Korvikkeesta riisipuuroa

Miten se menikään?

Jos korvikemaitoa ei saa keittää, niin miten siitä voi tehdä riisipuuroa? Mulla on siis ihan niitä Nallen riisihiutaleita.

10

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiutaleet

liukene yhtälailla kylmäänkin maitoon?

Meillä ainaskin on sellasia. Tavaas tarkemmin sieltä purkin kyljestä. Kyllä siellä sanotaan.

• liukene mihinkään

Nalle-hiutaleet on riisihiutaleita puuronkeittoa varten, ei mitään vauvahiutaleita vaan tavallisia puurohiutaleita niinkuin elovenan kaurat ym. Joku muksu-riisipuuroJAUHE kai "liukenee" ihan mihin vaan, mutta tavalliset puurohiutaleet pitää kyllä keittää että puuroa syntyy.

Minä keittelin riisipuurot just noista hiutaleista ja veteen keitin niin pitkään että tavallinen maito tuli ruokavalioon. Korvikkeeseen keitosta en siis tiedä...

• gääk

keittelen veteen ja sitten vähän löysytän korvikkeella tarjoamisvaiheessa niin hyvin samalla vähän jäähdyttää sitä puuroa ja tulee maidon maku...

• ..............

Keität veteen ja lisäät maidon puuroon ennen syöttöä.

• ei?

Miksi korvikemaitoa ei voi keittää?? Ainakaan Nan-purkin kyljessä ei ole sellaista mainintaa.

• ei....

Korvikemaidon ravintoarvo heikkenee keitettäessä.

• ...
        ei.... kirjoitti:

Korvikemaidon ravintoarvo heikkenee keitettäessä.

eikös se ole sitten sama jos keittää korvikkeeseen kun eihän siinä vedessäkään ole ravintoaineita? ja tekee senverran paksua että löystää sitä sitten keittämättömällä korvikkeella...

• asiasta aikoinaan..

..niin kertoivat että tuttelin voi vallan hyvin keittää, siis tehdä riisipuuron siihen, mutta ne lisätyt vitamiinit vain häviää.. ja tuskin pikkunen vetää joka pv riisipuuroo niin ei kai se haittaakaan:) ainakin meil maito juotiin silti maitona viel ja ne vitskut sai niin, vaik riisipuuros ei niit vitskuja olis ollukaan, hyvin uppos!!
      Mietityttää et jos et tollasta riisipuuroo voi antaa , eli syötät siis vain ruokia joissa lisättynä paljon vitskuja.. ei kai nekään loppumetreil nyt ihan terveellistä ole. yks puuro lautanen ei lapsen vitamiinitasapinoo järkytä!! keitä vain puurot siihen.

• Nalle-puurot näin

Keitän puuron veteen ja lisään korvikkeen jauheena.

• sammakkoprinsessa06

on mielestäni kyllä tosi hyvä idea! Ite oon kyllä keittäny aikasemmin tutteliin, nykyään tavalliseen maitoon, mutta jo tuon joskus olisn tajunnut, olisin tehnyt saman!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33