Aihe

punakirjoahevenen poikaset

mikä neuvoksi

Millaiset olosuhteet punakirjoahvenen poikasille pitäisi järjestää, jotta poikaset selviytyisivät aikuisiksi.
Kudenta onnistui hyvin, mutta nyt yksi poikanen toisensa jälkeen kuolee.
Jäljellä on enää noin kymmenkunta poikasta. Aikaa on kulunut kolme viikkoa.

4

204

Vastaukset

• Mulle kävi kanssa samalla tavalla, et aluksi kaikki kuoli. Vanhemmat on varmaan aika nuoria ja niillä ei ole niin paljon kutukokemusta. Ajan mittaan yhä useampi poikasista varmasti selviää!

• minkä kokosiks ne punakirjo ahvenet kasvaa mä oon kiinnostunut kirjoahvenista ja haluisin tietoo ootko myymäs niitä ja miten helppo hoitosii jne että sopisko mun 12 8 litraseen ei varmaan mut kysympä kumminkin

• palettikala kirjoitti:

minkä kokosiks ne punakirjo ahvenet kasvaa mä oon kiinnostunut kirjoahvenista ja haluisin tietoo ootko myymäs niitä ja miten helppo hoitosii jne että sopisko mun 12 8 litraseen ei varmaan mut kysympä kumminkin

Ne kasvaa n. 10 cm pitkiksi. Ne on aika helppoi. Mä en omista niitä, joten en myykkään oon vaan kuullut tällasta...
        128 litraseen vois niitä varmaan hankkii. Joskus ne voivat olla aggressiivisia ja oon kuullu et niillä pitäisi olla kokonaan oma akvaario...

• Oliskos niitä punakirjoahevenen poikasia myynnissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      11861
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      7922