Ja hääyön kuulemma myös viettäisi siinä, että mua niin harmittaa.. Olin odottanut jotain ihan muuta :(
Mieheni on Angliasta nyt niin riemastunut, muka nostalgista. Pitäisiköhän minun perua koko häät?
-Surullinen morsio
Mieheni haluaa hääautoksi
Anglian!!
4
2002
Vastaukset
- talonmies.jansson
heh heh no nyt mä vitsin vetasin
- kuski hääauton
Itse ajoin hyvän ystävän ja hänen uuden vaimonsa pois kirkolta Morris Minillä. Miniä oli laskettu, myös kattoa ja kavennettu.
Matkustajan etupenkki oli otettu pois, että hääpari mahtui kyytiin.
Bestman oli hankkeen takana ja vastavihityt olivat innoissaan järjestelyistä. Sulho oli 194cm pitkä ja melkein yhtä pitkä oli laahus morsiammella.
Turha nipotus pois ja huumoria peliin, vaikka hevosella tyylikkäästi lähdin itse kirkolta pois. - tuleva miehesi
nimeltaan teuvo ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389