Olen ollut 7 vuotta avomieheni kanssa yhdessä ja rakastan häntä mutta tottapuhuen en ole koskaan häntä halunnut seksuaalisesti :( Haluja minulla kyllä on mutta miehen kanssa orgasmi tulee hitaammin kuin yksin ollessa... Voin kyllä harrastaa seksiä vaikken ole kiihottunut ja voin samalla tyydyttää itseäni jotta saan, mutta en sitä miestä halua ja jos se saa niin jokseenkin oksettaa :/ mikä ihme tää juttu on?
Vastaukset 1
- niin varmaan kertoisin
mutta minulla ei ole kokemusta tuollaisesta. Vaan päinvastoin niin, että olen rakastanut miestäni seksuaalisesti, mutta en muuten (mikä vei aikaa tunnistaa ja myöntää itselleni). Hän taas ei halunnut kanssani seksiä. En usko, että halusi mitään muutakaan, koska emme juurikaan keskustelleet. Me erosimme.
Jos todella rakastat miestäsi, kannattaisi mennä keskustelemaan vaikka seksuaaliterapeutin kanssa. Koska sinulla on kuitenkin haluja. Joka tapauksessa selvitä mistä on kysymys. Tuli myös mieleen, että onko sinulla jotain lapsuuden kokemuksia, joita et tiedä? Esim. että olisit kokenut insestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261496Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421314Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109794Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja120761- 62695
- 53671
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144549- 6515
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286509