itsetyydytys

inka222

kuinka moni itsetyydyttää itseään?:)minä ainakin aina välillä,tosin nyt vähän vähemmän,alkaa tuo maha olla sen verran iso.Viikkoja on konta 36.Ei ole mitenkään haitannut hyväilyä..saan mä mieheltäkin ettei tarvi sormen varassa olla...

24

6540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 21

      joka raskaudessa halut ollu mega suuret ja varsinki se oma sormi ja tyydytys on ollu se maailman paras juttu.mieskin kelpaa,mut omaa oon halunnu sata kertaa enempi..tiedä sit mistä johtuu...

      mut eiks toi itsetyydytys oo aika normi juttu jo tänä päivänä?
      kaikkihan sit välil tekee,ei siin mitää ihmeellistä mun mielestä oo.

      • Miten niin?

        Miten niin tänä päivänä?? Eiköhän tuota ole harrastettu niin pitkään kun ihmisiäkin on ollut. Nyt vaan on olemassa tällaisia palstoja, joilla asiasta voi kertoa muillekin...

        Minä olen raskaana viikolla 38. Ja kyllä mua kiinnostaa oma sormi useasti viikossa. Mieskin kiinnostaisi, mutta jostain syystä se on jäänyt vähemmälle... Johtuisikohan isosta mahastani ja kömpelyydestäni... Ehkä.


      • ...

        Itsetyydytys on tietenkin ok, mutta kun sanoit, että kaikki sitä tekee, niin saanen nyt sitten ilmaista kaikille, että minä en koskaan tyydytä itseäni. Ja voin kai sitten todeta, että olen ainoastaan kokeillut sitä pari kertaa. MInun juttuni se ei ole, enkä saa mitään tyydytystä itsestäni, tarvitsen siihen toisen ihmisen.
        No, näin. Halusin vain korjata vähän kommenttiasi. :)


      • Joskus harvoin kyllä

        Miten niin kaikki??!! Kyllä minäkin joskus harvoin itseäni sormeilen. Mutta tuskin ihan kaikki niin tekee.

        Ja, kun kirjoitat, että tänä päivänä se on normi juttu. Eiköhän sitä ole harrastettu jo kymmeniä tai satoja vuosia, jopa tuhansia...??!! Silloin vaan asiasta ei muille kerrottu.


      • toinen.............
        ... kirjoitti:

        Itsetyydytys on tietenkin ok, mutta kun sanoit, että kaikki sitä tekee, niin saanen nyt sitten ilmaista kaikille, että minä en koskaan tyydytä itseäni. Ja voin kai sitten todeta, että olen ainoastaan kokeillut sitä pari kertaa. MInun juttuni se ei ole, enkä saa mitään tyydytystä itsestäni, tarvitsen siihen toisen ihmisen.
        No, näin. Halusin vain korjata vähän kommenttiasi. :)

        joka ei sitä tee, eikä siitä mitään saa.raskausaikana himot oli huipussaan, mutta ison mahan kanssa se tuntuukin niin vaikeelta ja kun en tosiaan ennenkään oo siitä mitään saanu...


      • ....
        Joskus harvoin kyllä kirjoitti:

        Miten niin kaikki??!! Kyllä minäkin joskus harvoin itseäni sormeilen. Mutta tuskin ihan kaikki niin tekee.

        Ja, kun kirjoitat, että tänä päivänä se on normi juttu. Eiköhän sitä ole harrastettu jo kymmeniä tai satoja vuosia, jopa tuhansia...??!! Silloin vaan asiasta ei muille kerrottu.

        oho, lähtikös taas lapasesta...
        alkup. kirjoittaja kysyikin tyydyttääkö kukaan raskaana oleva itseään. Miksi pitää takertua epäoleellisiin?Se oli vain viaton toteamus, ei yritys provosoida tai herättää siitä keskustelua, tekeekö sitä KAIKKI. Uskon että toteamuksellaan hän tarkoitti että "ennen vanhaan" asia oli häpeällinen ja kaikin tavoin tabu. Uhkailtiin jopa jumalan rankaisulla jos näin uskalsi tehdä. Nykyään palstoilla itsetyydytys on hyvinkin keskusteltu aihe ja sitä harrastaa moni. (Okei, oikei, EI kaikki)


      • TEITÄ
        .... kirjoitti:

        oho, lähtikös taas lapasesta...
        alkup. kirjoittaja kysyikin tyydyttääkö kukaan raskaana oleva itseään. Miksi pitää takertua epäoleellisiin?Se oli vain viaton toteamus, ei yritys provosoida tai herättää siitä keskustelua, tekeekö sitä KAIKKI. Uskon että toteamuksellaan hän tarkoitti että "ennen vanhaan" asia oli häpeällinen ja kaikin tavoin tabu. Uhkailtiin jopa jumalan rankaisulla jos näin uskalsi tehdä. Nykyään palstoilla itsetyydytys on hyvinkin keskusteltu aihe ja sitä harrastaa moni. (Okei, oikei, EI kaikki)

        ämmiä sentään!raskaushormonitko ajaa teidät tuollaiseen pilkunussintaan???

        itsetyydytys ja itsetyydytys,kyllä sitä melkein jokainen TERVE IHMINEN harrastaa!ja on kautta aikojaan harrastnut.so what?TÄYSIN NORMAALIA.
        SE OLI VAIN TABU SILLOIN ei nykyään.
        mikä teit vaivaa?????


        typerät isomahaset.


      • ...
        TEITÄ kirjoitti:

        ämmiä sentään!raskaushormonitko ajaa teidät tuollaiseen pilkunussintaan???

        itsetyydytys ja itsetyydytys,kyllä sitä melkein jokainen TERVE IHMINEN harrastaa!ja on kautta aikojaan harrastnut.so what?TÄYSIN NORMAALIA.
        SE OLI VAIN TABU SILLOIN ei nykyään.
        mikä teit vaivaa?????


        typerät isomahaset.

        Kukaan ei ole sanonut epänormaaliksi itsetyydytystä. Ja alkuperäinen kirjoittaja kysyi harrastatteko sitä, joten mielestäni myös odottajat, jotka eivät harrasta, ovat oikeutettuja vastaamaan. Ja lisäisin vielä, kun korostit tervettä ihmistä, myös monenlaiset esim. mieleltään sairaat tekevät sitä hyvin usein.Eikä ole terveen merkki varmasti se, että tyydyttää itseään, hyvin voi olla terve ilman sitäkin. Toiset siitä saa tyydytyksen, toiset eivät. Mikähän nyt oli se, mikä sai herneet taas nenään?Tietenkin kaikesta on ennen oltu kaikenlaista mieltä, varmasti 10-20 vuoden kuluttua myös ihmetellään miksi homoja ja heihin liittyviä asioita vieroksuttiin vuonna 2007. Jotta sillai.Asiallinen oli alkuperäinen kysymys ja mielestäni oli asiallisia myös lähes kaikki vastaukset. Ja kukaan ei kai kieltänyt, etteikö sitä olisi harrastettu aikoinaan, ehkä pieniä väärinymmärryksiä alkuperäiskirjoittajan kanssa, muttei mielestäni noin pahaa, ettäkö pitäisi riehumaan alkaa.

        Raskaushormonit ajavat kaikenlaiseen, mutta siihen on turha vedota kovin monessa asiassa. Samaa käytetään kai kuukautisista, sekö ajaa naisen siihen ja tuohon. Kyllä varmaan.
        Enkä usko kenenkään loukkaantuvan pahasti, jos meitä isomahaisiksi kutsut. Typeryydestä ehkäpä. ;)


      • On harrastettu
        Miten niin? kirjoitti:

        Miten niin tänä päivänä?? Eiköhän tuota ole harrastettu niin pitkään kun ihmisiäkin on ollut. Nyt vaan on olemassa tällaisia palstoja, joilla asiasta voi kertoa muillekin...

        Minä olen raskaana viikolla 38. Ja kyllä mua kiinnostaa oma sormi useasti viikossa. Mieskin kiinnostaisi, mutta jostain syystä se on jäänyt vähemmälle... Johtuisikohan isosta mahastani ja kömpelyydestäni... Ehkä.

        mutta "normi juttu" se ei kylläkään ole aina ollut. Toisena aikana se oli erittäinkin paha synti ja häpeä.


    • gaikki

      minäkään en tyydytytä itseäni koskaan. Joskus teinivuosina kokeillu, ei ole mun juttu. Eli EI kaikki.

    • Naapurinrouva.

      Se on vaan aika jännä juttu kun naiset niin paljon harrastavat itsetyydytystä mutta aviomiehille ei sitä seksiä kuitenkaan heru niin on aika outo yhtälö.

      Mitä järkeä on masturboida mutta pitää aviomies puutteessa?

      • itsetyydytys ja

        seksi toisen kanssa on eri asia.
        Jotkut vastasivat, etteivät saa haluamaansa tyydytystä yksin, joten eivät itsetyydytystä "harrasta", sen sijaan satsaavat kumppaniinsa.
        Sitten on niitä, joille esim. seksi kumppanin kanssa on vähemmän houkutteleva vaihtoehto kuin seksi itsensä kanssa. Ja se porukka joille molempi ok ja lopulta se porukka jotka eivät niin kaipaa kumpaakaan.
        Emme voi tietää ovatko ne naiset jotka tyydyttävät itseään, niitä samoja jotka eivät halua sekstailla miehensä kanssa.

        Omassa elämässäni olen ollut haluton silloisen mieheni kanssa, mutta tyydytin itseni useamman kerran viikossa. Seksi tuli vastenmieliseksi monestakin eri syystä, mm. miehen runsaan alkoholinkäytön vuoksi. Tunsin itseni enemmänkin hänen äidiksi kuin vaimoksi, saati rakastajattareksi. Kukapa nyt oman poikansa kanssa seksiä haluaisi. Niinpä seksin tarpeeseen oma apu oli paras. Ja monesti muutoinkin, ennen kuin vapaudun täysin seksin saralla esim. uuden kumppanin kanssa, itsetyydytys on varmin keino orgasmiin. Tämän kokemuksen kautta voin myös täysin ymmärtää miehen tarpeen tyydyttää itseään, vaikka olemmekin parisuhteessa. Joskus vain itsekäs sooloseksi on parasta!


      • Sivustaseuraaja...
        itsetyydytys ja kirjoitti:

        seksi toisen kanssa on eri asia.
        Jotkut vastasivat, etteivät saa haluamaansa tyydytystä yksin, joten eivät itsetyydytystä "harrasta", sen sijaan satsaavat kumppaniinsa.
        Sitten on niitä, joille esim. seksi kumppanin kanssa on vähemmän houkutteleva vaihtoehto kuin seksi itsensä kanssa. Ja se porukka joille molempi ok ja lopulta se porukka jotka eivät niin kaipaa kumpaakaan.
        Emme voi tietää ovatko ne naiset jotka tyydyttävät itseään, niitä samoja jotka eivät halua sekstailla miehensä kanssa.

        Omassa elämässäni olen ollut haluton silloisen mieheni kanssa, mutta tyydytin itseni useamman kerran viikossa. Seksi tuli vastenmieliseksi monestakin eri syystä, mm. miehen runsaan alkoholinkäytön vuoksi. Tunsin itseni enemmänkin hänen äidiksi kuin vaimoksi, saati rakastajattareksi. Kukapa nyt oman poikansa kanssa seksiä haluaisi. Niinpä seksin tarpeeseen oma apu oli paras. Ja monesti muutoinkin, ennen kuin vapaudun täysin seksin saralla esim. uuden kumppanin kanssa, itsetyydytys on varmin keino orgasmiin. Tämän kokemuksen kautta voin myös täysin ymmärtää miehen tarpeen tyydyttää itseään, vaikka olemmekin parisuhteessa. Joskus vain itsekäs sooloseksi on parasta!

        Kumppanin kanssa.

        Eikö näiden itsetyydyttäjien kannattaisi elää sinkkuna vai miksi pitää pitää toista puutteessa?

        Mitä hyötyä on pihtauksella/kiristämisellä parisuhteessa?

        Niin moni avioimies menee vieraiisiin ja vain ja ainoastaan siksi kun se oma vaimo pihtaa eli kannattiko pihtaaminen?


      • Ihana seksi
        Sivustaseuraaja... kirjoitti:

        Kumppanin kanssa.

        Eikö näiden itsetyydyttäjien kannattaisi elää sinkkuna vai miksi pitää pitää toista puutteessa?

        Mitä hyötyä on pihtauksella/kiristämisellä parisuhteessa?

        Niin moni avioimies menee vieraiisiin ja vain ja ainoastaan siksi kun se oma vaimo pihtaa eli kannattiko pihtaaminen?

        Vedit nyt kyllä vähän oudot johtopäätökset tästä keskustelusta. Tutkimuksissa on todettu, että jos harrastaa useasti seksiä, seksiä tekee entistä useammin mieli. Siihen ikään kuin tottuu. Nainen on semmoinen olio, että pystyy jopa ensin tyydyttämään itse itsensä ja heti perään saamaan orgasmin miehen kanssa rakastellessaan tai toisin päin tai sitten toinen aamulla ja toinen illalla tai eri päivinä tai miten vaan. Itselleni tulee välillä sellaisia himokohtauksia, että haluan seksiä useasti muutaman päivän sisällä ja sitten voi olla viikon tai ylikin taukoa. Jos mies ei ole joka hetki käytettävissä, teen sen itse. Se ei ole pois mieheltä. Meillä on hyvä seksielämä ja pidän sekä miehen kanssa rakastelusta, että itserakastelusta ja jos sattuu olemaan paikalla, mieheni käy ihan kuumana jos saa katsella kun teen jotakin itselleni. En minäkään saisi varmaan mitään tyydytystä itseni koskettelusta (en minäkään koe omia sormiani yhtään eroottisiksi asioiksi...), mutta minulla on siinä ideana ne kuvitelmat mitä siihen liittyy. En erityisesti kuvittele ketään tiettyä miestä siihen vaan mitä siinä tapahtuu.

        Sitä olen kyllä miettinyt, että kun orgasmi aiheuttaa lihasten supistelua ja minulla on muutenkin ollut supisteluja jo viikolta 15 lähtien (nyt vko 20), niin olisiko varminta lopettaa seksin harrastaminen kokonaan:o


      • xfdgjxfgm
        Sivustaseuraaja... kirjoitti:

        Kumppanin kanssa.

        Eikö näiden itsetyydyttäjien kannattaisi elää sinkkuna vai miksi pitää pitää toista puutteessa?

        Mitä hyötyä on pihtauksella/kiristämisellä parisuhteessa?

        Niin moni avioimies menee vieraiisiin ja vain ja ainoastaan siksi kun se oma vaimo pihtaa eli kannattiko pihtaaminen?

        eikö kellään muulla ole miestä joka haluaa seksiä VÄHEMMÄN kun vaimo??? siksi tyydytän itteni,miehellä vaan luonnostaan pienemmät halut ku mulla, aina ollu. Mut en silti sanos että se PITÄÄ mua puutteessa. Sitä paitsi sooloseksi on mun mielestä IHAN eri juttu kun partnerin kanssa harrastettu, molemmat kivoja omalla tavallaan.

        Ei kaikki miehet oo seksinnälkäsiä petoja jotka hyppää vieraisiin heti jos vaimo ristii jalkansa :D


      • ...............

        Minä iloitsen itsestäni ehkä kerran vkossa (joskus useamminkin) ja ihan siitä syystä, että oma mieheni päätti jälleen kerran aloittaa selibaatin samantien kun testi näytti plussaa. Ettei satuta vauvaa tai ettei vauva näe...

        Minua raivostuttaa suunnattomasti , kuten edellisessäkin odotuksessa, että vaikka olen edelleen hoikka ja ok-näköinen ja seksiin halukas, mies ei vain anna. Ei sitten lainkaan eikä mitään. Kyllä sille näköjään poskeenotto kelpaisi, muttei minulle voi edes samaa tehdä. Eikä hieroa tai muuten pitää edes hyvänä. Niin olkoon sitten ilman, jos ei perinteinen seksi kelpaa. Sitä minä antaisin. Ja kun en minä seksiä saa, niin välillä pitää omaan käteen turvautua. hyvin yksinkertaista.


      • fjdfhjmdfhxm
        ............... kirjoitti:

        Minä iloitsen itsestäni ehkä kerran vkossa (joskus useamminkin) ja ihan siitä syystä, että oma mieheni päätti jälleen kerran aloittaa selibaatin samantien kun testi näytti plussaa. Ettei satuta vauvaa tai ettei vauva näe...

        Minua raivostuttaa suunnattomasti , kuten edellisessäkin odotuksessa, että vaikka olen edelleen hoikka ja ok-näköinen ja seksiin halukas, mies ei vain anna. Ei sitten lainkaan eikä mitään. Kyllä sille näköjään poskeenotto kelpaisi, muttei minulle voi edes samaa tehdä. Eikä hieroa tai muuten pitää edes hyvänä. Niin olkoon sitten ilman, jos ei perinteinen seksi kelpaa. Sitä minä antaisin. Ja kun en minä seksiä saa, niin välillä pitää omaan käteen turvautua. hyvin yksinkertaista.

        meillä oli viime raskaudessa kans "ongelmana" että mies pelkäs satuttavansa vauvaa. Mut hän kyllä tyydytti mielellään miut muilla keinoin :) ja samoin toisin päin. Tässä raskaudessa ei ainakaan vielä oo ollu mitään siihen viittaavaa että mies pelkäis kolhivansa vauvaa seksin yhteydessä. Mutta itellä tekee vähän kipeää jos "pohjaan asti" työntää :( muutenkin halut ollu vähäisemmät ku normaalisti. Mutta ei tästä nyt mitään ongelmaa oo päässy syntymään, onneks. Hellyyttä ja hyväilyä riittää ja seksiä tasasen harvakseltaan :D ei tässä enää montaa kuukautta oo jäljellä xD


      • suomensotti
        xfdgjxfgm kirjoitti:

        eikö kellään muulla ole miestä joka haluaa seksiä VÄHEMMÄN kun vaimo??? siksi tyydytän itteni,miehellä vaan luonnostaan pienemmät halut ku mulla, aina ollu. Mut en silti sanos että se PITÄÄ mua puutteessa. Sitä paitsi sooloseksi on mun mielestä IHAN eri juttu kun partnerin kanssa harrastettu, molemmat kivoja omalla tavallaan.

        Ei kaikki miehet oo seksinnälkäsiä petoja jotka hyppää vieraisiin heti jos vaimo ristii jalkansa :D

        mulla on mies, joka haluaa seksiä normaalistikin vähemmän, kuin mä. Ei mullakaan mies normaalisti pidä mua puutteessa, mutta nyt raskausaikana on ollut kyllä pikkuisen hiljaisempaa.
        Nyt vielä tuntus, että kun mulla masu kasvaa ja vauvan liikkeet tuntuu ja myös näkyy, niin en saa mieheltä riittävästi seksiä ja silloin kyllä oma sormi on paras apu.


      • haluthyrrää
        fjdfhjmdfhxm kirjoitti:

        meillä oli viime raskaudessa kans "ongelmana" että mies pelkäs satuttavansa vauvaa. Mut hän kyllä tyydytti mielellään miut muilla keinoin :) ja samoin toisin päin. Tässä raskaudessa ei ainakaan vielä oo ollu mitään siihen viittaavaa että mies pelkäis kolhivansa vauvaa seksin yhteydessä. Mutta itellä tekee vähän kipeää jos "pohjaan asti" työntää :( muutenkin halut ollu vähäisemmät ku normaalisti. Mutta ei tästä nyt mitään ongelmaa oo päässy syntymään, onneks. Hellyyttä ja hyväilyä riittää ja seksiä tasasen harvakseltaan :D ei tässä enää montaa kuukautta oo jäljellä xD

        Sitä "sooloilua" tulee tehtyä lähes päivittäin, ja joskus useampikin kerta. Mies on viikot matkatöissä, ja tietää ja hyväksyy nämä haluni.
        Käytän jellydildoa joka on hyvin oikean näköinen väriä myöten. Myös toista hieman kovempaa sauvaa usein yhdessä tän toisen kanssa. Pattereita ja kondomeja kuluu, ettei lähikaupasta enää ilkeä ostaa..


    • jepsjepss

      ainakaan sooloile kun oma mies hoitaa hommat paremmin :D Kyllähän sen seksin jossain pitää tuntua vaikka ehkä loppuvaiheessa sitä alkaa sit sooloilemaan kun maha alkaa olemaan tiellä ja olokin kömpelöitymään todennäköisesti,eihän sitä vielä osaa sanoa :DD Kaikki vaan sormettamaan rauhassa xD Kyllähän ne miehetkin kädellä käy joten normaaliahan tämä on ja ei ne supistelutkaan varmaan niin vahvoina tule jos itse hoitaa homman kotiin.

    • Ei vähennä seksiä

      Ei todellakaan masturbointi aina vähennä seksin määrää parisuhteessa. Joskus jopa päinvastoin. Siinähän oppii tietämään mistä itse tykkää ja voi sitten kumppanin kanssa yhdessä toteuttaa niitä mukavia juttuja. Sitä paitsi voihan sen itsetyydytyksen ottaa yhteisiin hetkiin mukaan. ;) Meillä ainakin molemmat tykkää.

      Raskauden myötä tuo "harrastus" on kyllä jäänyt minulla vähemmälle. Nyt on vaan mukavampi harrastaa seksiä miehen kanssa kuin sooloilla.

    • spermatykki123

      imen omaani penistäni jatkuvasi, se tuntuu hyvältä, spermakin maistuu loistavalta

    • ............

      kyllä ja pienen vibraattorin kanssa, semmonen klitoriksen kiihotin :) Suosittelen :D
      Joskus luin että orgasmi tuntuu hyvältä maha-asukkaalle myös.. Mitenhän sitäkin on tutkittu..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe