SUOMEN HOMO-MIEHET

Tulitko kaapista

Ihan vain mielenkiinnolla haluaisin
kuulla, ketkä suomalaiset julkkis-homomiehet
ovat tulleet aikojen saatossa kaapista ??

Onko monta julkkishomoa tiedossa ?

Ps. Itse olen hetero ja huvikseen kyselen.

39

8284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Harvemmin normaaleilla heteromiehillä kiinnostaa tipan tippaa ketkä on homoja...

      • taas.

        Normaali heteromies? Mistä sinä tiedät mitä (muiden) "normaalien heteromiesten" päässä liikkuu? Ehkä "normaali heteromies" haaveilee olemisesta samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta sitä harvemmin ahdasmielisessä ympäristössä tuodaan julki.


      • Anonyymi

        Hetero mies ei edes mieti tollaisia


    • HMNai

      Miksi kyselet vain homomiehistä.

      Kyselisit myös homonaisista.

    • Vastaaja nro 3

      suomalaiset julkimot, jotka ovat menneet kaappiin? Onko niistä tietoa?

      Ps. Minä olen mitä olen enkä ala määrittelemään itseäni johonkin lokeroon.

    • homolle

      vastailen. Tule vaan reilusti itse kaapista ulos. Ei siihen julkkisten apuja tarvita. Ihmiset on nykyään ihan homomyönteisiä. BB-saulikin niin monen suosikki, vaikka ei kyllä minun. Uskalsi kuitenkin kertoa rehellisesti suuntauksensa koko Suomen kansalle. Mun mielestä rohkea teko 22 -vuotiaalta.

    • kaapissa on mukavaa

      Ihan vain mielenkiinnolla haluaisin
      kuulla, ketkä suomalaiset julkkis-homomiehet
      ovat tulleet aikojen saatossa kaapista ??

      Onko monta julkkishomoa tiedossa ?

      Ps. Itse olen hetero ja huvikseen kyselen.
      <
      <
      Olet joo, pysy vaan kaapissa.

      • Anonyymi

        Minä olen


      • Anonyymi

        joo pysy kaapissa. Suomen tuleva (?) presidentti on avoimesti homo ollut vuosikymmenet että revi siitä....


    • ja siitä puhe...

      >Ps. Itse olen hetero ja huvikseen kyselen.

      Juujuu. Ja siitä puhe mistä puute. Ei siinä mitään. Kiva että täälläkin foorumilla on homoja - ja homoja jotka hakevat samankaltaisiaan.

      Hienoa, että uskallat olla internet-julki-homo.

      • ...mennä

        kyseleen tonne lesbo, gay, bi- ja transsexuaalipalstoille? Tai sulaudu joukkoon ja mee kytikselle mestoille;D.

        Ihmettelen vain miksi sua noin kiinnostaa. Olet aika usein kysellyt noita listoja. Ehkä sinussakin asuu pikkuinen homo?;D


    • lespo

      Moro homot te pimeän tien kulkijat, jättäkää naiset rauhaa.
      Edustatte umpitien kulkijoita.
      Muistakaa että tumma suklaaosato on vaaleeta parempaa.

      Miten olis se ahvenanmaa

    • JM

      EI OLE

    • imsogay

      Ainakin Jari Sillanpää ja Marco Björström nyt viimeeksi, ja vihdoin. Nehän on aina asioita, jotka kaikki tietää, mutta ehkä toimittajat eivät ole suoraan kysyneet eikä sitä tarvitse lehtien palstoilla erikseen mainostaa. Rohkeaa se on sitten kun siihen pystyy, kuten esim. Jari Sillanpää aikoinaan teki. Marco taas muitta mutkitta tuli kumppaninsa kanssa linnan juhliin ja kaikille selvisi siinä, että pariskunta ollaan, koska kaveria ei avecina ko. juhliin saa viedä.

      Kaikkihan sen tietää, että Antti Tuisku taitaa olla aika pahasti kallellaan miehiin päin. Ei ole julkisesti tullut kaapista, varmaan suuren suosionsa tyttöjen keskuudessa takia. Mutta eiköhän hänkin jossain vaiheessa rohkaistu. On varmaan rankkaa elää julkisuudessa sellaisen salaisuuden kanssa.

      • Anonyymi

        Outoa ettei Antti Tuisku edelleenkään ole tullut kaapista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa ettei Antti Tuisku edelleenkään ole tullut kaapista.

        Antti on be seksuali


    • skdjfaskjfaskf
      • Anonyymi

        Anttonio Fores Haaviston puoliso.
        Kristofer Sandberg
        Benjamin Peltonen


    • Miitta.Homo.Laulu
    • viemäriin vaan

      Heteron ja homon kyl pystyy taviskin tunnistaa. Jos aamulla herää ja pehva kipee, niin sitä on joku duunannu. Taikkas jos aamulla pissalle mennessä hokaa kakkaa pippelissä, niin on tullu tuherrettua väärää luukkua. Mikäli vaimo valittaa kipeestä pyllystä, niin silloin ei ookkaan homo.

      Jos jumala loi ihmisen, se teki ison virheen tekemällä pippelistä niin PIENEN ja pyllyn kolasta niin ISON. Joten pili olis pitänyt olla pitkä ja paksu sellanen, et se ei mahdu pepunreikään millään.

      Jos taasen evoluutio on tuottanut ihmisen, niin on täysin ihimillistä erehtyä suunnittelussa ja tuhota parempi versio kokeeksi. Muutenkin pilin pitäs jäädä piluun kiinni aktin jälkeen, kuten eläinmailmassa monasti käy. Näin olis pikkasen parempi. Toki seksitön seksi, jossa mies jättäis siittiöt pussissa naiselle ja tämä tunkis systeemin sisäänsä olisi vielä parempi. Ei aamu stondista, ei menkkoja ei mitään seksin tuomaa negatiivista vain pelkkää lisääntymistä.

    • PIMPPA ON JESS !!

      Kyllä on ajatusmaailma totaalisesti kieroutunut jos SUOMEEN valitaan totaallinen perseen ihanuuksiin syventynyt ja niistä nautiskeleva pillua vieroksuva PÖTKY PEKKA HAAVISTO ? Aamulla on mukava pippelin päältä suihkussa lotrata sitä paskaa jota epätoivoisesti on yrittänyt yön tunteina tuupata takaisin !!HALOO MIKÄ MÄTTÄÄ IHMISTEN AJATUS MAAILMASSA JOS TÄMÄ MENO JATKUU ? Kesken kukoistaneen kauden jos Pekan parturikampaaja PUOLISO jättää presidentin ja häipyy jälkiä jättämättä kotikonnuileen ? EI HÄTÄÄ Lieksasta löytyy UUSI UHKEA TULINEN LAMMAS NIMELTÄÄN suom. nimi KURVI ! Aina kun toimittajat kyselee missä olit tänään vastaat oltiin KURVAILEMASSA ? Lapset ei tarvitse ymmärtää PEKAN kumisaappaat jalassa tapahtuvia KURVAILUJA !! hyvät NAISET keksikää keinot pikku hiljaa miten pillu alkaisi PEKKAA kiinnostaa ? Kyllä on YÖKÖTTÄVÄÄ !!!!!!!!!

      • Ei se

        pissareikä paljon sen kummempi ole, eikä kaikki homot peppuseksiä harrasta. Enemmän taitaa olla "heteroita", jotka sitä harrastaa.


    • Jokainen hetero mies on haaveillut seksistä toisen miehen kanssa. Turha sitä häpeillä. On tuo edellinen kirjoitus PIMPPA ON JEES -> kokemusta lampaiden hoidosta kun mainitsee kumisaappaiden tärkeyden.
      Niitä tunnettuja homoja ja di tyyppejä löytyy historian hämärästä, niin kuninkaista kuin taviksistakin.

      • tytytrew

        Sori vaan, mutta olen ihan hetero, enkä ole koskaan haaveillut sellaisesta.


    • jenni17.5v

      Lothar ei ole ainakaan homo!

      • Mene kasvamaan!

        Väärää tietoa annat täällä.


      • Miia18v
        Mene kasvamaan! kirjoitti:

        Väärää tietoa annat täällä.

        Siis anteeksi vain mutta tiedän kokemuksesta että ei ole homo ;)


      • Wohhooo
        Miia18v kirjoitti:

        Siis anteeksi vain mutta tiedän kokemuksesta että ei ole homo ;)

        Minnä ja jenni et sinä mitään tiedä ja sama luuseri olet:D


    • love7

      Petri Penna

    • Habazi(homo)

      Olen Habazi ja olen homo

    • Mr Hinaaja

      Mr Lothar
      Anssi Penna
      Mäntyharjun klani
      Pumppu-ukko

      Tässä kärkinelikko

    • Huilaalei

      Kyllä on aika surkea kaveri joka pelkästä mielenkiinosta haluaisi tietää keitä homoja suomessa on.Onkohan hänelle juurikaan mitään hyötyä siitä tiedosta jos itse on kaiken lisäksi vielä normaali hetero. Millaisijahan ne epänormaalit heterot sitten ovat.Ovatko he sitten sellaisia jotka eivät ole kiinostuneita homoista tietämään mitään.

      • mutlieköyllätys

        Kepu Rossi.


    • Anonyymi

      Homoja siellä, homoja täällä. Nykyään on homoja joka paikassa. Olen hirvittävän vihainen, olen raivoissani. Pitää yrittää rauhoittua.

    • Anonyymi

      miksi hetero kommentoi

    • Anonyymi

      mikä hitto on se pieni ero

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe