Roaccutan ja kaljuuntuminen

Onko kellään kokemuksia Roaccutanin käytöstä johtuneesta kaljuuntumisesta ? onko kukaan kaljuuntunut pysyvästi ,edes jostain kohti (esim. ohimoilta ) ? Pelottaa vähän itseä , kun tuntuu että ainakin otsalta ja ohimoilta hiusraja vetäytyisi taaksepäin , tai sitten kuvittelen vain, kun olen kuullut kauhu juttuja tästä :) . Mutta pelottaa silti ! Kokemuksia tarvitaan , kiitos jo etukäteen.

ps. yksi kuukausi syömättä vielä....
6924
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Roa voi aiheuttaa lievää hiustenlähtöä, mutta ei kaljuuntumista. Jos arvelet että olet kaljuuntumassa, niin olet vain kaljuuntumassa. Ei johdua roasta.

Äänestä
  • Itsellä ainakin hiukset oheni roaccutan kuurin aikana , mutta kuurin lopettamisen jälkeen palasivat ennalleen.

    Äänestä

  • niiiiin kirjoitti:

    Itsellä ainakin hiukset oheni roaccutan kuurin aikana , mutta kuurin lopettamisen jälkeen palasivat ennalleen.

    kiitos rohkaisevista viesteistä :) . Voipihan se olla että kuvittelenkin, kun katsoin vanhoja kuvia niin samallailla on hiukset ollut silloinkin :). Ja lähteehän ihmiseltä muutenkin hiuksia, 100 hiusta päivässä .

    Äänestä

  • ei enään niin säikähtänyt kirjoitti:

    kiitos rohkaisevista viesteistä :) . Voipihan se olla että kuvittelenkin, kun katsoin vanhoja kuvia niin samallailla on hiukset ollut silloinkin :). Ja lähteehän ihmiseltä muutenkin hiuksia, 100 hiusta päivässä .

    Luulotautiahan se. Sama juttu oli itsellä kun Roaa söin, eivätkä ne hiukset siitä mihinkään muuttuneet.

    Äänestä

  • asdf kirjoitti:

    Luulotautiahan se. Sama juttu oli itsellä kun Roaa söin, eivätkä ne hiukset siitä mihinkään muuttuneet.

    Nyt puolivuotta lopettamisesta eikä ole palautunut normaaliksi. Tosi ohuet ja erittäin kuivat.

    Äänestä

  • roankäyttäny kirjoitti:

    Nyt puolivuotta lopettamisesta eikä ole palautunut normaaliksi. Tosi ohuet ja erittäin kuivat.

    mutta tiedän henkilön joka on käyttänyt, ja hiukset ohenivat ja tulivat kuiviksi ja harmaiksi. Finnit lähtee, mutta tulee muita sivuoireita.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


säikähtänyt roa käyttäjä kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia Roaccutanin käytöstä johtuneesta kaljuuntumisesta ? onko kukaan kaljuuntunut pysyvästi ,edes jostain kohti (esim. ohimoilta ) ? Pelottaa vähän itseä , kun tuntuu että ainakin otsalta ja ohimoilta hiusraja vetäytyisi taaksepäin , tai sitten kuvittelen vain, kun olen kuullut kauhu juttuja tästä :) . Mutta pelottaa silti ! Kokemuksia tarvitaan , kiitos jo etukäteen.

ps. yksi kuukausi syömättä vielä....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu