Moi, onkos arveluita mistä on kyse jos Carina E:tä 1.6 -94 lähtee kiihdyttämään, niin kuuluu jonkinlaista kilinää moottorin seudulta.
Ajonaikana olen yrittänyt paikantaa sijaintia mutta vaikeaa on.
moottorista kuuluu
5
1135
Vastaukset
- olla
ehkä pakosarjan päällä oleva peltinen ritilä jonka ruuvit ovat löystyneet tai pelti on ruostunut.Minun -93 corollassa ainakin tämä aiheutti sellasen kolina/kilinän konehuoneessa.
- eemel-
Juu samanlaista pitää -93, oliskohan jotain laturissa tms, ku ainaki häviää/vaimenee kun laittaa valot pois päältä.
- Ehdokkaita
Omassani kalisi pakoputken liitosmöykky moottorin alla tietyllä alakierrosalueella. Usein saattaa olla myös kannake murtunut ja helistä pultin alla. En muista onko se pakosarjan vai -putken alussa kiinni mutta niillä main. Katkenneen pätkän voi poistaa pultin alta. Pysynee ilman katkennutta kiinnikettäkin.
- justö
Täytyypä tsekkailla hieman lisää japsin perustuksia.
- ErkkosenEro
justö kirjoitti:
Täytyypä tsekkailla hieman lisää japsin perustuksia.
Mulla kuului jotakin kummaa ääntä tuohon tyyliin toissa kesänä. Katsastusmies sieltä sitten kolisteli jotaki kiviä alas kun tulin sille maininneeksi. Jotain hyvää siinäkin tapahtumassa, vaikka muuten kyllä pomppaskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818