http://www.hs.fi/teksti/uutiset/tuoreet/artikkeli/Radio Extremin puolesta osoitetaan mieltä/1135232145724
On siinä kanssa korpikommunisti!
Eskojuhani Tennilä ruåtsalaisten puolella!
8
415
Vastaukset
- jäämies---
Tennilä ei kuulu Skp:hen. Kannattaa ottaa asioista selvää, niin ei tulis tällaisi erehdyksiä.
- eräs nuori
Sieltä, mistä minä olen kotoisin, kaikki Keskustasta vasemmalle olevat ovat "kommunisteja". Koska koko kunta äänestää vain yhtä puoluetta, nämä ihmiset eivät edes ymmärrä, että muitakin mielipiteitä voi olla olemassa. Kyllä täältä Suomestakin näitä yksipuoluedemokratioita löytyy. Minä vähän jo aavistelen, mistä päin Suomea tämä Vasemmistoliiton palstalle pesiytynyt dementikkovanhus näpyttelee kotikonettaan...
- kuin Nkp:llä
eräs nuori kirjoitti:
Sieltä, mistä minä olen kotoisin, kaikki Keskustasta vasemmalle olevat ovat "kommunisteja". Koska koko kunta äänestää vain yhtä puoluetta, nämä ihmiset eivät edes ymmärrä, että muitakin mielipiteitä voi olla olemassa. Kyllä täältä Suomestakin näitä yksipuoluedemokratioita löytyy. Minä vähän jo aavistelen, mistä päin Suomea tämä Vasemmistoliiton palstalle pesiytynyt dementikkovanhus näpyttelee kotikonettaan...
Tennilä ja Nkp ovat samanlaisia vieraantuneita, menneen maailman sammalia, jotka eivät yhtään ymmärtäneet modernin liberaalin ja uusliberaalin yhteiskunnan työläisten ja työväen lasten tarpeita.
Kun Rkp-svedu pitää poskettomista etuoikeuksistaan kiinni ja syrjii avoimesti 27 vuotta Åbo Akademissa (veronmaksajien ylläpitämässä yliopistossa) nuoria suomalaisia,
ja Annikki Lapintie ja Tennilä ja Jakke Jakuttaja sun muut pellet ovat hiljaa, niin
kyllä kai kaikki tajuavat että kyseessä on sirkus:
komu haluaa mukavia sisätöitä eduskunnassa ja soittaa naamaansa jos kamerat ovat paikalla ja joskus muutenkin.
Tähän eivät komut reagoi, vaikka kyllä joka mustaa ja mustalaista ovat paapomassa (siis Suomessa, komulandiassa DDR:ssä ei mustia suvaittu vaan itä-Saksa oli Euroopan VALKOISIN RASISTIVALTIO, KOMUJEN MEKKA, vieläkin moni vaseliliiton kansanedustaja on itäsaksalaisessa koulussa koulutettu kansan selästä kiskotuilla rahoilla):
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4000000000000024&posting=22000000016787907#22000000016787907
- Phyi ! työlle
Mies ei ole tehnyt työtä lainkaan, silti edustaa työläisiä. Ihme veijari.
Suunsoitolla edetty tuonne.- eräs nuori
No sehän tekee ihan samaa kuin 99% kokkareiden ja kepulaisten edustajista. Tennilä on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi, mikä tietysti näkyy myös vastapuolen vihaa tihkuvina kommentteina. Ja mehän tiedämme, että netissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa.
TV: Joulupukki - komun teot paljastettava
eräs nuori kirjoitti:
No sehän tekee ihan samaa kuin 99% kokkareiden ja kepulaisten edustajista. Tennilä on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi, mikä tietysti näkyy myös vastapuolen vihaa tihkuvina kommentteina. Ja mehän tiedämme, että netissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa.
TV: Joulupukkion myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi
---
anna esimerkki???
Komut tuhosivat neukkujen avustuksella keski-Euroopan köyhäläksi, samanlaiseksi kuin Petsamo ja Karjala nykyisin.
Suomalainen äänestäjä ja veronmaksaja saa maksaa Puolan jne. ongelmia, jotka Tennilä kommarikavereineen aiheutti mutta ei aio palkastaan maksaa. - kuvittele nyt
komun teot paljastettava kirjoitti:
on myös tehnyt paljon äänestäjiensä hyväksi
---
anna esimerkki???
Komut tuhosivat neukkujen avustuksella keski-Euroopan köyhäläksi, samanlaiseksi kuin Petsamo ja Karjala nykyisin.
Suomalainen äänestäjä ja veronmaksaja saa maksaa Puolan jne. ongelmia, jotka Tennilä kommarikavereineen aiheutti mutta ei aio palkastaan maksaa.vähän liikaa.Vaikka Tennilä tehokas mies onkin niin ei hänkään sentään mahdottomiin pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1245288Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1845261BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2144132- 2183356
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1233158Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1043064HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok192941- 1271894
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1621835- 611379