jos joku tietää mikä firmA tms.on "BERRY QUEEN OY"
LIETO.
OLKAA HYVÄ JA VASTATKA JOS VAIN TIEDÄTTE.
PYYDÄN KAUNIISTI...
haluisin tietää
se olisi tärkeää minulle
14
5115
Vastaukset 14
- okkeiii..
kiitos! en löytänyt itse!
- klaus2
Marjanmyyjä.
- joku sellainen kai
on joo niin se vain
- Lasse Ketschup
Vitun vaikeeta joillekki. Googlettamal ei tarvinnu kirjottaa, ku eka sana ja google arvas loput ja sit vaa valitsi sen ja simsalabim, vastaus oli edes!
- Johnny_Mustard
Vitun vaikeaa joillekin omata käytöstavat?
- sepä se
se oli se
- nätti vastaus
ihmeellistä ettei voida nätisti vastata on se vain. Kuljetuspalveluita hoitaa hän tämä näin.
- siinä tietoa kiitos
niinhän se on
- täällä on
ai tällainenkin
- meillä näin
on joo
- Anonyymi
Marjan myyja, esim Vaasan Prisman ulkona.
- Anonyymi
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 721366
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587