onko jo vaidon tarpeessa kun paikalta lähtiessä kytkintä kun nostaa ni narahtaa sillai vittumaisen kuuloisasti ja mitähän mahtais kytkin remppa kustantaa
carina e vm 97
7
1227
Vastaukset
- vika
ei haittaa mitään.
- Vesseli
Avensis 1.8- 99, samoin joskus kytkin narahtaa liikkeelle lähdettäessä! Johtuu huoltomiehen mukaan jostain kytkimen paineasetelman viiveestä.. Avensiksenkin tyyppivika.. Ei mitään vaaraa kytkimen suhteen.
- carina e 96
Enpä usko että on vaihtovalmis vielä.Meidän eemeli pitänyt samanlaista ääntä jo useita vuosia.
kilometrejä on tällä hetkellä 203tkm. - kytkinkölopussa
jaaha hyvä tietää et ei ole hätää vielä mut minkälainen on kytkimen liike rata ku kytkin on pohjas ja nostaa noin pari senttii ni se ottaa jo kiinni onko normaalii en tiedä nestekytkimistä mitään siksi se tuntuu tosi oudolta ja on vielä eka toyota
- ErkkosenEro
Tuo kytkin ääni on kyllä aavistuksen kiusallinen. Taitaa esiintyä lähinnä näissä 1.8 koneissa? Muista joskun -98 tai -99 vuonna oli pomolla tuommonen 1.8 CarinaE vm. -97 jolla oli ajettu just ja just 60tkm ja siinä kuulu aina kun koitta vähän kovemin lähtä liikkeelle niin semmonen narahdus. Eipä sitte tullu niinkään kovin revitettyä sillä.
- Jeternal
On britticarinoiden(ainakin1,8) tyyppivika. Ja näköjään avenkin 1,8:ssa. Mulla vaihdettiin -96 carinaan 2v sitten takuuseen. Ostin merkkiliikkeestä niin tuli 4kk takuu 120€ omavastuulla.
- 1.6. ja -95 britti
ja sama narahdus kuuluu. Ärsyttävää. Eikö sille todellakaan voi tehdä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021