jellona mies vs

härkä nainen

Millekäs näillä tulevaisuus näyttää? Tapasin aivan ihanan jellonan, joka tyystin erilainen kuin aiemmat mieheni ( oinas ja skorppari) ovat olleet... puhuu tunteistaan ja aivan ihania tekstareita osaa lähettää... rauhallinen ja ihana mies....mutta hän sanoi, että jellona on sellainen, että kyllästyy äkkiä ja niinkuin leijonilla yleensä, on aina "saalistusvietti" päällä...

Kertokaapas kokemuksia :)

4

822

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Mulla 3 v kokemusta kuviosta härkä n ja leijona mies. Leijona mies aina herras mies. mutta murahtaa välillä härän itseppäisyydelle. Mutta Härän naisellisuus vetää aina leijonalta maton alta. Naisen logiigalla mennään. Olen miestä 10 v vanhempi miulla 2 omaa lasta Leijonalla ei omia, ja hyvin tullaan toimeen.

• Nimetön

en tiedä vaikuttiko exäni horoskooppi vai luonne, mutta hän oli leijona ja erittäin aggressiivinen ja impulssiivinen. hänen jatkuvat hellyyden osoitukset olivat niin tukahduttavia ja loppujenlopuksi alkoivat ahdistamaan. koko ajan olisi pitänyt nyhjätä kylki kyljessä ja nukkuessa piti olla hänen kainalossaan niin ettei henki kulkenut.. aggressiivinen mies sai lähteä kun upotti kerran kyntensä härkä-naisen nahkaan. en suosittele, mutta kaikkihan ovat yksilöitä.

• __härkänainen

Leijonalla on loistava taito hurmata härkä kohteliaisuuksilla ym. melkein yli todellisen menee. Leijona haluaa kokeilla viehätystään myös muihin naisiin. Leijona arvostaa härän maanläheisyyttä ja käytännöntaitoja.

Olin 13 v. yhessä leijonamiehen kanssa. Ylä- ja alamäkiä. Loppui leijonan petokseen. Useimmat naispuoliset ystäväni ovat leijonia. Joku vetovoima kai siinä yhdistelmässä on.

• härkä lady

niin.. on todella vaikkea...
      laijona on itsekäs ja ilkeä...
      härkä on itsekäs ja herkkä ( osa olla ilkeäkin leijonalle) koko aja jotain tai jossain on vikaa!!!

voi olla että 16v ikäero vaikuttaa...

on kyllä mahtavia hetkejakin... leijona ei ahdistaa.... ;) .. anna vapautta.. eikä lupaile paljon.. se sopii härälle ( ei kannatta puhua tunteista, koska leijona ei kerro niistä).. onko se siitä että eihän luottaa tai sitten pelkää että hänelle joku nauraa...

toisalta kyllä leijona on mahtava sängyssä.. (alussa) ja aina vetää kuin magnitti.. .. mutta sitten härkä voi kyllästtyä, koska leijona ajattelee että hän on paras ja että härälle riittää se mitä hän "tekee"..
      mutta ei ole totta!!!! ja se harmittaa että leijona on niin itsepäinen ;(...

hei.. leijonat ovat erillaiset .. ja olen tavanut ihan kivojakin.. ;) pystyykö leijonaM olla härkäN kanssa ystäviä???? en tie.. seksuallisuus vetää;=) molemminpuoliin ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1434
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      346
      1341
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      111
      1165
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1045
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1018
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      817
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      106
      747
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      79
      680
    Aihe