työpaikkakiusaaminen

maahan poljettu

Olen 18 vuotias lähihoitajaopiskelija, opiskelen viimeistä vuotta. Olen ollut nyt muutaman viikon työharjoittelu jaksolla ja ihmettelen miten kestän harjoittelun loppuun asti.

Joka päivä saan töissä kuulla pientä piikittelyä, vittuilua, en saa läheskään aina apua kun pyydän, tönimistäkin olen joutunut kokemaan. Kerrankin kun pyysin apua, kiukkuinen hoitaja tiuskaisi vain "no ei pitäisi olla kovin vaikeaaa!"
Kaikki lähi- ja perushoitajat kohtelevat minua hyvin. Tätä syrjintää on tullut ainoastaan sairaanhoitajien suunnalta.

Täytyy sanoa että tänään töissä tuli jo niin paha mieli että oli pakko mennä vessaan itkemään. Kiinnostukseni koko harjoittelu jaksoon on täysin lopahtanut ja tämän takia sain melko huonon arvosanan harjoittelu jaksostani ja ohjaajani ihmettelee huonoa arvosanaani, koska se ei ole tapaistani. Olen tunnollinen opiskelija, oma-aloitteinen ja osaan hommani, toki aina oppii uutta JOS JOKU AUTTAISI/OPETTAISI. Myöhästelyistä/poissa oloistakaan minua ei voi mollata.

Työpaikasta on tullut pelottava ja masentava, kiinnostukseni alaan on jokseenkin hupentunut myös. Joka päivä joudun olemaan varpaillani ja nöyrä ja teen kaikkeni että pysyisin poissa sairaanhoitajien jaloista.

Halusin purkaa tämän asian tänne. Haluan myös muistuttaa kaikkia hoitajia siitä että miten tärkeää on ottaa opiskelija hyvin vastaan.

11

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusaajien nimet

ja kirjaa kaikki työpaikkakiusaaminen raporttiin. Näin muutkin tekevät. Kun riittävän moni raportoi samoista kiusaajista, alkaa jotain tapahtua. Et ole ainoa kiusattu. Koeta kestää!

• tuskaaa!!