Määräaikaisen talletuksen

Eli kohta on mun määräaikaisen eräpäivä ja en aio sitä enää jatkaa. Pankista oli tullut viesti verkkopankkiin, että rahat siirretään käyttötililleni kuukauden kuluttua eräpäivästä. Siis miten niin kuukauden päästä? :o Pitääkö mun "lainata" pankille rahaa kuukaudeksi ja minä en saa sitä korkotuloja?? Kyseessä osuuspankki..
21087
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

luit tai ymmärsit tekstin väärin, tai siten on kirjoitettu väärin,
nuo on usein tiliotteessakin muistutettuina.

Ainakin Op on tuollaisia määräaikaisia,
ja tulee samana päivänä,eräpäivänä,
voit jatkaa tai nostaa heti.

mutta huomaa, näkyy vasta yleensä 1-2 vrk. kuultua.

(sumistasi en tiedä, mutta,
paljon on 6 kk ja vuodessa jutut muuttuneet,
ennen oli 3kk/365 euribor -0,3 nyt on -0,16 % siis OP ja päälle tulee latinat,
eli saa aina yli tuon
esim. 3 kk euriborkoron).

Äänestä

Nykyisin määräaikaistalletukset maksetaan yleensä korkoineen hoitotilille eräpäivänä. Ennen oli toisin: Eräpäivän jälkeen oli esim. juuri kuukauden pituinen uudistamisjakso. Sen aikana asiakas saattoi mennä pankkiin talletustodistuksen kanssa ja nostaa rahat. Muussa tapauksessa talletus uudistui automaattisesti toiseksi yhtä pitkäksi talletuskaudeksi.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

umpeutumisesta kirjoitti:

Eli kohta on mun määräaikaisen eräpäivä ja en aio sitä enää jatkaa. Pankista oli tullut viesti verkkopankkiin, että rahat siirretään käyttötililleni kuukauden kuluttua eräpäivästä. Siis miten niin kuukauden päästä? :o Pitääkö mun "lainata" pankille rahaa kuukaudeksi ja minä en saa sitä korkotuloja?? Kyseessä osuuspankki..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu