Apua! Tietääkö kukaan Jyväskylästä tilaustöitä tekevää puuseppää? Kyse olisi eräänlaisesta kyltistä... Netistä en oikein ole löytänyt tietoa. Esine tulisi lahjaksi, ja olisin todella kiitollinen jo joku osaisi vinkata sopivaa henkilöä!!
Puuseppä Jyväskylästä???
5
1482
Vastaukset
- Puukyltti
Mistä on kyse ?
- Annuli_80
Eli kyse on "kyltistä", joka tulisi kesämökille. Siinä lukisi paikan nimi ja sen voisi joko pystyttää pihalle tai laittaa mökin seinään kiinni tms. Mulla on visio sellaisesta pystysuuntaan leikatusta puunpalasta (ehkä n. 80 cm pituus), jossa (kaarnasta?) reunukset ylä ja alareunassa, nimi poltettu ja lakka päälle..? Ei siis käsittääkseni kovin vaikea homma.
- Puuaskartelia
Annuli_80 kirjoitti:
Eli kyse on "kyltistä", joka tulisi kesämökille. Siinä lukisi paikan nimi ja sen voisi joko pystyttää pihalle tai laittaa mökin seinään kiinni tms. Mulla on visio sellaisesta pystysuuntaan leikatusta puunpalasta (ehkä n. 80 cm pituus), jossa (kaarnasta?) reunukset ylä ja alareunassa, nimi poltettu ja lakka päälle..? Ei siis käsittääkseni kovin vaikea homma.
Minulla on kyllä polttamiseen tarvitava kolvi Biltema 10€. Mutta tekisitkö ihan itse koko "kyltin" olisi saajallekkin arvokaampi.
Ohjeet työkalut ja laudan saat jyväskylän työttomät puusepän verstaalta Vapaudenkatu.Saat kyllä minulta polttokolvin lainaksi.Mutta tekisin sen kyltin yläjyrsinkoneella joka on käytettävissä myös siellä pajalla. - Ja vielä
Puuaskartelia kirjoitti:
Minulla on kyllä polttamiseen tarvitava kolvi Biltema 10€. Mutta tekisitkö ihan itse koko "kyltin" olisi saajallekkin arvokaampi.
Ohjeet työkalut ja laudan saat jyväskylän työttomät puusepän verstaalta Vapaudenkatu.Saat kyllä minulta polttokolvin lainaksi.Mutta tekisin sen kyltin yläjyrsinkoneella joka on käytettävissä myös siellä pajalla.Ohjeet ja työkalu vuokra on 2€ päivä.
- kuljetaan
... vanhaa Saarijärventietä pitkin pohjoisen suuntaan n. 1 km. Tien oikealla puolella on Kyltix-niminen firma (hirsirakennus), joka tekee tilauksesta juuri erilaisia kylttejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446