31.11.07

utelias aatu

pidän erittäin hyvää huolta koneeni päivityksistä ja olen nyt neljän vuoden ajan huomannut että microsoft julkaisee päivitykset jokaisen kuukauden puolessa välissä.

nyt kuitenkin tähän traditioon on tullut muutosta viimeisen puolenvuoden aikana sillä yksittäis päivityksiä on ruvennut tulemaan nyt milloin sattuu ja viimeksi tänään tuli windows defender päivitys ja ei siinä mitään, mutta windows ilmoitti että yksi päivitys ladataan ja samalla kun asennus alkoi niin tulikin lukemaan että neljä päivitystä asennetaan.

siis mitä nämä kolme muuta päivitystä on kun ei kerran microsoft ilmoita niiden nimeä eikä myöskään niitä näy päivitys historiassa.

kaverillani on ADSL yhteys ja hän sanoo ettei tullut kuin yksi päivitys tämä defender päivitys.

olen yrittänyt nyt soittaa microsoftille ja kysyä asiasta mutta jonotus aika on sen verran suuri että soitan tuonnempana.

9

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manesenrto

      minulle ei ole tullut tänään mitään päivityksiä ja kun katson päivitys historiaa niin viimeinen päivitys on tullut lokakuussa nimeltään windows xp suojauspäivitys toukokuu2007

      • utelias aatu

        microsoftin asiakaspalvelusta yhdistettiin tukikeskukseen ja sieltä sanottiin että tänään microsoft on julkaissut yhden päivityksen windows vista käyttöjärjestelmään. defenderin suojaus päivitys ja mitään muita päivityksiä ei ole tullut microsoftin laillisen palvelimen kautta.

        onko jollain muulle tullut tälläisiä tuntemattomia lisä päivityksiä tänään?


      • outoa
        utelias aatu kirjoitti:

        microsoftin asiakaspalvelusta yhdistettiin tukikeskukseen ja sieltä sanottiin että tänään microsoft on julkaissut yhden päivityksen windows vista käyttöjärjestelmään. defenderin suojaus päivitys ja mitään muita päivityksiä ei ole tullut microsoftin laillisen palvelimen kautta.

        onko jollain muulle tullut tälläisiä tuntemattomia lisä päivityksiä tänään?

        minulle tuli vista koneeseen myös se defender päivitys. samalla tuli lukemaan että asennetaan myös muitakin päivityksiä, mutta ei niitä muita kylläkään tullut edes näkymään siihen päivityslistaan. mitähän mahtoivat olla?


      • bryan malone
        outoa kirjoitti:

        minulle tuli vista koneeseen myös se defender päivitys. samalla tuli lukemaan että asennetaan myös muitakin päivityksiä, mutta ei niitä muita kylläkään tullut edes näkymään siihen päivityslistaan. mitähän mahtoivat olla?

        minulle tuli myös aamulla samat päivitykset ja koneen rekisteriin on tullut tiedosto HOST.exe jota ei voi avata. olen yrittänyt poistaa ja skannata tiedostoa nortonin virustorjunnalla, mutta norton ei pysty edes tarkistamaan kyseistä tiedostoa koska on tuntematonta tiedosto tyyppiä ja lisäksi tiedoston poisto ei onnistu koska herjaa että jos poistat tiedoston niin koko rekisteri voi poistua.

        tarkistakaa nyt omat rekisterinne että onko teille tullut tiedostoa HOST.exe


    • jaati
      • sheriffi

        tälläisiä asiattomia kommentteja jotka eivät kuulu kaapeli puolelle on loputtava.

        seuraavasta kerrasta poista viestin ja mahdollisesti koko aiheen riippuen asianmukaisuudesta.!


    • giga-antti

      ei olisi ekakerta kun microsoftin päivitysten takia ihmisten koneet menevät kelvottomaan kuntoon. ATK_maailma lehdessä jopa sanotaan että vistan SP1 tulee epätäyteläisenä päivityksenä kuun vaihteessa.

      jos näin tapahtuu niin ongelmia tulee olemaan ja paljon.

      • RAAFAE

        ainakin minulle tuli eilen koneelle yksi luvallinen päivitys ja neljä luvatonta päivitystä. en usko että service pack 1 on vielä tullut sillä kolleegani epäilee beta version tulevan 4.12


    • topias

      mahtaakohan tämä koneen hidasteleminen ja internet yhteyden pätkiminen johtua juuri näistä haitallisista päivityksistä joita nyt on ollut liikkeellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe