Miksi ikäihmiset

aina valittaa

Kyllä me nuoret parhaamme koitetaan.

Sami 14 v

13

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisa 15v

      että nuoremmatkin oppisivat. Sitten niillä voi olla särkykipuja jotka niille on tullut kun ne on joutunu tekemään töitä 14v lähtie.

      • mummi72 v

        paitsi nyt, kun on niin nuhanen olo ja kuumettakin lykkää. Tästä olotilasta en yhtään tykkää.

        Joulukin tulla jollottaa, kaikki siitä kailottaa.
        Stressi alkaa tulla, se taitaakin olla mulla.


      • 9 x 8v
        mummi72 v kirjoitti:

        paitsi nyt, kun on niin nuhanen olo ja kuumettakin lykkää. Tästä olotilasta en yhtään tykkää.

        Joulukin tulla jollottaa, kaikki siitä kailottaa.
        Stressi alkaa tulla, se taitaakin olla mulla.

        En minäkään valita, mutta liian aikaisin jouluhössötys alkaa ja joululaulut soi kaupoissa niin n, että korvat halkee. Tavella on luikasta , keväällä koianpasoja , kesällä hikoiluttaa ja syksyllä kura lentää ja on synkää ja ikävää. Ai, mut sehän olikin vappuna.
        No, on tää elämä kyllä sitten mukavaa kun saa olla terve ja nauraakin saa!! ;-)) )) ))


      • vaikka viinakaupat
        9 x 8v kirjoitti:

        En minäkään valita, mutta liian aikaisin jouluhössötys alkaa ja joululaulut soi kaupoissa niin n, että korvat halkee. Tavella on luikasta , keväällä koianpasoja , kesällä hikoiluttaa ja syksyllä kura lentää ja on synkää ja ikävää. Ai, mut sehän olikin vappuna.
        No, on tää elämä kyllä sitten mukavaa kun saa olla terve ja nauraakin saa!! ;-)) )) ))

        onkin huomenna auki, pitää keksiä muuta hauskaa ajankulua.


      • amateus*
        vaikka viinakaupat kirjoitti:

        onkin huomenna auki, pitää keksiä muuta hauskaa ajankulua.

        vaikka lunta tulee tupaan oventäydeltä,kylläpähän lapset lakaisee.
        Näin ennen sanottiin.
        Kamala lumimyräkkä täällä Etelä-Savossa.
        Adventti Jumalanpalvelu alkaa kohta tvstä.
        Hoosiannaan saan yhtyä,se amateuksen päiväntärkein tapahtuma


    • Petteri, ei se punanenä kui...

      Pitäskö minunkin keksiä jotain valitettavaa, kun en oo pitkään aikaan valittanut mitään.
      Ei pääse ees lumitöihin , kun huoltoyhtiö putsaa pihat.
      Telkkaristakin tullee kymmeniltä kanavilta ohjelmaa, niin ei tiedä mitä oikein katsois.
      Tän talon nuorisokin on niin kohteliasta ja fiksua, ettei niistäkään voi pahaa sanaa sanoa.
      Minä en nyt muista oikein mittään muuta valitettavaa. Ei sunkaan minulle oo tulossa jottain muistihäiriöitä vain.. kun tuntuu ettei muista oikeei mitään.
      Hyviä valituksia vain toisille jos joku paremmin muistais.

      • Vieras mies

        Kaupat on pullollaan tavaraa, jota en tarvitse.
        Leipää kymmeniä eri laatuja ja ruokiakin. On runsauden pula , vaikea valita mitään kun kaikkea on liikaa. Minä olen vieraassa kaupassa ainakin ihan pyörällä päästäni ja vielä eksyksissäkin usein.


    • tili

      en valita, tuli veronpalautuksia 66 euroo tilille.

      • Hintriika*

        Eipä hyödytä valittaa, vaikka tililtä meni melkein 100 euroa - jälkiveroja olemattomasta eläkkeestä. Nuollaan näppejä, jos ei muuta ole jouluna. Lähtee se suolaisen kaipuu silläkin konstilla.


      • eläkemummi
        Hintriika* kirjoitti:

        Eipä hyödytä valittaa, vaikka tililtä meni melkein 100 euroa - jälkiveroja olemattomasta eläkkeestä. Nuollaan näppejä, jos ei muuta ole jouluna. Lähtee se suolaisen kaipuu silläkin konstilla.

        ja
        lisäksi Espoon verotoimisto on muuttanut
        Huitsin Nevadaan, "paperit on siellä",
        eli Myyrmäessä!

        En ehdi sinne lähteä kiireiltäni.


      • on sen merkki
        eläkemummi kirjoitti:

        ja
        lisäksi Espoon verotoimisto on muuttanut
        Huitsin Nevadaan, "paperit on siellä",
        eli Myyrmäessä!

        En ehdi sinne lähteä kiireiltäni.

        Että on liian pieni ennakkopidätys.
        Jos on kohdillaan ei lisää tarvitse maksaa.


      • on sen merkki kirjoitti:

        Että on liian pieni ennakkopidätys.
        Jos on kohdillaan ei lisää tarvitse maksaa.

        Olen kyllä huomannut saman piirteen ikäisissäni ihmisissä..aiheita löytyy,mutta otetaan huumorilla.. Jos jostain kolottaa,luultavasti olemme vielä elossa sillon ..hehheee


      • irkku-37 kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut saman piirteen ikäisissäni ihmisissä..aiheita löytyy,mutta otetaan huumorilla.. Jos jostain kolottaa,luultavasti olemme vielä elossa sillon ..hehheee

        mukavaa kun on "se olkapää " täällä mihinkä voi nojata, kun on paha mieli .
        Kyllä me ikäihmisetkin tarvitaan Joskus sitä purku paikkaa "ei kaatopaikkaa"johon voi huolet kaataa pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe