Edessä olisi tuplarattaiden osto ja tiedustelisin miten ne mahtuu näihin Kuopion seudun linjureihin? Olemme ostamassa kauppakassimallit, eli ei mitään Brioja.
Emman joggerit olen nähnyt käytännössä eikä sen ohi päässyt juurikaan kävelemään, kun kolmiopää vei tilaa. Mitenkäs esim. Carenan Twinshopperit, onko kokemusta? Onko bussin "turvakoukuista" hyötyä, yltääkö työntöaisa niihin kiinni? Monet vaunumallit ei sovi..
Tuplarattaat ja bussit
2
536
Vastaukset
- selvittää
Kysypä kuule ihan Kuopion liikenteeltä tai vaunujen valmistajilta, tai sitten isät ja äidit palstan joltain sopivalta osastolta. Tai ostakaa samalla kunnon auto johon mahtuu nuo rattaat, ei tarvitse linikalla kulkea. Itsekin voit mitata linjurin ovensuun ja eikun metrimitta käteen...
- asiantuntija
Parhaimman ratkaisun teet, jos ostat phil&tedsin tuplat.. ne vie huomattavasti vähemmän tilaa ja sinun, että muisen matkustajien on helpompi liikkua ahtaassa bussissa.. Kaupoissakin näillä pääsee hyllyjen väliin, toisin kuin muilla tuplilla. Noissa carenoissa on leveä takapyörien akseliväli, eikä ne mahdu edes moniin hisseihin sisään..
Hinta on rattaissa tyyriimpi, mutta sen saa takaisin myydessään rattaat seuraavalle käyttäjälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804