Ja hääyön kuulemma myös viettäisi siinä, että mua niin harmittaa.. Olin odottanut jotain ihan muuta :(
Mieheni on Angliasta nyt niin riemastunut, muka nostalgista. Pitäisiköhän minun perua koko häät?
-Surullinen morsio
Mieheni haluaa hääautoksi
Anglian!!
4
2148
Vastaukset 4
- talonmies.jansson
heh heh no nyt mä vitsin vetasin
- kuski hääauton
Itse ajoin hyvän ystävän ja hänen uuden vaimonsa pois kirkolta Morris Minillä. Miniä oli laskettu, myös kattoa ja kavennettu.
Matkustajan etupenkki oli otettu pois, että hääpari mahtui kyytiin.
Bestman oli hankkeen takana ja vastavihityt olivat innoissaan järjestelyistä. Sulho oli 194cm pitkä ja melkein yhtä pitkä oli laahus morsiammella.
Turha nipotus pois ja huumoria peliin, vaikka hevosella tyylikkäästi lähdin itse kirkolta pois. - tuleva miehesi
nimeltaan teuvo ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466