Ja hääyön kuulemma myös viettäisi siinä, että mua niin harmittaa.. Olin odottanut jotain ihan muuta :(
Mieheni on Angliasta nyt niin riemastunut, muka nostalgista. Pitäisiköhän minun perua koko häät?
-Surullinen morsio
Mieheni haluaa hääautoksi
Anglian!!
4
2095
Vastaukset
- talonmies.jansson
heh heh no nyt mä vitsin vetasin
- kuski hääauton
Itse ajoin hyvän ystävän ja hänen uuden vaimonsa pois kirkolta Morris Minillä. Miniä oli laskettu, myös kattoa ja kavennettu.
Matkustajan etupenkki oli otettu pois, että hääpari mahtui kyytiin.
Bestman oli hankkeen takana ja vastavihityt olivat innoissaan järjestelyistä. Sulho oli 194cm pitkä ja melkein yhtä pitkä oli laahus morsiammella.
Turha nipotus pois ja huumoria peliin, vaikka hevosella tyylikkäästi lähdin itse kirkolta pois. - tuleva miehesi
nimeltaan teuvo ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984