Olen ollut 7 vuotta avomieheni kanssa yhdessä ja rakastan häntä mutta tottapuhuen en ole koskaan häntä halunnut seksuaalisesti :( Haluja minulla kyllä on mutta miehen kanssa orgasmi tulee hitaammin kuin yksin ollessa... Voin kyllä harrastaa seksiä vaikken ole kiihottunut ja voin samalla tyydyttää itseäni jotta saan, mutta en sitä miestä halua ja jos se saa niin jokseenkin oksettaa :/ mikä ihme tää juttu on?
miksen halua?
1
1157
Vastaukset
- niin varmaan kertoisin
mutta minulla ei ole kokemusta tuollaisesta. Vaan päinvastoin niin, että olen rakastanut miestäni seksuaalisesti, mutta en muuten (mikä vei aikaa tunnistaa ja myöntää itselleni). Hän taas ei halunnut kanssani seksiä. En usko, että halusi mitään muutakaan, koska emme juurikaan keskustelleet. Me erosimme.
Jos todella rakastat miestäsi, kannattaisi mennä keskustelemaan vaikka seksuaaliterapeutin kanssa. Koska sinulla on kuitenkin haluja. Joka tapauksessa selvitä mistä on kysymys. Tuli myös mieleen, että onko sinulla jotain lapsuuden kokemuksia, joita et tiedä? Esim. että olisit kokenut insestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171308
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760