Olemme menossa taaperon kanssa hotelli Radi un Draugiin lomailemaan. Koska saapuminen maahan ja hotelliin on iltamyöhä, kiinnostaisi tietää, onko kyseisen hotellin lähellä mitään kauppoja, josta nappulalle saisi haettua iltapalaa vielä myöhään illalla. Muitakin vinkkejä otetaan vastaan mieluusti koskien ko. hotellia ja lähistöä. Onko muuten Zeppelin-hallit kävelymatkan päässä tuosta?
Hotelli Radi un Draugi
2
584
Vastaukset
- A - P
Pari kertaa on tullut kyseisessä hotellissa oltua ja voin kyllä sanoa että hyvän hotellin olette varanneet. Sijaintihan on aivan loistava vanhan kaupungin keskellä ja muutenkin hotelli on ihan ok. Ei mitään luksusta mutta ihan siisti kuitenkin. Aamiainenkin on ihan hyvä mutta aamiaishuone on melko pieni, voi joutua vähän odottelemaan. Tuosta kauppajutusta en kyllä osaa sanoa ihan varmaa onko ihan lähellä mutta varmasti kävelyetäisyydellä kuitenkin. Ja sama pätee Zeppeliineihin, ovat ihan kävelymatkan päässä, muutama sata metriä varmaankin.
- sen
illaksi mukaan. Lähellä on ostoskeskus galleria ja siellä Rimi ruokakauppa. Mutta taitaa olla kiinni 22 jälkeen. Kaupat on kyllä hyvin auki.
Itse olin ko. hotellissa marraskuussa viime vuonna ja nyt varasin helmikuulle. Luulisin, että näin talviaikaan aamiashuone ei niin täynnä kuin kesällä. Meillä ei mitään ongelmia. Hotelli tosi kiva ja lyhyt matka kävellä joka paikkaan. Hotelli huoneessa on vedenkeitin, kahvit ja teet sekä vesipullot ilmaiset 1 kerran. sitten saat niitä ostettua vastaanotosta. tai otat teepussit jne matkaan kotoo. tai ostat sieltä kaupasta. riippuu "nuukailun" asteesta. Itse olin vähän laiska keittelemään kahvia, kun siellä on niin ihania kahviloita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042