Pro Finlandia

Mahtavaa

Ihanaa Katri-Helena oli tunnustus, joka sinulle kuuluu.

21

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHANA JUTTU

      OIKEIN PALJON ONNITTELUJA! HIENO JUTTU !

      • Eero JI

        Katri on laulanut ihanasti MINÄ TOIVON ja toive on toeutunut. Onnea ja menestystä jakossakin.


    • juttu?

      En viel googlettanut. siis ?

    • Matti Oulusta

      Onneksi olkoon muusikko/laulaja/taiteilija Katri Helena! Kiitos tasavallan presidentti Tarja Halonen että ymmärrät meidän pienten ihmistenkin tunteet!

    • *katri fani*

      Katri Helena on ansainnut Pro Finlandian.On todella hienoa,että kansan rakastama taiteilija saa näin arvokkaan tunnustuksen.Sydämmelliset onnittelut sinulle Katri ja Joulurauhaa.

      • taideon

        Ei muuten ko.pelle ole koko kansan rakastama,itse inhoan sydämeni pohjasta häntä,hänen tuotantoaan ja kaikkea mikä häneen liittyy.
        Falski , tekopyhä linssilude.
        muuten...sydämeen mahtuu vain yksi ämmä..


      • eväät sinullakin
        taideon kirjoitti:

        Ei muuten ko.pelle ole koko kansan rakastama,itse inhoan sydämeni pohjasta häntä,hänen tuotantoaan ja kaikkea mikä häneen liittyy.
        Falski , tekopyhä linssilude.
        muuten...sydämeen mahtuu vain yksi ämmä..

        raukalle annettu


      • Ei ole koko kansan rakastama
        eväät sinullakin kirjoitti:

        raukalle annettu

        sillä minäkään en välitä Katri-Helenasta enkä hänen tuotannostaan yhtään. Ja tiedän myöskin paljon muita samoin ajattelevia.Ei pidä yleistää.


      • ei ole Katri Helenan asia
        Ei ole koko kansan rakastama kirjoitti:

        sillä minäkään en välitä Katri-Helenasta enkä hänen tuotannostaan yhtään. Ja tiedän myöskin paljon muita samoin ajattelevia.Ei pidä yleistää.

        jos hänestä sanotaan ,että koko kansan suosikki.Minäkin tiedän ,että Te Kokoomuslaiset ette hänestä välitä työläistaustan takia.


      • kannanottoa!
        Ei ole koko kansan rakastama kirjoitti:

        sillä minäkään en välitä Katri-Helenasta enkä hänen tuotannostaan yhtään. Ja tiedän myöskin paljon muita samoin ajattelevia.Ei pidä yleistää.

        Aivan mahtavaa että Katrin "vihanaiset" haluavat myös näille sivuille. Kyllä Katri on upea ja karismaattinen, vihamiehetkin haluavat sanoa jotain. Siitä vaan, ei se meitä ihailijoita haittaa. :))


      • köppörölli
        kannanottoa! kirjoitti:

        Aivan mahtavaa että Katrin "vihanaiset" haluavat myös näille sivuille. Kyllä Katri on upea ja karismaattinen, vihamiehetkin haluavat sanoa jotain. Siitä vaan, ei se meitä ihailijoita haittaa. :))

        kuinka pimeässä sinä oletkaan kasvanut jos ihailet tota laskelmoivaa plondiva!
        Mene tsykoterapeutille ja pyyvä lopotommiaa ihtelles!


      • koostuvat
        eväät sinullakin kirjoitti:

        raukalle annettu

        Vaasan jälkiuunipaloista (kahdesta), leivät on vastakkain ja välissä on kalkkunameetvurstia ja polar-juustoa. Leivät on voideltu Becelillä.
        Sitten on kaksi Ingrid Marie merkkistä omenaa jotka olen huolellisesti pessyt.
        Leivät ja omenat eivät mahdu esim. taskuuni,en sanoisi pieniksi eväiksi kooltaankaan.
        Näillä jaksan koko päivän aivan hyvin.


      • unohtui
        eväät sinullakin kirjoitti:

        raukalle annettu

        ei niitä minulle olla annettu,itse olen ostanut raaka-aineet ja itse tehnyt evääni.


      • Jan
        taideon kirjoitti:

        Ei muuten ko.pelle ole koko kansan rakastama,itse inhoan sydämeni pohjasta häntä,hänen tuotantoaan ja kaikkea mikä häneen liittyy.
        Falski , tekopyhä linssilude.
        muuten...sydämeen mahtuu vain yksi ämmä..

        On pojalla pokkaa, taitaa olla niin että ei ole nähnyt Katri Helenaa esiintyvän, suomen paras nais ääni ja hieno lava karismaatti.
        aivan omaa luokkaansa!


      • meitsit
        köppörölli kirjoitti:

        kuinka pimeässä sinä oletkaan kasvanut jos ihailet tota laskelmoivaa plondiva!
        Mene tsykoterapeutille ja pyyvä lopotommiaa ihtelles!

        kyllä noita idio... riittää


      • Rentun ruusu
        Ei ole koko kansan rakastama kirjoitti:

        sillä minäkään en välitä Katri-Helenasta enkä hänen tuotannostaan yhtään. Ja tiedän myöskin paljon muita samoin ajattelevia.Ei pidä yleistää.

        Tosiaankaan ei pidä yleistä,koko kansan Katri Helena.Taitavat tuotantopuolen ihmiset shovn puolesta kirjoitella tänne ja kehua koko ajan tätä tekopirteää ja niin täydellistä ihmistä että oikein oksettaa.Typerät ihmiset elättävät näitä laulajia jotka luulevat olevansa suuriakin tähtiä.Niitä ei ole kuin taivaalla onneksi
        Ahneita kaikki laulajat.


      • Kun on kutri-helenan
        Jan kirjoitti:

        On pojalla pokkaa, taitaa olla niin että ei ole nähnyt Katri Helenaa esiintyvän, suomen paras nais ääni ja hieno lava karismaatti.
        aivan omaa luokkaansa!

        uraa seuraillut, niin enpä nyt tiedä siitä kyvykkyydestä?
        Alkuaikoina ääntä oli huomattavasti vähemmän kuin pyrkyä.
        Ääni on hieman parantunut ilmiselvien lauluopintojen myötä ja onhan se ulkonäkökin vuosien varrella kohentunut...
        Tätsyvuosinaan menettelee, mutta pro-finlandia tuntuu hieman liioitellulta.
        Olisikohan palkitsemisen syynä mm. koko maailmaa syleilevä, ennen kaikkea kehitysmaita, hieman falskilta vaikuttava julistaminen, sekä esiintyminen erään homon kanssa?
        Niistähän se pressakin tykkää!


      • Luulisin ,ihan oikein
        Kun on kutri-helenan kirjoitti:

        uraa seuraillut, niin enpä nyt tiedä siitä kyvykkyydestä?
        Alkuaikoina ääntä oli huomattavasti vähemmän kuin pyrkyä.
        Ääni on hieman parantunut ilmiselvien lauluopintojen myötä ja onhan se ulkonäkökin vuosien varrella kohentunut...
        Tätsyvuosinaan menettelee, mutta pro-finlandia tuntuu hieman liioitellulta.
        Olisikohan palkitsemisen syynä mm. koko maailmaa syleilevä, ennen kaikkea kehitysmaita, hieman falskilta vaikuttava julistaminen, sekä esiintyminen erään homon kanssa?
        Niistähän se pressakin tykkää!

        Rauhantyö ,sodanvastaisuus,kehitysapu -Katri on sitä mieltä että paikanpäälle pitää nimenomaan auttaa -niin minunkin mielestäni .Ja ne lukemattomattomat esiintymiset ,ilmaiseksi vanhainkodeissa, sotaveteraaneille.kerännyt rahaa Unicefille, lapsille,se on yli 40vuotinen työ.kauanko itse aiot aktiivisena olla työelämässä?.
        Onhan Lotta -perinne yhdistyskin hänet mitalilla muistanut.


      • heidän musiikistaan
        Luulisin ,ihan oikein kirjoitti:

        Rauhantyö ,sodanvastaisuus,kehitysapu -Katri on sitä mieltä että paikanpäälle pitää nimenomaan auttaa -niin minunkin mielestäni .Ja ne lukemattomattomat esiintymiset ,ilmaiseksi vanhainkodeissa, sotaveteraaneille.kerännyt rahaa Unicefille, lapsille,se on yli 40vuotinen työ.kauanko itse aiot aktiivisena olla työelämässä?.
        Onhan Lotta -perinne yhdistyskin hänet mitalilla muistanut.

        kyllä meitä homoja ja lesboja käy paljon kuuntelemassa Katri-Helenan Ja Jarin konserteissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe