Merkaptopurin

lymfoomaan

Saako kukaan Merkaptopurinia lymfoomaan? Äidilläni todettiin (ilm. liian myöhään) B-suurisoluinen lymfooma. Sai 8 CHOP-sytostaattikuuria mabtheran kanssa. hoito ei tuonut toivottua vastetta ja nyt ennuste ei ole hyvä. Toisin sanoen elinaika ennuste annettu. Nyt äiti sai kotiin Merkaptopurinia (2x50mg/pv). Viikon syönyt ja aikas paljon sivuvaikutuksia jos vertaa tuota edellistä hoitomuotoa.
Mielestäni nämä sytostaatit on tarkoitettu leukemian hoitoon. Ihmettelen miksi niitä on määrätty äidille. Lisäksi labrat oli määrätty kolmen viikon päähän, joka musta tosi erikoista, kun aloittaa uuden lääkkeen kotona huonokuntoisena. Nyt tuntuu, että äidin kunto on lääkkeistä huonontunut tosi paljon. lisäksi olen miettinyt, että onko näin, että tabut kotona eivät ole yhtä tehokkaita kuin tiputettu sytostaatti??? Vastatkaa joka tiedätte edes jotain!

11

8526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjalankägönen

käytetään muunkin sairauvven hoijossa-ei pelekästtään leukemiassa.Sitä käytettään mm.Grohnin tauttiin ja haavasen paksusuolentulehuksseen!Jos mie en ou ihan viärin ymmärtänä,niin liäkkeen vaikutus alakkaa viivveellä-kaks-kolome kuukkautta!Elä hättäile,sivuvaikutukssii tulloo monelle ussein,kun on alotettu uuvella liäkkeellä!Ota yhtteys hoitavvaan liäkärrii ja selitä assii-kysele-kyllä hyö siulle assiin selevittää!Voimmii siulle-voimmii äitilles!

• alkup.

Näihin tauteihin infoa minäkin netistä löysin. Ja juuri tuosta vaikutuksen alkamisesta pitkän ajan kuluttua. Tilanne on se, että elinaikaa ei välttämättä ole enää tuolloin 2-3kk päästä. ja mietinkin tässä, että mikä idea on syödä pitkän ajan päästä vaikuttavaa lääkettä ja kärsiä kovista sivuvaikutuksista jos sillä ei ole elämää pidentävää vaikutusta ts. ei ehdi vaikuttaa.

• :-))

Heiii:)))ihanaa,Käkönen Karjalan olet taas palstalla,kirjoita ja kerro ihan kaikki kuulumisesi.

• Katso tarkemmin
        :-)) kirjoitti:

Heiii:)))ihanaa,Käkönen Karjalan olet taas palstalla,kirjoita ja kerro ihan kaikki kuulumisesi.

Hei Karjalankägösen viesti on vuodelta 2007!!!

• :-((
        Katso tarkemmin kirjoitti:

Oho,niin onkin,harmi:(

• 23+12
        :-(( kirjoitti:

Oho,niin onkin,harmi:(

Mihin mahtoi Kägönen kadota,hän on kirjautunut Suomi 24.profiilinsa viimeksi 30/6-09, yli kaksi vuotta sitten.

• Miksi nostit?
        Katso tarkemmin kirjoitti:

Ihastelija kommentillaan itse nosti ketjun ;-).

• Lilly K

Minulle tarjottiin merkatopurnia maksan vajaa toimintaan,
      ihmettelen jos se on kerran syöpälääke?

• 4+19

Saavathan reumapotilaatkin sytoja vaivoihinsa.Tänä päivänä näin.Näin se lääketiede edistyy.Lymfooma on verisyöpä,kuten leukemiakin.Niitä on monen sorttisia.Akuuttia ja kroonista.

• Lilly K

Mikä lääke sitten tepsii maksan vajaa toimintaan? vai eikö mikään?

Lääkäri haluaa syöttää jotain SANDIMMUNia
      ja merkatopurnia, syöpälääkkeitä? Hirveät sivuvaikutukset?
      Pelotellaan kunnon romahduksella,itse tunnen ainakin tällä hetkellä itseni ihan terveeksi.

Onko tarkoitus vaan saada lääkkeitä myydyksi?

• ..................

Syöpälääkkeillä on eri _indikaatioita_ ei pelkkä syöpä!

"Mikä lääke sitten tepsii maksan vajaa toimintaan? vai eikö mikään?
      " Sisätautilääkärisi on oikea henkilä vastaamaan asiaan.

Sandimmun ei muuten ole syöpäläke, sen pääindikaatio ei ole syöpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe