"Juttelin" Angus Youngin kanssa tänään!

whild

MySpacessa Angus pitää omia sivujaan jä tänään kirjotin sille ja se vastas ja toivoteltiin hyvät päivän jatkot ;D Mä oon yks sen kamuista siellä ja seuraavalle Suomen keikalla on backstage passi taattu!!!! ;))))

25

4543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörviili

      koska suomen keikka?? :O :p

    • joo..

      ja elvis käveleskeli eilen keskellä helsinkiä...
      mukava heppu,turistiin niitä näitä ja se aiko mennä lappiin hiihtään jouluks..:)

    • itsekin tapasin

      just John Lennonin, kertoi että uutta levyä on tulossa ja siellä on duetto Jim Morrisonin kanssa, voi alkaa Ville Valon housut jo kohta tutista. Joo, ja ensi viikolla mennään kaljalle Kurt Cobainin kanssa, saisi kyllä ensin pestä naamansa.

      • parempi tosiaan..

        ..pestä lärvinsä sillä onhan se ollut viimeiset 13 vuotta multajengissä. Mutta onnea sulle.


    • Whildi

      On linkki sen MySpace sivulle:

      http://www.myspace.com/angusmckinnonyoung_acdc

      Siinä! Iha itte se siel on vielä kaiken lisäks!
      MySpacessa on myös messenger (sen sivuston oma) Siellä oon jutellu esim. Sladen nykysen laulajan Mal McNultyn kanssa.. Ja Suzi Quatron kaa laitetaan viestejä.. Yks Helsinkiläinen tuntee Suzi Quatron tosi hyvin.. yli kolmekymppinen on se.. Ihan tosi! Joo.. Ei sanonu mitään keikoista se.. Laitoin vaan yhen viestin missä kysyin kuulumisia ja muuta sellasta.. ja se kirjotti näin:

      Hey "Whild",
      Ellen just messaged me; it seems you are a sweet girl!
      Good job, you will only get better ;)
      My week's going well, I am very busy!
      I appreciate the message :-)
      Have a lovely week,
      Angus


      Mä pidän tota Whildiä nikkinä MySpacessa :)

      • Jani.

        Kysyppä millo ne tulee Suomeen keikalle, tai jonnekkin lähelle, jos ne enää jaksaa edes keikkailla!?


      • Whildi
        Jani. kirjoitti:

        Kysyppä millo ne tulee Suomeen keikalle, tai jonnekkin lähelle, jos ne enää jaksaa edes keikkailla!?

        Mä kysyn ens viikon alussa. Ei kehtaa koko ajan kirjotella :D Sano olevan kiireinen.. onhan sillä monta kymmentä tuhatta kamuaki siel Spacessa :)


      • meinaan vaan
        Whildi kirjoitti:

        Mä kysyn ens viikon alussa. Ei kehtaa koko ajan kirjotella :D Sano olevan kiireinen.. onhan sillä monta kymmentä tuhatta kamuaki siel Spacessa :)

        kun myspacessa on aika monta angus youngin profiilia niin onkohan mikään niistä itse angus?


      • Whildi
        meinaan vaan kirjoitti:

        kun myspacessa on aika monta angus youngin profiilia niin onkohan mikään niistä itse angus?

        Kato kun tää Sladen nykynen laulaja Mal McNulty ainaki on itte siellä ku oon mesessäki sen kaa jutellu. Ja se on puhunu Youngin kaa myös ;)
        Malin sivultahan mää tän miehen löysin..
        Ja mä kyl osaan huomata jos joku ei oo oikee sivu..


      • ???????

      • Whildi
        ??????? kirjoitti:

        Jokin vitsi vai?

        http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.ListAll&friendID=76301152

        Ensinnäkin lue toi mun viimenen kirjotus tänne.. Toi blogi tarkottaa sitä et ei se oo ihan varma ens vuoden tulevista keikoista! Se vaan sanoo et voivat käydä noissa maissa.. Enhän mäkään tiedä oman bändini tulevista keikoista vielä mitään mutta epäilen että käymme ainakin Joensuussa ja niin edelleen...
        Mä kyllä osaan luottaa ihmisiin.. eikä MySpacessa voi esiintyä toisena henkilönä.. Mut Angus Young sivut on fan clubeja/sivuja tai sitten joku on siellä sen nimellä ja kuvalla mutta sen tiedot ovat taas ihan toiset kuin Anguksen.. Kyllä siellä huomaa kuka on oikeesti ja kuka ei oo.. ainakin silloin kun on ollut MySpacessa n. puol vuotta. Ja Mal McNulty on siel myös ihan oikeesti ;) Mä oon jutellu mesessäki sen kaa ja sano teettävänsä mulle Sladen seuraavalta keikalta julisteen ;) Että siinäpä semmosta.


    • detroitrockcity

      olet todella todellinen theBändäri. angnus on kumminkin raskasta sarjaa. toivottavasti tuossa bäkkäripassissa ei lue Tulsa vaan Helsinki.

      Tulsa/Helsinki viittauksen ymmärtää kun lukee Rytmilehden juttua Gunnareiden keikasta suomessa joskus;)

      • Whildi

        Jees.. On kiva ku voi kirjotella ja myöhemmin livenä jutella idoliensa kanssa :)
        Toi Mal McNulty mulle kirjotti sillai et sit mä meen Lontoossa käymään nii meidän pitää tavata!!! Nii ja tietty tsekata kaikki musa liikkeet :)


      • se ei
        Whildi kirjoitti:

        Jees.. On kiva ku voi kirjotella ja myöhemmin livenä jutella idoliensa kanssa :)
        Toi Mal McNulty mulle kirjotti sillai et sit mä meen Lontoossa käymään nii meidän pitää tavata!!! Nii ja tietty tsekata kaikki musa liikkeet :)

        tsekkaa sua...heh siis bändärit on vaan niin ihanii.


      • Whildi
        se ei kirjoitti:

        tsekkaa sua...heh siis bändärit on vaan niin ihanii.

        No voi.. ei kai x)


      • ainakin
        Whildi kirjoitti:

        No voi.. ei kai x)

        yrittäisin tsekata.


      • Whildi
        ainakin kirjoitti:

        yrittäisin tsekata.

        Hehhehheh :'D


      • fromfuckingFinland
        Whildi kirjoitti:

        Hehhehheh :'D

        Niin mites siihen whild-fanclubiin oikeen pääsee???;)


      • Whildi
        fromfuckingFinland kirjoitti:

        Niin mites siihen whild-fanclubiin oikeen pääsee???;)

        No sellasta ei oo ainakaan vielä ;)
        :D


      • fanituote
        Whildi kirjoitti:

        No sellasta ei oo ainakaan vielä ;)
        :D

        voisi olla iso Whild-juliste jossa poseeraat tiukoissa nahkahousuissa ja hihattomassa mustassa topissa.......;)


        tämä Higway Star video is dedicated to You!
        http://www.youtube.com/watch?v=4FjBylFNA6k

        "Ooh she's a killing machine she's got everything
        Like a moving mouth, body control and everything"


      • fanituote kirjoitti:

        voisi olla iso Whild-juliste jossa poseeraat tiukoissa nahkahousuissa ja hihattomassa mustassa topissa.......;)


        tämä Higway Star video is dedicated to You!
        http://www.youtube.com/watch?v=4FjBylFNA6k

        "Ooh she's a killing machine she's got everything
        Like a moving mouth, body control and everything"

        Toihan on hyvä idea :D
        Mun pitäs varmaan hankkia manageri jostain! HEI MÄ TIIÄN! Angus! ;D


    • Neinbull

      Se on jo kauan tiedetty juttu että oikealla Angus Youngilla ei ole myspace sivustoa. Angus on myös jossain haastattelussa maininnut että ei ymmärrä tietokoneen päälle ollenkaan.

      Eli voit jatkaa niitä märkiä unia sielä mutta vähän tuota sinisilmäisyyttä voisi poistaa.

    • puhetta!!!!!!!
      • vähän lapsellista

        Miten kukaan voi olla niin lapsellinen, että luulis sen olevan aito.


    • kilk

      eilen tony iommi, ozzy osbourne, brian johnson ja bon scott kävi käymässä. juotiin kahvit, puhuttiin mukavia, vaikka ozzy ei oikee pysyny kärryillä aina mistä puhuttiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe