sikiöpussi

Nimetön

Eilen kävin ultrassa kun kolme raskaustestiä näytti plussaa.. Selvisi että olen niinkin alkutaipaleella kun rv4 1. Muuta ei ultrassa näkynyt kun sikiöpussi, joka oli max 2,00mm kokoinen.. Kahden viikon päähän uusi aika, sit pitäs näkyä sikiö ja sydämenlyönnit.. Pelottavaa.. Onko muilla kyseisiä kokemuksia?

11

4388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

paljon onnea raskaudestasi. voisit saada tuolta odotus palstalta enemmän tietoo. mulla siis ei kokemuksia, mutta ei sun kannata pelätä mitään.

• tuulimunalta

koskapa ei ole enempää kasvanut, ja jo olit ultrassa.

Ei hyvältä näytä.

• Nimetön

ihan vapaaehtosesti ultraan kun en tienny kuinka pitkällä mennään ja normaalistikin sikiöpussi on ton kokonen näin alussa.

• MMM

No onpas täälläkin kaiken maailman juntteja. Oletko tahallasi ilkeä vai vain tietämätön?

"kuulostaa tuulimunalta
        Ei hyvältä näytä."

Eipä noilla viikoilla muuta pitäisikään näkyä kuin sikiöpussi (Mulla näkyi pelkkä sikiöpussi vielä vk 6 1, mutta vk 7 3 näkyi sikiö ja syke ja nyt mennään sentään viikolla 20 ja kaikki hyvin)

Ja onnea alkuperäiselle ja toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin.

• solveigg
        MMM kirjoitti:

No onpas täälläkin kaiken maailman juntteja. Oletko tahallasi ilkeä vai vain tietämätön?

"kuulostaa tuulimunalta
        Ei hyvältä näytä."

Eipä noilla viikoilla muuta pitäisikään näkyä kuin sikiöpussi (Mulla näkyi pelkkä sikiöpussi vielä vk 6 1, mutta vk 7 3 näkyi sikiö ja syke ja nyt mennään sentään viikolla 20 ja kaikki hyvin)

Ja onnea alkuperäiselle ja toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin.

Minä kävin ultrassa vuodon vuoksi rv 5 3..sikiöpussi näkyi myös, 1,3 mm pitkä..Uusi aika ultraan on ens tiistaina, joten jännittää kovasti mitä sieltä löytyy.

• solveigg
        solveigg kirjoitti:

Minä kävin ultrassa vuodon vuoksi rv 5 3..sikiöpussi näkyi myös, 1,3 mm pitkä..Uusi aika ultraan on ens tiistaina, joten jännittää kovasti mitä sieltä löytyy.

Siis piti sanoman että sikiöpussi oli 1,3 cm pitkä..

• katsomassa
      • Nimetön

Hyvä että muillakin on samanlailla ollu asiat.. Hieman panikointia on, mutta 11.12 on uus ultra ja sit ollaan rv6 1.. Eli ei kannata huolestua jos sillonkaan ei vielä näy muuta kun sikiöpussi? Tosi tosi pientä nipistelyä on mahassa ollut, tai sit vaan kuvittelen kun jännään koko ajan.. :)

• mäki kävin pari viikkoo sit varhaisultrassa ja sen mukaan mul ois silloin ollu raskausviikkoja 4 9/5 0 ja menkoist laskettuna ois ollu 6 1 tuolloin.. eli ei näkynyt viellä muuta kuin pelkkä sikiöpussi, ja nyt on kauhee jännitys päällä koko ajan :( seuraava ultra vast 20.1. mites jokos sulla ultrassa näkyi kaikki? :)

• Nimetön

Tuo mun viesti oli vuodelta 2007.. Nyt tuo mun sikiöpussi istuskelee tossa sitterissä tyytyväisenä :) suosittelen että meet ultraan sit kun viikkoja on sen verran et sielä näkyis jotain muutakin kuin vaan sikiöpussi, eli joskus 7vko-->

• Nimetön kirjoitti:

Tuo mun viesti oli vuodelta 2007.. Nyt tuo mun sikiöpussi istuskelee tossa sitterissä tyytyväisenä :) suosittelen että meet ultraan sit kun viikkoja on sen verran et sielä näkyis jotain muutakin kuin vaan sikiöpussi, eli joskus 7vko-->

en huomannukkaan milt ajalt ne viestit oli... :D mut voi ku ihanaa!! toiv mul ois sama homma ku sullaki, nii kova pelko tuulimunasta... täytyy vaa toivoo parasta!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      96
      2385
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      22
      1844
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      127
      1623
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      90
      1356
    5. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      17
      1311
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      127
      1189
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      946
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      928
    9. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      856
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      847
    Aihe