Latasin netistä ilmaisen virustorjunnan 1kk version F Securelta(ei Soneran tai Elisan kautta), onko siinä palomuuria mukana, vai pitääkö ladata jostain erikseen?
Windowsin tietoturvakeskuksen mukaan "tietokoneella ei ole tällä hetkellä palomuuria"mutta virustentorjunta on päällä.
Tunnistaako Windows xp F-securen palomuuria?
F Securella
2
444
Vastaukset
- Itsellä käytössä
F-Secure Internet Securityssä on palomuuri, jonka Windows XP tunnistaa. Jos olet ladannut pelkän F-Secure Antivirus-virustorjuntaohjelman, se on pelkkä virustorjuntaohjelma. Käytä siinä tapauksessa Windowsin omaa palomuuriohjelmaa. Suosittelen kuitenkin hankkimaan F-Secure Internet Securityn, joka sisältää suojan myös haitta- ja vakoiluohjelmia vastaan.
- että,
virustorjunta torjuu, jos satut osumaan sellaiselle sivulle, missä on jotakin torjuttavaa. Tai lataamalla omalle koneelle, esim "muumi peikon tarinat" nimellä olevan viruksia sisältävän tiedoston.
Palomuuri (lyhyesti) vaan on tarpeen heti, kun internet-yhteys toimii. (mikään "nettisivu" tai "netti" ei tarvi näytössä olla "päällä".)
ADSL-modeemi voi myös olla varustettu palomuurilla, jos se vaan on päällä, jolloin se tekee lähes työttömäksi esim. f-securen muurin.
Jotta asia ei olisi niin yksinkertainen, tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että f-securen muuri kyselee tärkeänä jatkuvasti kaikenlaista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471