Kingdra ex 150hp ,Mewtwo ex 100hp , Latios ex 100hp , Latias ex 100hp , Raichu ex 100hp , Raikou ex 100hp . Loput hyvät kortit: 2 Charizardia 120hp , Machamp 120hp , Feraligatr 120hp , Exploud 120hp, Omastar 110 hp , Alakazam 100 hp , Flygon 100hp , 2 Gyarados 100hp , Salamence 100hp , 3 90hp , 6 80hp , 10 70 hp kaikkee skeidaa...
Sähl.post. [email protected]
msn: [email protected]
Nyt lähtee pokemon kortteja ! Arvokkaita on ja exejä löytyy
9
2960
Vastaukset
- myyt?
Minkä kuntoisia / ikäisiä kortit ovat? Missä kortit sijaitsevat? Paljonko pyydät hintaa?
- body-man
Mil hinnal myisit noi kaikki kiiltokortit?
- juho parpala
paljon nnuo pokemon kortit maksais
- gorillaz 1234567890
tarjoon 30 euroo
- pokemon poika
vaiha noi kiakki kortit 170 e sopiiko?:)
- juho p
tulehan hakemaan kortit pois
- TUUKKA1234
KÄYKÖ KAIKKI 30 KYMPII OIKEEST MÄ OON TOSI HYVÄ KERÄILIÄ PELAAN LIIGAS
- Espeon70
Mulle käy noi sun kortit! ne on hyviä! tavataan joskus,voitko olla antamatta niitä kellekään?
- KorttejaMyynnissä
Elikkäs kortteja myynnissä: poliwrath, nidoking, venusaur, vaporeon,zapdos, charizard, lapras, magneton, ninetails, muk, mr. mime, blastoise, gyarados, poliwhirl(uudempaa mallia), dark raichu,dark espeon, celebi (uudempaa mallia), dark arbok, vileplume(uudempaa mallia).
Kaikki holo-kortteja ja rareja. Kunnosta en oikein osaa sanoa, on säilytetty muovitaskuissa ainakin suuremman osan elämäänsä. Ostettu 2000-luvun vaihteessa. Muutama noista uudempia ainakin ulkonäön perusteella.
Jos kiinnostaa ni laita viestiä niin saat lisäinfoa ja kuvia. 0445867111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001