunisteja". Koska koko kunta äänestää vain yhtä puoluetta, nämä ihmiset eivät edes ymmärrä, että muitakin mielipiteitä voi olla olemassa. Kyllä täältä Suomestakin näitä yksipuoluedemokratioita löytyy. Minä vähän jo aavistelen, mistä päin Suomea tämä Vasemmistoliiton palstalle pesiytynyt dementikkovanhus näpyttelee kotikonettaan...


      • kuin Nkp:llä
        eräs nuori kirjoitti:

        Sieltä, mistä minä olen kotoisin, kaikki Keskustasta vasemmalle olevat ovat "kommunisteja". Koska koko kunta äänestää vain yhtä puoluetta, nämä ihmiset eivät edes ymmärrä, että muitakin mielipiteitä voi olla olemassa. Kyllä täältä Suomestakin näitä yksipuoluedemokratioita löytyy. Minä vähän jo aavistelen, mistä päin Suomea tämä Vasemmistoliiton palstalle pesiytynyt dementikkovanhus näpyttelee kotikonettaan...

        Tennilä ja Nkp ovat samanlaisia vieraantuneita, menneen maailman sammalia, jotka eivät yhtään ymmärtäneet modernin liberaalin ja uusliberaalin yhteiskunnan työläisten ja työväen lasten tarpeita.

        Kun Rkp-svedu pitää poskettomista etuoikeuksistaan kiinni ja syrjii avoimesti 27 vuotta Åbo Akademissa (veronmaksajien ylläpitämässä yliopistossa) nuoria suomalaisia,

        ja Annikki Lapintie ja Tennilä ja Jakke Jakuttaja sun muut pellet ovat hiljaa, niin
        kyllä kai kaikki tajuavat että kyseessä on sirkus:

        komu haluaa mukavia sisätöitä eduskunnassa ja soittaa naamaansa jos kamerat ovat paikalla ja joskus muutenkin.

        Tähän eivät komut reagoi, vaikka kyllä joka mustaa ja mustalaista ovat paapomassa (siis Suomessa, komulandiassa DDR:ssä ei mustia suvaittu vaan itä-Saksa oli Euroopan VALKOISIN RASISTIVALTIO, KOMUJEN MEKKA, vieläkin moni vaseliliiton kansanedustaja on itäsaksalaisessa koulussa koulutettu kansan selästä kiskotuilla rahoilla):

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4000000000000024&posting=22000000016787907#22000000016787907


    • Phyi ! työlle

      Mies ei ole tehnyt työtä lainkaan, silti edustaa työläisiä. Ihme veijari.

      Suunsoitolla edetty tuonne.

      • eräs nuori

        No sehän tekee ihan samaa kuin 99% kokkareiden ja kepulaisten edustajista. Tennilä on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi, mikä tietysti näkyy myös vastapuolen vihaa tihkuvina kommentteina. Ja mehän tiedämme, että netissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa.

        TV: Joulupukki


      • komun teot paljastettava
        eräs nuori kirjoitti:

        No sehän tekee ihan samaa kuin 99% kokkareiden ja kepulaisten edustajista. Tennilä on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi, mikä tietysti näkyy myös vastapuolen vihaa tihkuvina kommentteina. Ja mehän tiedämme, että netissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa.

        TV: Joulupukki

        on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi

        ---

        anna esimerkki???

        Komut tuhosivat neukkujen avustuksella keski-Euroopan köyhäläksi, samanlaiseksi kuin Petsamo ja Karjala nykyisin.

        Suomalainen äänestäjä ja veronmaksaja saa maksaa Puolan jne. ongelmia, jotka Tennilä kommarikavereineen aiheutti mutta ei aio palkastaan maksaa.


      • kuvittele nyt
        komun teot paljastettava kirjoitti:

        on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi

        ---

        anna esimerkki???

        Komut tuhosivat neukkujen avustuksella keski-Euroopan köyhäläksi, samanlaiseksi kuin Petsamo ja Karjala nykyisin.

        Suomalainen äänestäjä ja veronmaksaja saa maksaa Puolan jne. ongelmia, jotka Tennilä kommarikavereineen aiheutti mutta ei aio palkastaan maksaa.

        vähän liikaa.Vaikka Tennilä tehokas mies onkin niin ei hänkään sentään mahdottomiin pysty.


      • äänestettiin suoraan metsätöistä Eduskuntaan !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe