EI KANNATA ANTAA ALKOHOLISTILLE RAHOJA SE JUO NE!! ANTAKAA KIVALLE NIKOLLE! OPISKELIA TARVITSEE RAHAA!!!
ONKO KADI JUOPPO????
9
746
Vastaukset
- MINÄ OLEN
Notta kai minä tiedän...älkä viitti huutaa,sattuu päähän,kun olen ottanut vasta kaksi tasoittavaa...
- mikskaikkihuutaa
paljon ääniä,kun nääs rahat vähenee vaan ei lopu,ei. ;D ;D
- eikä nikolle
vaan saulille!
nikokin on töissä ja menee kouluun jos menee, mutta on espoosta rikkaasta perheestä. ostelee jo nyt 300e huppareita.
ei oo raha pulaa valitellut.
liian helpolla tulis rahat.
ja opiskelijathan ne vasta juoppoja onkin!- Eläma....on
enemmään, kun kukaan muu nuori. Katsokaa ITSE PEILIIN!!!! KADI VOITTAA JA TULE AINA MENESTYMÄÄN. NIIN VAHVAA JA PÄÄTTÄVÄINEN PERSOONA!!!
- Mene teini kouluun
Miksi huudat ISOILLA KIRJAIMILLA? Oletko äääliö vai muuten vaan tyhmä? Mitä tarkoitat sanalla OPISKELIA? Mikä se on? Opiskelijaako tarkoitat? Miksi et ole suorittanut oppivelvollisuuttasi ja hallitse kirjoittamista? Onko aikasi mennyt pussikaljaa kitatessa ja koulusta lintsaten?
- TUOLLAISESTA!!!!!!!
Tämä ei ole mikään kirjailijanpalsta, joten keskity ihminen, keskity BB aiheeseen.
- Kirjaviisas
TUOLLAISESTA!!!!!!! kirjoitti:
Tämä ei ole mikään kirjailijanpalsta, joten keskity ihminen, keskity BB aiheeseen.
Näin se totuus tyhmyydestä kolahtaa.
Sinä kuule sanot kadia juopoksi vain sen takia koska olet rasisti ja et halua hänen voittavan! Häpeä! Inhottaa tommoset rasistit mitkä vihaa ulkomaalaisia noin paljon vaikka hän on jo saanu suomen kansalaisuuden ja kaikkea.
KADI VOITTOON!!!- tai ei
...talon väen tunnelmaa on aika-ajoin pahasti kiristänyt se että Kadi rähjäis kasvonsa johonkin ulkoroihuun tmv.
Ne jotka sitä autto on jo ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244