Ajattelin aloittaa jonkun treenauksen. Ehkä hokuton. Mikä laji vetää kauneimpia naisia?
Missä lajissa kauneimmat naiset?
5
1915
Vastaukset
- Pöpi999
Taitoluistelu
- naiset ovat
Astanga joogassa.
- käsittely
Aikidossa olen saanut parhaan käsittelyn.Aikidossa kannattaa ottaa aina pariksi nainen.Parhaimmillaan olo voi olla autuaallinen - aikido naisen kanssa.
Jos kaikki harjoittelisivat aikidoa,niin kukaan ei haluaisi enää tapella,koska tatamilla on niin hyvä olla.
Menkää kaikki aloittelijat ja ns.kovat pojat vaan aikidoon.Ja muistaa ottaa pariksi suloinen aikidotyttö - se on nam... - EsteticBudo
Yli 20 vuoden kokemuksella eri lajeista voin vakuuttaa, että taekwondosta löytyvät kauneimmat (ja fiksuimmat) naiset.
- kauniista..
... "naisista" kiinnostuneet valmentajat. Vink vink!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733724Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351246
- 1121138
- 1111106
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701030Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896