nainen joka ei osaa Spagaattia....

NotkeaNaaras86

Menestyy kaikessa Spagaatin osaavaa naista huonommin.. Spagaatti-istuntaan menemiseen kykenevät naiset saavat miehiä paremmin,elävät pidempään,menestyvät kaikessa elämässä Spagaattia osaamattomia paremmin. Jos on kyse laulu,missi tai muusta esityksestä voiton korjaa lähes AINA Spagaatin osaava nainen. tutkimusten mukaan voittoon missi ja laulukisoissa on johtanut Spagaatin tekeminen esityksen aikana.
Myöskin hedelmällisyys on todennäköisempää Spagaatin osaavalla naisella Spagaattia osaamatomaan verrattuna.......

7

3849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienoista

ja tyhmää.

Lopettaisit jo tuon älyttömän
      paskanjauhannan.

Tarvitaan sitä muutakin elämässä
      esim. viisautta - joka sinulta
      puuttuu.

• frage1

latvakakkonen säveltää omiaan

• säälittävää

mt-huollossa resurssit vähissä

• gunter

ja omien tutkimusteni mukaan myöskin spagaatin osaavien naisten pillut ovat usein suurempia tahi vain revenneet spagaattia harjoitellessa..

• No mutta tuohan kuulostaa ihan kateellisen miehen panettelulta, sehän on todella hienoa, kun naisella on iso p'''u onhan se mukavaa, kun on tilaa temmeltää. Terkkuja vaaans pagaattitytölle.

• Polokneese

Olen samaa mieltä. Nainen joka ei osaa laittaa pastasalaattia ei menesty elämässä eikä siitä ole iloa sängyssäkään!

• osta lego

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe