cipralexin aloituksesta..

kuinka kauan tätä helvettiä kestää ennenkun helpottaa? Aamuisin varsinkin ihan kamala tärinä ja ahdistus.
3370
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Miulla ei kyllä ollu ko huonovointisuutta, ripulia ja ummetusta...ja noi kesti viikon. Ehkä siu kannattaa mennä takas lekuriin..jos oireet ei lopu.

Äänestä

tänä aamun otin ekan cipralexin ja puolikkaan ni mulla oli eka hyvä olo mut sitte tuli paha olo tärisyttää,oksettaa,mahassa tuntuu oudolle ruoka ei maistu.. aika kauheeta..

Äänestä

mulla toinen päivä menossa. vitullinen tärinä päällä aamulla/päivällä,ripulia ja ruokahaluttomuutta. mut älä vaan lopeta kesken oireiden takia, pitää ainakin kuukausi totutella ennen kun voi sanoo mitään. tulevaa odotellessa......

Äänestä

Kommentoi aloitusta


cip77 kirjoitti:

kuinka kauan tätä helvettiä kestää ennenkun helpottaa? Aamuisin varsinkin ihan kamala tärinä ja ahdistus.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu