Polttopuuta porista

-----------------------

Tietääkö ketään klapimyyjiä, jotka toimittaa polttopuuta kotiin porin alueella? edullisesti tietenkin ja kuivaa..

20

12288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansassa

      usein ilmoituksia, mutta kato myös Halkoliiteri.com. Itse en ole koskaan ko. palveluita käyttänyt joten ei omaa kokemusta.

      • -----------------------

        Sieltä löytyi heti ekalla soitolla!


      • Klappi
        ----------------------- kirjoitti:

        Sieltä löytyi heti ekalla soitolla!

        kysyä, että millä hinnalla sait? Itse kaupittelin kuivaa koivuklapia 25e/m3 kotiintuotuna, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut.


      • äskeisestä
        Klappi kirjoitti:

        kysyä, että millä hinnalla sait? Itse kaupittelin kuivaa koivuklapia 25e/m3 kotiintuotuna, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut.

        Vieläkö sitä on tarjolla? Onko hinta heittomotti vai tiiviimmin pinottuna? Minkä mittaista?


      • -----------------------
        Klappi kirjoitti:

        kysyä, että millä hinnalla sait? Itse kaupittelin kuivaa koivuklapia 25e/m3 kotiintuotuna, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut.

        40€ h/motti.

        Mutta jos sä myyt 25€ (H/motti ilm.?) Niin ensikerralla ostan sulta. laita puh numeros
        peltor (@) gmail.com


      • kans...
        ----------------------- kirjoitti:

        40€ h/motti.

        Mutta jos sä myyt 25€ (H/motti ilm.?) Niin ensikerralla ostan sulta. laita puh numeros
        peltor (@) gmail.com

        Mä ostan kans jos saan 25 eurolla/motti. Laita yhteystietosi [email protected]


      • saa tuoda
        Klappi kirjoitti:

        kysyä, että millä hinnalla sait? Itse kaupittelin kuivaa koivuklapia 25e/m3 kotiintuotuna, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut.

        saan peltor:lta numerosi..
        nyt sulla lähti kauppa käymään...


      • api
        saa tuoda kirjoitti:

        saan peltor:lta numerosi..
        nyt sulla lähti kauppa käymään...

        Lehlonen, uusikoivisto toimittaa klapia kotiin tuotuna.


      • ------------------------
        saa tuoda kirjoitti:

        saan peltor:lta numerosi..
        nyt sulla lähti kauppa käymään...

        "saan peltor:lta numerosi..
        nyt sulla lähti kauppa käymään... "

        Tunnetaanko toisemme? :P


      • mailosoittees
        Klappi kirjoitti:

        kysyä, että millä hinnalla sait? Itse kaupittelin kuivaa koivuklapia 25e/m3 kotiintuotuna, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut.

        Paa mailiosoittees tänne niin mä ostan kans 25 euroo motti (heitto tai pino) ei väliä oo


      • api
        kans... kirjoitti:

        Mä ostan kans jos saan 25 eurolla/motti. Laita yhteystietosi [email protected]

        Heitto- vai pinomotti???


      • Klappi
        äskeisestä kirjoitti:

        Vieläkö sitä on tarjolla? Onko hinta heittomotti vai tiiviimmin pinottuna? Minkä mittaista?

        Nyt toimii taas nämäkin sivut.
        Heittomoteista oli kysymys, puut odottivat kärryssä, vähän yli 3 heittomottia. Sain ne sitten myytyä väkipakolla halvalla, kun piti saada kärry muuhun käyttöön. Tällä hetkellä ei ole täysin kuivaa klapia, mutta viimekesänä latoon pinottua on kyllä. Pituus on jotain 30 ja 40cm väliltä.


      • Joutsen
        Klappi kirjoitti:

        kysyä, että millä hinnalla sait? Itse kaupittelin kuivaa koivuklapia 25e/m3 kotiintuotuna, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut.

        Terve.Mistä voi noutaa 25 eur/m3 kuivaa koivuklapia? -Jari-


      • joutsen jarita
        Joutsen kirjoitti:

        Terve.Mistä voi noutaa 25 eur/m3 kuivaa koivuklapia? -Jari-

        Jarita ei näemmä tajua että vuodesta 2007 ovat puun hinnat hieman muuttuneet.Et saa mistään 25€ heittomotti/motti edes ilmaa, ja ne puutkin maksaa vähintään tuon 40€ erkkaa, yleensä enemmän.Jotain 55€/pinottu motti koivua kotiintuotuna on ehkä normihinta.


    • 10878

      Hannu Mäkitalo Tmi
      Puh: 0400-860 709
      Hyvää tavaraa myy!

    • Ulvilassa

      Nyt olis tarjolla klapia vaikka 10 kuutioo. Koko läjä 150 euroo tai 15 euroo motti.

      • juha0907

      • Anonyymi

        Onko vielä myynissä polttopuuta, voin itse noutaa 0414802695 Teemu


    • SuperMika

      Minä toimitan Porin alueelle klapeja edulliseen markkina hintaan .Klapit on kuivia koivua tai sekalapia normimittaa tai n.50cm koivua.
      Kaloit on Serfioidusta metsästä ja toimitetaan kotiovelle tai heitellään suoraan suojaan jos pääsee kärryillä viereen. Ja vaikka pinotaan pientä lisä maksua vastaan😉
      Ensitilaajalle sytykepala purkki kaupan päälle.
      Tuon kolme heittomottia kerralla.
      Kysy lisää.
      Terv.Mika
      045-1235206

    • oiskoollutlavialla

      Maatalon oveen jyskytettiin aamuyöstä neljän aikaan.
      Isäntä meni äkeissään avaamaan.
      "Tarvitaanko teillä klapeja", kysyi vieras.
      "No ei tarvita", vastasi isäntä ja löi oven rämähtäen kiinni.
      Aamusella pihamaalle mennessään isäntä huomasi noin viiden heittomotin klapipinon hävinneen.
      (Joku muu tarvitsi.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe