Apua! Tietääkö kukaan Jyväskylästä tilaustöitä tekevää puuseppää? Kyse olisi eräänlaisesta kyltistä... Netistä en oikein ole löytänyt tietoa. Esine tulisi lahjaksi, ja olisin todella kiitollinen jo joku osaisi vinkata sopivaa henkilöä!!
Puuseppä Jyväskylästä???
5
1511
Vastaukset
- Puukyltti
Mistä on kyse ?
- Annuli_80
Eli kyse on "kyltistä", joka tulisi kesämökille. Siinä lukisi paikan nimi ja sen voisi joko pystyttää pihalle tai laittaa mökin seinään kiinni tms. Mulla on visio sellaisesta pystysuuntaan leikatusta puunpalasta (ehkä n. 80 cm pituus), jossa (kaarnasta?) reunukset ylä ja alareunassa, nimi poltettu ja lakka päälle..? Ei siis käsittääkseni kovin vaikea homma.
- Puuaskartelia
Annuli_80 kirjoitti:
Eli kyse on "kyltistä", joka tulisi kesämökille. Siinä lukisi paikan nimi ja sen voisi joko pystyttää pihalle tai laittaa mökin seinään kiinni tms. Mulla on visio sellaisesta pystysuuntaan leikatusta puunpalasta (ehkä n. 80 cm pituus), jossa (kaarnasta?) reunukset ylä ja alareunassa, nimi poltettu ja lakka päälle..? Ei siis käsittääkseni kovin vaikea homma.
Minulla on kyllä polttamiseen tarvitava kolvi Biltema 10€. Mutta tekisitkö ihan itse koko "kyltin" olisi saajallekkin arvokaampi.
Ohjeet työkalut ja laudan saat jyväskylän työttomät puusepän verstaalta Vapaudenkatu.Saat kyllä minulta polttokolvin lainaksi.Mutta tekisin sen kyltin yläjyrsinkoneella joka on käytettävissä myös siellä pajalla. - Ja vielä
Puuaskartelia kirjoitti:
Minulla on kyllä polttamiseen tarvitava kolvi Biltema 10€. Mutta tekisitkö ihan itse koko "kyltin" olisi saajallekkin arvokaampi.
Ohjeet työkalut ja laudan saat jyväskylän työttomät puusepän verstaalta Vapaudenkatu.Saat kyllä minulta polttokolvin lainaksi.Mutta tekisin sen kyltin yläjyrsinkoneella joka on käytettävissä myös siellä pajalla.Ohjeet ja työkalu vuokra on 2€ päivä.
- kuljetaan
... vanhaa Saarijärventietä pitkin pohjoisen suuntaan n. 1 km. Tien oikealla puolella on Kyltix-niminen firma (hirsirakennus), joka tekee tilauksesta juuri erilaisia kylttejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994