Millaiset olosuhteet punakirjoahvenen poikasille pitäisi järjestää, jotta poikaset selviytyisivät aikuisiksi.
Kudenta onnistui hyvin, mutta nyt yksi poikanen toisensa jälkeen kuolee.
Jäljellä on enää noin kymmenkunta poikasta. Aikaa on kulunut kolme viikkoa.
punakirjoahevenen poikaset
4
358
Vastaukset
- -
Mulle kävi kanssa samalla tavalla, et aluksi kaikki kuoli. Vanhemmat on varmaan aika nuoria ja niillä ei ole niin paljon kutukokemusta. Ajan mittaan yhä useampi poikasista varmasti selviää!
- palettikala
minkä kokosiks ne punakirjo ahvenet kasvaa mä oon kiinnostunut kirjoahvenista ja haluisin tietoo ootko myymäs niitä ja miten helppo hoitosii jne että sopisko mun 12 8 litraseen ei varmaan mut kysympä kumminkin
- elainrakas
palettikala kirjoitti:
minkä kokosiks ne punakirjo ahvenet kasvaa mä oon kiinnostunut kirjoahvenista ja haluisin tietoo ootko myymäs niitä ja miten helppo hoitosii jne että sopisko mun 12 8 litraseen ei varmaan mut kysympä kumminkin
Ne kasvaa n. 10 cm pitkiksi. Ne on aika helppoi. Mä en omista niitä, joten en myykkään oon vaan kuullut tällasta...
128 litraseen vois niitä varmaan hankkii. Joskus ne voivat olla aggressiivisia ja oon kuullu et niillä pitäisi olla kokonaan oma akvaario...
- Etbna
Oliskos niitä punakirjoahevenen poikasia myynnissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem462819HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat232078- 201745
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3701297- 651243
- 491003
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20969- 46883
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65858