Miten pelaat AA:n limitissä 4-6 maksajaa vastaan?? siis noissa pikkulimiteissähän on aina noin paljon maksajia, Siis lähes aina oon hävinny ja aina paljon! siis aina joku saa kaks paria,suoran tai värin ja AA ei sit osaa foldata... AA on paska käsi limitissä yleensä kaks outtia, sit vaikka saat setin, joku saa suoran tai värin, eli sun täytyy saada eka kaks outtinen kiinni lisäks boardin täytyy pariutua! joku Axs on paljon parempi kalaparvee vastaan, jos osuu voitat monesti ison potin, toisella voi olla pienempi väri, suora jne. Tuo AA pitää varmaan pelata hemmetin varovasti kalaparvee vastaan??
AA vs. kalaparvi
6
804
Vastaukset
- haahhhhhhaaaaaaaaaaaa
paljon parempi on jos pelaat no-limittiä niin kuin mä!!!
- pelattava...
Tuo on aivan totta. Vetokäsille saa niin hyvät kertoimet että roikkujia riittää. Monet kokeilevat onnellakin. Joskus ollut nl:ssäkin semmoisia tapauksia jotka ovat maksaneet peruskorotukset 9,2offilla ja saaneet triplat flopilta. Korpeehan nuo. Voithan siirtyä nl:ään niin ei tule tuota ongelmaa vaan voit korotuksilla tiputtaa isomman osan pelaajista pois.
Kannattaa korottaa ja betata lisää mutta jos floppi näyttää pahalta tai on selvät suorat/suorat/värit niin kannattaa silloin varoa.- pokeri guru
foldaa aina AA niin ei tuu niit tappiot,nii mä pelaan
AA ei ole enää hirveän vahava jos pelaajia on paljon mukana. Siitä osottava luopua flopin jälkeen jos floppi on vaarallinen.
- Näin meillä
Koeta pikku NL ää. Pikkulimiitissä ja isoissakin on se ongelma NL ään verrattuna että A) Lyöntien suuruuksista et voi päätellä mitään B)Pelaajien määrän karsinta hankalaa C)Et voi lyönneillä satuttaa huonoja pelaajia niin paljon kuin NL ssä.
Fixu on toki jossain mielessä turvallisempaa mutta koen NL än olevan kokemattomia vastaan huomattavasti helpommin pelattavaa. Pari kättä riittää kaverien puhdistuksiin. - tätä.
Siirry 5-6 hengen rinkeihin,karsii jo sekin muutaman vetäjän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856