millainen siisteys ja hygienia taso on mauritiuksella?Oletteko saaneet vatsanväänteitä?Entäpä turvallisuus?Kiitokset...
onko maassa turvallista ja hygienia hyvää?
3
2425
Vastaukset
- sieltäpalannut
Hygieniataso on hyvä kuin myöskin ympäristön siisteys. En nähnyt roskia laisinkaan. Vatsanväänteitä ei ollut johtuu varmaan siitäkin etää söin maitohappobakteereja koko ajan. Lämmintähän siellä on joten muista juoda vettä paljan. Turvallista on ei yhtään peloittanut liikkua siellä; tietysti varovainen putää olla niin kuin muuallakin maailmassa.
- Wombat
...ja hygienistä. Olimme vaimon kanssa Mauritiuksella viikon, emmekä kokeneet mitään ongelmia. Emme syöneet maitohappobakteereja, mutta luonnollisesti vältimme vesijohtoveden käyttöä ja välipaloja ei kannata ihan mistä tahansa katukeittiöstä ostaa. Turvallisuus on hyvää tasoa, mutta samat ohjeet kuin vastaavissa lomakohteissa kannattaa muistaa, eli pimeään aikaan ei kannata lähteä ihan joka paikkaan seikkailemaan.
- soimaa
Minä olen saanut vatsataudin Portugalista ja Teneriffalta, mutta Mauritiuksella se pysyi kaukana. Ruoka oli ihanaa, oli siistiä, iloisia ihmisiä ja turvallinen fiilis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731