Homma vaan "paranee"...

Noita-Nainen.

Touhu on vain mennyt willimmaksi viime paivina...nyt minulla on outo olo, etta saatan jopa joutua suurinpiirtein raiskaamaksi jossain vaiheessa...

(Arsyttaa edes puhua tata "aaneen"...koska pelkoni kayvat niin usein toteen...)

SIIS:

Edellisten "laahatysten" lisaksi viime oina kuultua:

- "Se haluaa sua" (niin joo - taa tulee aika usein "uusintana")

- "Ihanat jalat" (Kieltamatta mulla on aika pitkat saaret...;))

- "Ihanat hiukset" (Kieltamatta mulla on pitkat hiukset, jotka eivat ole ihan "tavalliset"...)

- Saatana katselee sua (taa tuli viime yona ja olin niin pirun (hehe) vasynyt, etta en jaksanut edes hermostua tahi reagoida)

Olen vakaasti sita mielta, etta joku yrittaa sekoittaa paani TAI sitten todella yrittaa "ruveta hommiin"...

Tama ei siis ole mikaan "turhamaisuuskohtaus", vaan tuollaista kuulen.

(Toisekseen - osa teistahan halusi tietaa, milta naytan...;)

P.S. Kayttaakohan saatana tarvittaessa astraalikortsua...?;) (Okei, huono vitsi...)

45

3422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Puuhaara

      Koetas muistaa ottaa ne lääkkeet.

    • Zatani

      Varo mitä toivot-.-,ettei käy köpelösti ja siinny taivaallinen lapsus;),use condom.
      -Päivän mietelause;Aina valmiina kuin partiopoika.-
      Voi kuvitella pitkät sääresi hmmm heheh ja hieman enemmänkin...K18 jutuks menee..sry.
      Life is mystick Being who live in All.
      492\
      357-]6'6'6.
      816/
      Love ya.
      >Z

    • nyt on

      syytä piipahtaa lääkärillä! Tuollaisia juttuja ei ihan terveen jutuiksi mielletä!! Tunnut olevan niin kovasti itserakas että olet alkanut jo kuvitella "vähän" liikoja!! Nauraisin, mutta sairaille ei naureta!! Voihan tämä tietysti provokin olla niin kun noita-naisen kaikki jutut vähän tuntuvat olevan

      Pieni kysymys tähän väliin: vieläkö täällä joku uskoo Noita-naisen juttuja? Tämä on ihan mielenkiintoinenkin galluppi kun joskus niitä uskojia vielä tuntui olevan, nyt luulen että vähemmäksi ovat käyneet, jos ei ole jopa loppuneet kokonaan :D

      Ps. Noita-nainen itse ei saa sitten vastata :D

      • yksi vaan

        Että kyllä tuo noita-naisen sairas alkaa olla jo pakkohoidon tasoa.


      • Noita-Nainen.

        Ai etta en saa vastata, vaikka asia koskee minua, vai...?;)

        Tottakai vastaan.

        Olen toistaiseksi hengissa.

        Toistaiseksi minua ei ole (ilmeisesti) astraaliraiskattu.


      • oisko vaan provo..
        yksi vaan kirjoitti:

        Että kyllä tuo noita-naisen sairas alkaa olla jo pakkohoidon tasoa.

        minusta OIKEALLA. noita naisella on kyllä ihan järkeviä ja sellaisia juttuja jota olen muiltakin ihmisiltä kuullut..;D


      • oikea...
        oisko vaan provo.. kirjoitti:

        minusta OIKEALLA. noita naisella on kyllä ihan järkeviä ja sellaisia juttuja jota olen muiltakin ihmisiltä kuullut..;D

        aito ja alkuperäinen Noita-nainen näiden juttujen taustalla! Jos ei niin olisi tämäkin ketju poistunut jo aikapäivää sitten tai olisi se ainakin käynyt ilmottelemassa että tää on joku feikkaaja!

        Muistanpas muutenkin Noita-naisen kirjoittaneen jo aikaa sitten jonkun hengen "huohottaneen" hänelle ja tässä oli sitä samaa!
        Sekaisin se on kun seinäkello, kuten "kuvasta" näkyy :D


    • Lanette

      skitsothan kuulevat olemattomia ja kuvittelevat asioita. Yksi enoistani on skitso, kuvitteli kerran olevansa uudesti syntynyt jeesus :)Syö lääkkeitä, joten ei kuule ääniä ja nykyään ilmeisesti tietää että on kuvitellut asioita...

      • Noita-Nainen.

        Ehei...en kuvittele olevani jeesus...


      • mutta...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Ehei...en kuvittele olevani jeesus...

        kuvittelet helvetin paljon kaikkea muuta :D Ei se nyt kovin kauas tuosta heitä kun tunnut kuvittelevan olevasi joku "saatanan morsian" :D

        Jokainen tapaushan on omanlaisensa, mutta eihän sairas itse yleensä ymmärräkään olevansa sairas!!
        Apua kannatta tosiaan hakea pian ennen kun se pönttö sekoaa lopullisesti (Tilanne on jo aika paha)
        Tunnut olevan sekaisin jo tuosta suuresta itserakkaudestakin kaiken muun lisäksi!!!


      • Noita-Nainen.
        mutta... kirjoitti:

        kuvittelet helvetin paljon kaikkea muuta :D Ei se nyt kovin kauas tuosta heitä kun tunnut kuvittelevan olevasi joku "saatanan morsian" :D

        Jokainen tapaushan on omanlaisensa, mutta eihän sairas itse yleensä ymmärräkään olevansa sairas!!
        Apua kannatta tosiaan hakea pian ennen kun se pönttö sekoaa lopullisesti (Tilanne on jo aika paha)
        Tunnut olevan sekaisin jo tuosta suuresta itserakkaudestakin kaiken muun lisäksi!!!

        Tuotanoinniin...siirtaisin oikein mielellani nama "harhat" sinulle, niin tietaisit, millaista on kirjaimellisesti herata siihen aamulla (omituisesti nukutun yon jalkeen), kun demoni kuiskii korvaan.

        Miettisit sitten siina tuskanhikesi keskella, ovatko kyseessa harhat vai eivat...!


      • kuulostaa
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Tuotanoinniin...siirtaisin oikein mielellani nama "harhat" sinulle, niin tietaisit, millaista on kirjaimellisesti herata siihen aamulla (omituisesti nukutun yon jalkeen), kun demoni kuiskii korvaan.

        Miettisit sitten siina tuskanhikesi keskella, ovatko kyseessa harhat vai eivat...!

        juuri skitsolle...kyllähän hekin todella kuulevat ääniä...mutta ne äänet tulevat oman pään sisältä!! En silti väitä etteikö kummituksia ja demoneitakin olisi olemassa mutta sinun jutuilta on valitettavasti uskottavuus jo kadonnut! Ensin tänne tuli tuo seksi keskustelu ja kas kummaa, heti on sinullakin sellaisia kokemuksia jotka nyt sitten välittömästi ovat alkaneet myös pahenemaan!!


      • Kmnj
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Tuotanoinniin...siirtaisin oikein mielellani nama "harhat" sinulle, niin tietaisit, millaista on kirjaimellisesti herata siihen aamulla (omituisesti nukutun yon jalkeen), kun demoni kuiskii korvaan.

        Miettisit sitten siina tuskanhikesi keskella, ovatko kyseessa harhat vai eivat...!

        Kyllä demonien äänen voi kuulla, olen kuullut monesti niiden rienaukset.
        Ei täällä kannata puhua niistä, kun ei noi vitipäät ymmärrä, kuin mitä näkevät.


      • Noita-Nainen.
        kuulostaa kirjoitti:

        juuri skitsolle...kyllähän hekin todella kuulevat ääniä...mutta ne äänet tulevat oman pään sisältä!! En silti väitä etteikö kummituksia ja demoneitakin olisi olemassa mutta sinun jutuilta on valitettavasti uskottavuus jo kadonnut! Ensin tänne tuli tuo seksi keskustelu ja kas kummaa, heti on sinullakin sellaisia kokemuksia jotka nyt sitten välittömästi ovat alkaneet myös pahenemaan!!

        Ei kyse ole siita, etta jutut alkoivat siksi, etta te otitte "kummitusseksin" puheeksi vaan mina kerroin tanne kokemuksiani (olen kylla aikaisemminkin kertonut aiheeseen liittyvaa) siksi, etta "siita puhe, mista puhe".


      • Noita-Nainen.
        Kmnj kirjoitti:

        Kyllä demonien äänen voi kuulla, olen kuullut monesti niiden rienaukset.
        Ei täällä kannata puhua niistä, kun ei noi vitipäät ymmärrä, kuin mitä näkevät.

        Niinpaniin...olet siis ilmeisesti itsekin joutunut niiden kohteeksi/uhriksi.

        Kiitos ymmartamyksesta!


    • kkkkok

      Oletko nähnyt elokuvan Rosemary`s baby..

      Voimme odottaa suurella mielenkiinnolla, milloin se antikristus saa alkunsa.

      Muista kertoa vihtahousun yhdyntään johtavasta seuraavasta vierailusta....

      • Noita-Nainen.

        Juuri jotain vastaavaa OIKEASTI pelkaan! (Tiedan, etta tama kuulostaa ihan sairaalta....ihan SAIRAALTA..., mutta oikeasti - en valehtele...!)


      • hah...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Juuri jotain vastaavaa OIKEASTI pelkaan! (Tiedan, etta tama kuulostaa ihan sairaalta....ihan SAIRAALTA..., mutta oikeasti - en valehtele...!)

        Joopa joo, kyllä kyllä :D


    • Erjuth

      ihan rauhassa ja koeta keskittyä arkeen. Ei niihin ääniin kannata kiinnittää huomiota.

      • jaahas...

        Miksiköhän Noita-Naisen joissain viesteissä on hassusti joihinkin sanoihin eksynyt ö tai ä ihan pisteillä...


      • Noita-Nainen.

        Tama on ilmeisesti jokin "paan sekoitus -projekti", eikos niin...?

        Demonien temppuilua...?


      • on...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Tama on ilmeisesti jokin "paan sekoitus -projekti", eikos niin...?

        Demonien temppuilua...?

        muuten onnistunut tuo "paan sekoitus -projekti" sinun kohdallasi :D
        Näkyy toimivan uskomattoman hyvin, päänsisäisten demonien tekosia :D


    • niksoni..............1

      Kannattaisi käydä psykiatrin puheilla. Tai voit mennä suoraan osastolle. Saat mielenrauhan

      • Noita-Nainen.

        Kieltaydyn menemasta "kallonkutistajalle", koska nama "harhani" taltioituvat tarpeeksi usein kameran filmille/digikameraan...


      • jepaaaaass
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Kieltaydyn menemasta "kallonkutistajalle", koska nama "harhani" taltioituvat tarpeeksi usein kameran filmille/digikameraan...

        Ne niinsanotut orbit ovat tahroja linssissä tai sinulla on häikkää kamerassa.


      • Noita-Nainen.
        jepaaaaass kirjoitti:

        Ne niinsanotut orbit ovat tahroja linssissä tai sinulla on häikkää kamerassa.

        En puhu nyt orbeista...


      • jepaaaaaaaaaaaaaa
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        En puhu nyt orbeista...

        oot huomion kipee tai hullu skitsoreenikko


    • villi arvaus

      siinä vain kuiskuttelee kun sinua panettaa. Etsi jostain kaveri joka voisi antaa vähän laatuaikaa niin eiköhän ne äänet siitä ala vaimenemaan.

      • Noita-Nainen.

        Itse asiassa ajattelin, etta onko tama "sivuvaikutus" seksuaalienergian kasvamisesta...?

        Mutta johan nyt piruvie (;)) homma mennyt hurjaksi...!


    • orora

      :D No niin kauan kun se on sunkin mielesta hauskaa niin mikas siina.

      Nayttaa olevan hepuilla mielikuvitusta :D ehka tosiaa kannattaa hankkia siveysvyo tai jotain, ainakin jos ajatus astraalipenetraatiosta ei miellyta :D kortongeista ei ole kokemusta.

    • On tulossa...
      • Noita-Nainen.

        Totanoinniin...aika ruman nakoinen "hemmo"...;)

        Saisiko tuota nuorempana ja parempikroppaisempana versiona...?;)


      • and so fucked up :P

    • Yökylään
      • skitsofrenian oireita?

        Toivottavasti osaat hakeutua hoitoon tai joku läheisesi osaa ohjata sinut lääkäriin. Ei noira mielenterveysongelmia tarvitse hävetä ja niihin löytyy kyllä hyvää hoitoa.


    • Kristin usko

      ei oo koskaan pettany mua. Mutta kandee rukoilla Jumalalta suojaa tollasii asioita kohtaa. Vaikka nyt oonkin vahan skepo etten usko kummituksiin sun muuhun homppaan mutta uskon silti Jumalaan.

      • ja muhametti helppii sivussa

        kukas tämä Kristi on ja mihin hän uskoo? :P
        Kristin usko on hänen oma asiansa toki :DD


    • minä vaan

      Siinä tapauksessa, että tämä ei ole provo, niin...

      Rukoile. Tiedän että kuulostaa ehkä typerältä, mutta silti. Pitäisi toimiakin :)

      Voisit myös käydä jonkun uskovaisen papin luona juttelemassa asiasta. Vapaiden suuntien pastorit ovat yleensä hyviä, mutta kyllä luterilaisestakin seurakunnasta heitä löytyy...

      Itselläkin on tähän liittyen yksi juttu: olin kerran mukana ns. kodinsiunaamistilaisuudessa, joka järjestettiin juuri siunauksen kohteena olevassa vastavalmistuneessa talossa tapahtuneiden outojen ilmiöiden takia. Se oli 2000-luvun alkua, vuotta en muista. Taloa rakennettaessa oli mm. sattunut outoja työtapaturmia, ja kerran oli talonväen oven takana seisonut mies joka oli haukkunut pystyyn koko projektin (muistaakseni näin). Eihän siinä mitään, mutta paikallisten mukaan tämän haukkujan tuntomerkit täsmäsivät vuonna 1996 kuolleeseen mieheen...

      Anyway, oudot ilmiöt loppuivat tilaisuuden jälkeen siihen paikkaan.

      • Noita-Nainen.

        Kiitos kun uskot...sen huomaa heti, etta kun on itse joutunut todistamaan jotain vastaavaa joko itse tai "mutkan kautta", niin osaa ajatella asioista muutakin kuin etta "sulla viiraa"...

        Vapaakirkkoa rupesin tosissani harkitsemaan...ilmeisesti tahan tarvitaan ulkopuolista apua.


    • Demonologi.

      Puinen risti makuuhuoneesi oven päälle ja kasterukouksen luku joka ilta ennen nukkumaanmenoa karkottaa kaikki paholaiset luotasi. Laita raamattu tämän jälkeen tyynysi alle.

      Kun kuulet demonin, lausu heti isämeidän rukous ja totea "Jeesuksen kristuksen nimeen, poistu"

      Mikäli tämä ei auta, mene pappisi puheille ja pyydä häntä siunaamaan kotisi.

      • Noita-Nainen.

        Yritin tassa jo kaikenlaista...siis tyyliin kaskea niita pois, mutta tuossa ne naemma vielakin pyorivat...

        Etta kaippa se on kohta pappis-henkiloon tutustuttava...?


    • Noita-Nainen.

      Kaikkea te uskottekin, eihan kannattaisi kuitenkaan!

      • Oikea Noita-Nainen.

        Joo, terve taas feikki-NN...!


    • Sata-an

      No pitääkö tässä nyt sitten lähteä sun luo astraalimatkalle.
      Meinasin kyllä mennä nukkumaan.
      Annatko gepsi-kordinaatit, vai mitenkä löydän?
      ps. eikö sulla toimi skandinaviset kirjaimet(ääkköset) koneellasi?

    • Tavan-Velhoksiväitetty

      Morjesta kymmenen vuoden taakse! Astraaliraiskausta käytetään tänäkin päivänä alistustarkoituksissa. Aivan vitun mahdoton puolustautua ja hoitavat tahot ignoroivat. Kuinka noita-naiselle kävi? Meikäläisellä meni avioliitto ja elämänhalu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe