te palstalaiset, jotka ilmoittavat massaposteista.
Olen itse ollut hieman siipi maassa, kun äitini kuoli aika yllättäen 17. päivä. Olin jo mennyt paikkakunnalle, jossa äiti on, ja aamulla tuli puhelinsoitto, että äiti oli löydetty aamukierrolla kuolleena.
Vaikka tiedän, että lähtö oli kivuton ja hyvä (nukkuessa), ikävä painaa päälle, sillä ainakin minulla tunneside äitiin oli voimakkaampi tietyllä tavalla kuin isään. Miten teillä muilla?
Itselleni oli hyvä kokemus käydä katsomassa äitiä vainajana, mutta en sitten kyennyt laittamaan häntä arkkuun.
Jaksamista teille kaikille, voimia jokaiselle.
Kiitos,
Pihla-67
3
741
Vastaukset
- tytär*
Osanottoni, Pihla, ja jaksamista. Minulla tuo sama lienee lähivuosina edessä.
- Pihla-67
osalleni on tullut tavallaan helpotus. Äidin ei enää tarvitse kärsiä, ja hänen toiveensa ehti täyttyä, ettei vuodepotilaaksi.
Hän saa levon isän viereen.
- vaimo lopussa...
suruusi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637