Menetin läheiseni ...

yksinn

...voiko tietokone, netti, olla toiselle tärkeämpi kuin lähellä oleva ihminen...

9

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

      samalla tavalla kuin telkkari.Ei tarvitse kuulla ja nähdä toista kunhan vain katsoo telkkaria ja kaikki "tärkeä" tulee nähtyä.

    • koneriippuvaisen avovaimo

      Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Mun avomieheni pelaa tietokoneella joka ilta useita tunteja. Hänelle ei tunnu riittävän työ tietokoneiden parissa, vaan hänen täytyy saada myös pelata JOKA ILTA. Normaalisti hän pelaa vähintään 2 tuntia, pahimpana iltana 6 tuntia. Ja noita ennen 8 tuntia koneella työssään. Tästä on tullut minulle suuri ongelma, koen olevani yksin omassa kodissani, kun hän hautautuu omaan kammioonsa yhdessä koneensa kanssa. Hän elää koneen kanssa jotain omaa maailmaansa, jonne minä en pääse. Tuo maailma on niin kaukana siitä elämästä, mitä minä vietän, en ymmärrä sitä.
      Välillä olen mustasukkainen koneesta, koska hän viihtyy paremmin sen seurassa kuin minun kanssani.
      Hän ei urheile, ja valittaa selkäkipujaan. Olen yrittänyt kannustaa ja patistaa häntä edes lenkille kanssani, mutta aina on jokin parempi syy olla menemättä. Yleensä se on jokin tärkeä peli mitä ei voi jättää kesken. Hän on selvästi riippuvainen peleistään, netistä ja tietokoneestaan, ja en tiedä miten hänet saan siitä irti. Pelkäänpä, etten arvosta häntä enää ihmisenä tästä syystä. Mielestäni 30 vuotiaan ei kuulu pelata joka ilta montaa tuntia, kun tuore avovaimo itkee sohvalla yksinäisyyttään... Enää en edes tiedä miksi me olemme yhdessä, koska meidän elämämme erillään ei paljoa poikkeaisi nykyisestä tilastamme... Rakastamme kuitenkin ymmärtääkseni toisiamme, mutta tämä asia kieltämättä laimentaa tunteitani häntä kohtaan...

      • yksinäinen avovaimo

        Kuullostaa niin kovin tutulta. Meillä on mies aina koneella kotona ollessaan. Ei riitä, että tekee työnsä koneiden parissa, kotona jatkuu. Pelaa, irkkaa, surffailee, milloin mitäkin. Mutta koskaan ei ole läsnä. Jos menen lähelle, käskee pois häiritsemästä. Meillä on yhteinen lapsi, joka saa saman kohtelun. Mies roikkuu koneellaan pitkälle yöhön, nukkuu muutaman tunnin yöunia, lähtee töihin ja palaa iltapäivällä takaisin koneelleen. On etäinen ja äreäkin. Emme tee juurikaan mitään yhdessä. Hänen ihmissuhteensa on kaikki sielä koneella. En minä niitä tunne. Minulle ei asioistaan puhu, koneella vain, niille ihmisille. On koko ajan etäisempi. Ihan kuin yh-elämää, lisäksi hänen pyykkinsä, tiskinsä ja sotkunsa minun hoidettavanani. Joskus tuntuu, että olisi parempi lähteä, mutta kun kuitenkin yhä välitän ja rakastan. Ja on yhteinen lapsi ja ihana koti. Haluaisin vielä uskoa parempaan. Näin on jatkunut jo vuosia, on todella voimaton olo. :/


    • olla

      Toiset taas roikkuu chatissa tai huutonetissä!!!!

    • kaappasivat

      lapseni kaapattiin irc:iin ja mitään ei ole tehtäivssä, kun kyseessä ei kuulemam ole rikos; sama kuin uskonnon uhreilla, joilla kuulemma on vapaa tahto... vaikka joukkoitsemurhiin...

      yksi lapsi yritti tappaa minut viime yönä, kun yritin saada hänet pois netistä klo 01:30 ja on täysin hyväksyttävää vai että koko perhe kärsii kun lapsi chattailee (vaikka seksilinjoilla ja kenen tuntemattoman kanssa vai) ja toinen vanhemmista ei näe asiassa mitään arveluutavaa.

    • ei ole

      Jos toinen ei ole oikeasti lähellä, ei ole puhunut vaikka 20 vuoteen tai kohdellut toista ihmisenä 20 vuoteen tai on käynyt vaikka seksillä kauppaa käytännön asioita... onko se tervettä...

    • Vastaaja1

      Sama kävi mulle...

    • ajisjka

      Isoveljeni on ainakin ihan nettiriippuvainen. Hän ei käy töissä, koulussa, missään. Korkeintaan ostamassa muutaman pullon limsaa päivässä. Äärimmäisen vihainen ja ei välitä muusta kuin tietokoneella olemisesta, päivällä ollaan vähintään kolmeen saakka sängyssä ja suoraan koneelle herättyä.

    • Musta_Enkeli

      ...menetin ja löysin... täytyy vain uskoa ja auttaa lähimmäistä joka "hukkuu" nettiin. Tänään lähimmäiseni on lähellä =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe