joo eli kun autossa on tuo polttoaine käyttöinen lisä lämmitin onko siihen mahdollista ostaa ajastin että sais pöhisee millon haluaa....ja mitä mahtaa ajstin maksaa?
bmw 530d webasto
7
4798
Vastaukset
- käyttöön
Jos autossasi on iso ajotietokone tai navi, niin webaston saa koodattua käyttöön merkkihuollossa. Maksaa 30-50€ paikasta riippuen. Tämä tietenkin edellyttää että autossasi on vakiona kiertovesipumppu.
Jos joudut asentamaan vesipumpun ja ajastimen, niin hintaa tulee noin 500€. Pelkkä erillinen ajastin maksaa asennettuna pari sataa euroa.
tuolta lisätietoa:
http://www.kaha.fi/file_root/Lisavarusteet/Webasto/Luettelot/WEBASTO1_Thermo_Top.pdf- Gismo2
kertoo hä joka ei vissii tiedä asiasta mitää. Jos autossa on vakiona polttoaine käyttöinen lisä lämmätin joka kytkeytyy päälle kun tarttaa. saa sen ohjelmoitua ja kellotettua noin 80€. Ainakin itse sain. hämeen autoshkössä.
- BMW535
Nyt en oikein hokaa jos sinulla on webasto,kai se laitettu niin ,ettei muuta kun naputtelee alkamis aika ja loppu itellä ainakin ajotietokoneeseen liitetty,miten se muuten vois toimia.Toivottavasti nyt ei mennyt väärin ,en ole koko asiaa miettinyt,kun oli weba valmiina.
- zdgsfdzgf
e39 530d:n webasto on oletuksena lisälämmitin -> lähtee päälle jos ulkona kylmempi kuin 5 astetta ja jäähdytinneste kylmempää kuin 70 astetta. ei ajastus tai käsikäyttömahdollisuutta. vaatii ohjelmointia jos haluaa sisätiloja lämmittää ajastettuna.
- BMW535
zdgsfdzgf kirjoitti:
e39 530d:n webasto on oletuksena lisälämmitin -> lähtee päälle jos ulkona kylmempi kuin 5 astetta ja jäähdytinneste kylmempää kuin 70 astetta. ei ajastus tai käsikäyttömahdollisuutta. vaatii ohjelmointia jos haluaa sisätiloja lämmittää ajastettuna.
Onko näin,en siis provoo mitään,lähtee käymään ulkona kylmempi kuin 5 astetta.No eikös se talvella kävis koko ajan.Itsellä 535 ja siinä on kellon ajat aloitukselle/lopetukselle.En ole kyllä pistänyt merkille että päättelis itse koska menee päälle.Mietittyäni hetken siis ajamattomassa autossa,bat mahtaakohan tämä liittyä ajavaan,siis esilämmitys ajaessa,olekohan ihan pihalla kun lintulauta.Korostan faktaa ei ole itsellä se tilanne ,etten juuri webastoa kaipaa,yleisin ajo koti-työpaikka tallista-talliin,ja jos pysähtyy pitemmäksi aikaa niin ajastimella olen weban päälle laittanut,joka on ajotietokoneella .
- BMW535
Webasto käyttöohjeet.Webaston kulutus ja oikea käyttö.Siinä pari haku sanaa joilla löytyy paljon tietoa webastosta.Itsekin kävin lueskelemassa,koska on itsellenikin vieras laite.Lisäksi vaikutti kommentointi sivutkin pysyvän itse aiheessa.Olen täällä muutaman rivin kirjoittanut ja varovasti asiaa kommentoinut,kun se käy niin äkkiä musta tuntuu,olen kuullut,kaverilla on ollut ym.. Tuo provoilu tuntuu joillekin olevan kaikki kaikessa.Ne ottaa kantaa,vääntää kääntää,itse asia on sivu seikka pää asia on että molla toista.No jokanen tallaa tyylillään,mutta noilla hakusanoilla löysin ainakin itse tietoa .Esim kulutus 1h=0,5-0,6.Ei siitä sen enenpää tutustukaa sivuihin itse sain ainakin vastauksia.
- 530Da_touring_2000
Mistä tietää onko autossa Webasto?
Mistä, miten sitä ohjataan? Saa päälle, pois?
Olen ihmetellyt, kun pakkasaamuina auton lasin ollessa jäähuurteessa, on tuulilasin alareunassa kaksi pyöreää sulaa ympyrää (n. 10 cm halkaisija) symmetrisesti melko keskellä, vaikka autoa ei ole käytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832