Heippa!
suunnittelemme n. 25 m2 saunamökkiä. Mitähän kaikki tarvittava materiaali suunnilleen maksaa lautatavarana tai hirrestä? Onko kellään kokemusta?
Saunamökin rakentaminen
10
4459
Vastaukset
- tehtynä
minulla tuli maksamaan reilun 40t euroa.
- mökin
tavarat saa noin 25000 eurolla, loput on työtä ja sitä menee 10000 - 20000 euron edestä.
Perusamökki ilman herkkuja. - Nimetön
paljonko puun hinnan nousu on vaikuttanut , mutta n. 2v. sitten ostin 30 neliön mökkin 170mm hirrestä täyd. rautakauppa tavara toimituksena maksoi reilu 16 t
euroa perustukset,1500 , konetyöt 1500 , piippu
väliseinä tiilet 1500 ,kalusteet 2500 suoja-aineet lakat 1000 , sähköt laitteet asennukset 2500 ,
jäteveden käsittely 500 , vielä on terassit ja rannan raput tekemättä joten niiden hinta tuohon päälle , niin siinä pitäis olla kaikki , itse tei niin ei ole palkkakuluja ja vielä tietysti ulkorakennus perustuksineen 4500 , 100 mm hirrestä- Nimetön
Eiköhän ole aika hyvä arvio , että n.1000 euroo /neliö
itsetehtynä ja 1500 teetettynä - *tuulikello*
Nimetön kirjoitti:
Eiköhän ole aika hyvä arvio , että n.1000 euroo /neliö
itsetehtynä ja 1500 teetettynäkiitos vinkistä, vaikuttaa realistiseltä. Itse kun ei vielä osaa tehdä niin joutuu käyttää kaikki asennuspalvelu jne.. tähän uppoo kyllä rahaa :)
- Pelkkahirsi
Hei! Olisi 200mm x 250mm piilutettua mäntyhirttä taapelissa tuollaiseen saunamökkiin voisimme veistää sellaisen tarvittaessa teille jos kiinnostaa ?
- ensi vuonna
Suunnittelen rantasaunaa tuvalla. Missä hintahaarukassa pyöritään?
- pelkkahirsi
ensi vuonna kirjoitti:
Tehdäänkö niin että kyselet teollisten ym. hintoja ja tekisin sen perusteella tarjouksen olisiko tälläinen reilua ps. taitaa sitä hirttä olla kahteenkin mökkiin
- saunatupa.
ensi vuonna kirjoitti:
Saunatupakehikon saat 12000e ja komian ?
- Jukka
Hei!
Löytyykö vielä hirttä? Olen juuri tilaamassa lamellihirsistä valmispakettia, mutta tuo pelkkahirsi sopisi paremmin tyyliin, koska päämökkikin on tehty sellaisesta.
Minulla olisi valmiit piirrustukset, jonka perusteella voisitte laskea tarjouksen.
-Jukka-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170