Moi, onkos arveluita mistä on kyse jos Carina E:tä 1.6 -94 lähtee kiihdyttämään, niin kuuluu jonkinlaista kilinää moottorin seudulta.
Ajonaikana olen yrittänyt paikantaa sijaintia mutta vaikeaa on.
moottorista kuuluu
5
1147
Vastaukset
- olla
ehkä pakosarjan päällä oleva peltinen ritilä jonka ruuvit ovat löystyneet tai pelti on ruostunut.Minun -93 corollassa ainakin tämä aiheutti sellasen kolina/kilinän konehuoneessa.
- eemel-
Juu samanlaista pitää -93, oliskohan jotain laturissa tms, ku ainaki häviää/vaimenee kun laittaa valot pois päältä.
- Ehdokkaita
Omassani kalisi pakoputken liitosmöykky moottorin alla tietyllä alakierrosalueella. Usein saattaa olla myös kannake murtunut ja helistä pultin alla. En muista onko se pakosarjan vai -putken alussa kiinni mutta niillä main. Katkenneen pätkän voi poistaa pultin alta. Pysynee ilman katkennutta kiinnikettäkin.
- justö
Täytyypä tsekkailla hieman lisää japsin perustuksia.
- ErkkosenEro
justö kirjoitti:
Täytyypä tsekkailla hieman lisää japsin perustuksia.
Mulla kuului jotakin kummaa ääntä tuohon tyyliin toissa kesänä. Katsastusmies sieltä sitten kolisteli jotaki kiviä alas kun tulin sille maininneeksi. Jotain hyvää siinäkin tapahtumassa, vaikka muuten kyllä pomppaskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607