Vaimo antoi

Sain minäkin

Tämäkin tarina on tosi vaikkei sitä uskoisi... Olemme vaimon kanssa sopineet, että käymme aina vieraittemme kanssa yhdessä saunassa ja mitä siellä tapahtuukin on vain piristystä yhteiselämäämme.
Meillä on yhteinen ystävä, joka oli jäänyt leskeksi vuosi sitten. Hän oli hyvin allapäin tapahtuneesta ja kutsuimme hänet kyläilemään meille.
Viime kesänä hän otti kutsun vastaan. Mukaan tuli hänen 20-vuotias tyttärensä.
Lämmitimme saunan ja kerroimme tapana olevan, että yhdessä saunotaan. Tytär suostui ilman muuta, mutta ystävämme oli aluksi vähän vastahankainen, mutta suostui sitten. Ymmärsin syyn, kun riisuiduimme pukuhuoneesa hän viivytteli, eikä riisunut housujaaan, vaikka vaimoni oli jo alastomana hänen edessään. Hänen housunsa pulloitti ja kun hän lopulta otti ne pois pompahti esiin hänen kovana seisova kalunsa jota hän yritti peitellä. Vuoden selibaatti oli tehnyt tehtävänsä. Vaimoni sanoi, ettei tarvitse ujostella ja minä jatkoin, että tuolle asialle on vain yksi ratkaisu.
Nyökkäsin vaimolleni ja hän tuli ystävämme viereen ja tarttui hänen kaluunsa vieden sen pimpsaansa kiinni.
Hetken kuluttua näin kun hänen kookas kullinsa työntyi vaimon sisään ja vain muutaman työnnön jälkeen hän laukesi vaimoni sisään.
Spermaa tuli todella paljon ja näin kuinka vaimoni pimpistä sitä valui saunan lattialle.
Tytär katseli minun kanssani vieressä ja kuiskasi minulle toivoneensa jo jonkin aikaa, että isä saisi elämäänsä uutta potkua ja tämä oli sitä.
Näkemäni sai minunkin kaluuni eloa aikaan ja kohta se seisoikin kovana. Kävimme istumaan lauteille ja otimme kunnon löylyt.
Tytär istui vieressäni ja hetken mietittyäni kiedoin käteni hänen ympärilleen ja aloin hyväillä hänen rintaansa. Olin kiihottunut ja kullini seisoi kovana ja ajattelin jo ottaa vaimoni penkille ja työtyä hänen märkään pimpsaansa, kun huomasin hänen sivelevän ystävämme taas paisuvaa kalua. Hetken kuluttua hän nousi ja istui ystävämme syliin ja ohjasi hänen kullinsa sisäänsä. Nyt näin, että hän todella nautti tilanteesta ja he aloittivat mahtavan naimisen. Ystävämme huohotti ja vaimoni vaikeroi kimoissaan.
En voinut enää itselleni mitään vaan otin tytärtä kädestä ja talutin hänet pukuhuoneeseen. Nyt suutelimme jo kiihkeästi ja hetkeäkään epäröimättä laskeuduimme lattialle. Hän antoi minun tulla sisäänsä ja aloin nussia häntä antaumuksella. En tiedä kuinka kauan sitä kesti, mutta hän sai kovan orgasmin ja hänen pimpsansa vuoti kuin keväinen lähde. Äkkiä tajusin, mitä olin tekemässä ja kun tunsin olevani laukeamassa yritin vetäytyä pois, mutta hän kiersi jalkansa ympärilleni ja lopulta laukesin hänen sisäänsä.

Kiihkon mentyä ohitse suutelimme kiihkeästi ja siitten huomasin, että ystäväni istui vaimon kanssa pukuhuoneen penkillä katsellen meitä.

Nousin istualleni ja vaimoni levitti jalkansa ja näin kuinka valkoinen noro valui hänen haaroistaan penkille. Tämä sai minut niin kiihkoiseksi, että nousin ja työnsi jo laskemassa olevan kaluni hänen todella liukkaaseen pimpsaansa ja aloin työnnellä.
Kesti kauan ennenkuin minulta tuli, mutta vaimoni sai jälkeenpäin kertomanaan yhden parhaimmista orgasmeistaan koskaan.

Jatkoimme saunomista rauhallisimissa merkeissä, mutta minua vieläkin kiihoittaa nähdä, kun kaksi naista nousi lauteille ja heidän pimpsastaan valui nesteet lattialle.
Yöllä tuli tytär viereeni ja vaimo meni peiton alle ystäväni kanssa.
Tämä ei kuulu saunatapoihimme, mutta ilahduttavaa on, että ystävämme sai elämänhalunsa takaisin. Hän löysi äskettäin uuden kumppanin.
Tarina on siis kerrottu. Vaimo odottaa tuolla.
Kohta saan taas.

Niin ja he tulevat ensi viikonvaihteesa vierailulle. Mukana on tytär ja myös poika 23 v.
Miten mahtaa käydä kun tuo vaimo on joskus halunnut saada nuorta... Se on eri juttu se.

Älkää tuomitko meitä. Elämästä täytyy nauttia.

20

106900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asddsad

      Oikein kiva tarina....jatkoa pliis!

    • ???

      Juu, on ihan sata varmasti tosi kun vanha äijänkäppyrä nussii ikäistäni nuorta naista isänsä katsellessa vierestä. Missähän maailmoissa elät? Tiedätkö että olet aika kipeä?

      • Mökkimönkiäinen

        kummallista tuosskin nyt on?
        Kyllä maailmassa tapahtuu kummallisempiakin asioita.

        Taitaa elämäsi olla aika tylsä ja mustavalkoinen.


      • olet varmaan tosi mönkiäinen
        Mökkimönkiäinen kirjoitti:

        kummallista tuosskin nyt on?
        Kyllä maailmassa tapahtuu kummallisempiakin asioita.

        Taitaa elämäsi olla aika tylsä ja mustavalkoinen.

        Elämäni ei suinkaan ole tylsää vaikka en paneskele vanhaa ukon rotjaketta isäni silmien edessä.
        Kuka isä edes suostuu moiseen? Ellei sitten kyseessä ole insesti isukki..


      • tuolla kirjautumisessa

        on se kenttä 18v. Jos luet kategorian uudelleen, "seksinovellit", niin ehkäpä ymmärrät, että kyse on fantasiasta. Ei välttämättä faktasta. Kannattaisikohan sun jättää näiden lukeminen vähemmälle? Lisäät vaan tuota estoisuuttasi näillä.


      • Sain silloin

        Jos ymmärtäisin kommentiasi olisin ihan pöhkö.
        Toi tarina todellakin on tosi.
        Ensiksi: Kun nai nuorena ei ole vanha äijänkäppyrä vähän yli nelikymppisenä.
        Toiseksi: 20-vee neito jonka olet tuntenut pienestä pitäen tietää mitä tekee.
        Kolmanneksi: Kyllä minua mietitytti miten tässä näin kävi.
        Neljänneksi: Teimme sen toistekkin ellei muuten niin ihan sinun kiusaksesi.
        Joten ei se isi kuolannut mutta sai ihan hyvään tarpeeseen.
        Jos joskus pääset leskeksi niin, no sitten kysyn uudelleen.


    • ggt3r

      Mukava, kiihottava tarina.

      • Nauttikaa elämästä

        Kiihoittava novelli, lisää tuollaisia.
        Elämästä kannattaa nauttia kun pystyy.


      • Minä sain

        Tarina kiihottaa muitakin. Hieno juttu.
        Siksi sen kerroin. Se on tosi. En itse olisi uskonut, että näin käy. Appiukko sanoi aikanaan: "Nai kun voit".
        Totta puhui. Rauha hänen muistolleen.


    • MINÄKIN SAIN

      Aivan mahtava tapaus. Uskon tämän olevan totta. Itselläni on vastaava tapaus kokemusteni salaisessa muistilaatikossa. Kiihottaa vieläkin meitä molempia vaimoni kanssa tytärpuolen.
      Olimme meidän mökillä juhannusta viettämässä. Mukana oli meidän lisäksi vaimon 28-v tytär. Aivan mieletön juhannus-aatto jäi mieleen. Vaimo ja tytär olivat loppu-illasta keskenään, kuin rakastavaiset lesbot. Hoitivat toisiaan ja minua koko yön. Voisin kirjoittaa vaikka novellin siitä juhannuksesta.

      • Kirjoita toki. Siis äiti tytär lesboilua?


    • Jatkokanki

      Hyvä tarina. jatkoa vaan nopeasti.

    • ggggw12

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

      • IsoOnKiva

        Minkä värin?


    • Olen itsekkin ollut saunassa kun sielä naidaan. Tosin silloin olin itse naitavana.

    • Kiihottava tarina.

    • Jospa se poika onkin bi tai homo. Jatkoa odotellessa.

    • Anonyymi

      Hyvä tarina ja tosi on. Tunnen tyttären.

    • Anonyymi

      Lisää pliiiis!!!

    • Anonyymi

      Meitä oli kaksi tytärtä, kesämökki Saimaan rannalla. Ihan pikkutyttöjä oltiin, saunottiin, meidän perhe ja muuan perhetuttu. Hänellä oli moottoripyörä, ja me tytöt päästiin joskus kyytiin, muutenkin hauska mies, josta kovasti pidimme. Saunasta isä toi meidät tytöt mökkiin hampaiden pesulle ja nukkumaan, vaikka eihän meitä hetikään nukuttanut. Mutta isä oli kärsivällinen, vaikka jotenkin ehkä poissaoleva. Ja olimme ihan unohtaa, että äiti ja perhetuttu olivat jääneet saunomaan. Joskus he sieltä sitten tulivat, ja asia palautui mieleen. Yhäkin se ajatuksia herättää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe