Pokeri ei ole mua varten. Noin vuoden kokemuksella voin sanoa, että mun upswing jaksot ovat olleet noin 5-10% pelatusta ajasta. 20-30% on sit tasaista vääntöä ja loput 60-70% pelkkää paskaa, eli pelattavilla käsillä joku vetää varmasti ohi ja paskoilla korteilla on turha lähteä kikkailemaan. Upswing jaksot ovat sitten liiankin hyviä ollakseen totta. Lähes kädellä kuin kädellä tulee potti himaan. Mutta kun koittaa jälleen piiiittkä alamäki, niin ne potit kyllä korjataan takaisin moninkertaisesti. Ja alamäki kestää, kestää ja kestää... No joo, jään odottelemaan kommentteja tyyliin, että noinhan se kaikilla, mutta sä et osaa pelata.. Niinhän se tietenkin on...just joo...
Upswing...
4
462
Vastaukset
- tod.näk. ***
pre-floppia aivan liian löysästi, joka nostaa varianssia ja saa pelisi hetkittäin näyttämään hyvältä - todella hyvältä.
Lopunajan pelisi onkin siten EV-. Siksi häviät.
Laajennetaan visiota: Post-flopissa lyöt agressiivisesti kärkiparilla, maksat jopa "hyvillä" ylikorteilla riverille asti ja esimerkiksi alikorteilla kaksi paria on mielestäsi käsi jolla kannattaa julistaa täysi sota.
6max wannabe- voit olla
oikeassa. Toisaalta aggressiivisempi pelityyli hiukan pelottaa, koska ohivetoja ilmenee turhan usein. Voihan tota koittaa. Ehkä olen kokeillut tota aggressiivisempaa pelityyliä väärään aikaan, joka aiheuttanut aristelua pitää sitä yllä. Tuntuu, että kun olen lähtenyt kuvaamaasi pelityyliin, niin aina just silloin jollain on se himpun verran parempi käsi. Tällöin ne "yritykset" voivat tulla kalliiksi ja uskottavuus kärsii.
- jos oli...
voit olla kirjoitti:
oikeassa. Toisaalta aggressiivisempi pelityyli hiukan pelottaa, koska ohivetoja ilmenee turhan usein. Voihan tota koittaa. Ehkä olen kokeillut tota aggressiivisempaa pelityyliä väärään aikaan, joka aiheuttanut aristelua pitää sitä yllä. Tuntuu, että kun olen lähtenyt kuvaamaasi pelityyliin, niin aina just silloin jollain on se himpun verran parempi käsi. Tällöin ne "yritykset" voivat tulla kalliiksi ja uskottavuus kärsii.
epäselvästi ilmaistu. Erityisesti tuo post-flop pitää rauhoittaa eli vältä noita tuossa esittämiäni aika tyypillisiä ylilyöntejä keskivahvoilla käsillä.
- aggressiivisuus
jos oli... kirjoitti:
epäselvästi ilmaistu. Erityisesti tuo post-flop pitää rauhoittaa eli vältä noita tuossa esittämiäni aika tyypillisiä ylilyöntejä keskivahvoilla käsillä.
on tarpeen pre-flop etupäässä jotta saat heikoilla korteilla vain maksamalla mukaan mielellään tulevat pelistä ulos tai ainakin epäedullisilla kertoimilla pelaamaan.
Post-flopissa agressiivisuus on kaksiteräinen miekka. Itse ajattelen, että keskivahvoilla käsillä olkoonkin, että ne usein periaatteessa ovat suosikkeja, on syytä harjoittaa potin kontrolloimista, jotta panokset eivät kasva kohtuuttoman suureksi käden suhteelliseen voittopotentiaaliin nähden.
Lisäksi erittäin tärkeää on osata luovuttaa vetokäsistä (myös AKsta jonka helposti voisi kuvitella olevan tosi vahva) jos outteja on alle 8 ja vihu tulee korottamalla päälle. 9/10 tapauksesta vihulla on kärkiparin saati ylikortit pesevä käsi. usein 2 toppi paria tai setti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778