mulla ois kolme monnia vailla kotia.. jos joku haluis tulla hakeen ne uuteen kotiin niin olis kiva.. :) tampereen seudulla ollaan.. pojat on kaikki hyvässä kunnossa mutta onhan niillä jo ikää.. ja haluisin mieluummin antaa ne hyvään kotiin kun laittaa ne pois päiviltä..
partamonneja
tikku
2
265
Vastaukset
- Partis<3
Kuinka isoja ne ovat ??Siis pituus ja minkä ikäisiä??
- tikku
tuota, kaksi isointa on uroksia 6-7cm pitkiä. ja naaras on aika pieni vielä ehkä noin 5-6cm, en nyt tarkalleen osaa sanoa.. ikää niillä on noin neljä vuotta.. sitäkään en osaa ihan tarkalleen sanoa. ne vaan on ollu mulla jo hetken enkä haluais niitä tappaa.. yksi tiikerinuoliainen olis kans tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132