kirjoittajista ollut tapsan viimeisessä juhlakonsertissa.ölisi kiva kuulla tai lukea kuulumiset sieltä ja mitkä olivat fiilikset. olihan mahtava konserttikiertue tullut lähes päätökseen
eikö kukaan
5
630
Vastaukset
Syksyn juhlakonserttikiertueen päätöskonsertissa Lohjalla ei tainnut kukaan palstalaisista olla, kun ei ole tänne kuulumisia sieltä kirjoitettu.
Epäilemättä päätöskonsertissa oli upea tunnelma . Se Lohjan konserttihan oli loppuunmyyty, eli tupa oli sielläkin täynnä.- empä
sattunut joutamaan paikalle mut kuulin että kaikki kynnelle kykenevät olivat ratkenneet hiukeisiin aploodeihin kun Tapsukka täräytti aja hiljaa isi kipaleen viittomakielellä! Wau, kielitaidossa löytyy, sano!
- heh!
Rita Tainola kysyi tämän päivän Iltasanomissa Tapsalta, että: Miten raskas kaasujalkasi nyt voi ?
Tapsa siihen , että: Mitäs siitä. Kunnossa edelleen. - sitten
Pelleilyssä ja sirkustempuissa löytyy kun muuten ei kukaan kestä hereillä sen konserteissa!
- Zaizai
sitten kirjoitti:
Pelleilyssä ja sirkustempuissa löytyy kun muuten ei kukaan kestä hereillä sen konserteissa!
T.Kansan esiintyessä ei nimenomaan mitään sirkustemppuja tarvita. Tapsalla on kyky tempaista yleisö mukaan laulujen tunnelmiin, ilman turhaaja ylimääräistä rekvisiittaa tms. Tapsan konserteissa ei tarvita katosta roikkuvia trapetsitaiteilijoita, suuria määriä taustatansijoita hyppimään sinne taustalle tai moottoripöyrä jengiä päräyttämään lavalle kiiltävillä custom-pyörillään,kuten Dannyn showssa yleensä tarvitaan.
Tapsa on valtavan karismaattinen ja upeaääninen laulaja,ja ohjelmisto konserteissa on aina monipuolisia,mielenkiintoisia ja tyylikkäitä lauluja sisältäviä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832