Voin minä sen kertoa,
sen kipeimmän muiston.
Ehkä se sitten ei enää hankaa ihoni alla
kuin terävä kivi.
Minä muistan sinun kätesi,
johon minun käteni mahtui niin täydellisesti.
Jokainen ihon poimu osui
kuin palapelin osaset,
toisiaan vasten.
Minun viileä käteni lepäsi sinun kädelläsi,
ja lämpö levisi sormenpäistä sydämeen saakka.
Sen minä muistan parhaiten,
ja sille minun sydämeni laulaa
vieläkin hellyydestä.
kosketus
5
275
Vastaukset
- Mysteriet
Miten se kaikkein hellin ja kaunein muisto onkin se satuttavin...?
Pidän kovasti tavastasi kirjoittaa - toivottavasti näitä tulee lisää ! - Marin Frist
Että toit näin hienon runon tänne.
Mahtava!- Mysteriet
Että saadaan viesti näkyviin ;D
- padme_amidala
Niin kauniisti kerrottu, että täällä lukijakin voi melkein aistia sen kosketuksen ja tunnelman.
Kiitos lukuhetkestä : ) ... mun mielestä on kiva kun täällä vallitsee niin "hyvä henki", ja toisten tuotoksista annetaan positiivista palautetta, ihan ihastunut olen tähän asiaan...
Ainahan runot on sille kirjoittajalleen henk.koht juttuja, ja on mukavaa kun niitä kohdellaan kunnioittavasti!
*hymyilee leveästi*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655350Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti832668- 2702484
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362389Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191834Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311561Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541171- 881095
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131093- 901086