sikiöpussi

Nimetön

Eilen kävin ultrassa kun kolme raskaustestiä näytti plussaa.. Selvisi että olen niinkin alkutaipaleella kun rv4 1. Muuta ei ultrassa näkynyt kun sikiöpussi, joka oli max 2,00mm kokoinen.. Kahden viikon päähän uusi aika, sit pitäs näkyä sikiö ja sydämenlyönnit.. Pelottavaa.. Onko muilla kyseisiä kokemuksia?

11

4307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

paljon onnea raskaudestasi. voisit saada tuolta odotus palstalta enemmän tietoo. mulla siis ei kokemuksia, mutta ei sun kannata pelätä mitään.

• tuulimunalta

koskapa ei ole enempää kasvanut, ja jo olit ultrassa.

Ei hyvältä näytä.

• Nimetön

ihan vapaaehtosesti ultraan kun en tienny kuinka pitkällä mennään ja normaalistikin sikiöpussi on ton kokonen näin alussa.

• MMM

No onpas täälläkin kaiken maailman juntteja. Oletko tahallasi ilkeä vai vain tietämätön?

"kuulostaa tuulimunalta
        Ei hyvältä näytä."

Eipä noilla viikoilla muuta pitäisikään näkyä kuin sikiöpussi (Mulla näkyi pelkkä sikiöpussi vielä vk 6 1, mutta vk 7 3 näkyi sikiö ja syke ja nyt mennään sentään viikolla 20 ja kaikki hyvin)

Ja onnea alkuperäiselle ja toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin.

• solveigg
        MMM kirjoitti:

No onpas täälläkin kaiken maailman juntteja. Oletko tahallasi ilkeä vai vain tietämätön?

"kuulostaa tuulimunalta
        Ei hyvältä näytä."

Eipä noilla viikoilla muuta pitäisikään näkyä kuin sikiöpussi (Mulla näkyi pelkkä sikiöpussi vielä vk 6 1, mutta vk 7 3 näkyi sikiö ja syke ja nyt mennään sentään viikolla 20 ja kaikki hyvin)

Ja onnea alkuperäiselle ja toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin.

Minä kävin ultrassa vuodon vuoksi rv 5 3..sikiöpussi näkyi myös, 1,3 mm pitkä..Uusi aika ultraan on ens tiistaina, joten jännittää kovasti mitä sieltä löytyy.

• solveigg
        solveigg kirjoitti:

Minä kävin ultrassa vuodon vuoksi rv 5 3..sikiöpussi näkyi myös, 1,3 mm pitkä..Uusi aika ultraan on ens tiistaina, joten jännittää kovasti mitä sieltä löytyy.

Siis piti sanoman että sikiöpussi oli 1,3 cm pitkä..

• katsomassa
      • Nimetön

Hyvä että muillakin on samanlailla ollu asiat.. Hieman panikointia on, mutta 11.12 on uus ultra ja sit ollaan rv6 1.. Eli ei kannata huolestua jos sillonkaan ei vielä näy muuta kun sikiöpussi? Tosi tosi pientä nipistelyä on mahassa ollut, tai sit vaan kuvittelen kun jännään koko ajan.. :)

• mäki kävin pari viikkoo sit varhaisultrassa ja sen mukaan mul ois silloin ollu raskausviikkoja 4 9/5 0 ja menkoist laskettuna ois ollu 6 1 tuolloin.. eli ei näkynyt viellä muuta kuin pelkkä sikiöpussi, ja nyt on kauhee jännitys päällä koko ajan :( seuraava ultra vast 20.1. mites jokos sulla ultrassa näkyi kaikki? :)

• Nimetön

Tuo mun viesti oli vuodelta 2007.. Nyt tuo mun sikiöpussi istuskelee tossa sitterissä tyytyväisenä :) suosittelen että meet ultraan sit kun viikkoja on sen verran et sielä näkyis jotain muutakin kuin vaan sikiöpussi, eli joskus 7vko-->

• Nimetön kirjoitti:

Tuo mun viesti oli vuodelta 2007.. Nyt tuo mun sikiöpussi istuskelee tossa sitterissä tyytyväisenä :) suosittelen että meet ultraan sit kun viikkoja on sen verran et sielä näkyis jotain muutakin kuin vaan sikiöpussi, eli joskus 7vko-->

en huomannukkaan milt ajalt ne viestit oli... :D mut voi ku ihanaa!! toiv mul ois sama homma ku sullaki, nii kova pelko tuulimunasta... täytyy vaa toivoo parasta!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe