Millaiset olosuhteet punakirjoahvenen poikasille pitäisi järjestää, jotta poikaset selviytyisivät aikuisiksi.
Kudenta onnistui hyvin, mutta nyt yksi poikanen toisensa jälkeen kuolee.
Jäljellä on enää noin kymmenkunta poikasta. Aikaa on kulunut kolme viikkoa.
punakirjoahevenen poikaset
4
336
Vastaukset
- -
Mulle kävi kanssa samalla tavalla, et aluksi kaikki kuoli. Vanhemmat on varmaan aika nuoria ja niillä ei ole niin paljon kutukokemusta. Ajan mittaan yhä useampi poikasista varmasti selviää!
- palettikala
minkä kokosiks ne punakirjo ahvenet kasvaa mä oon kiinnostunut kirjoahvenista ja haluisin tietoo ootko myymäs niitä ja miten helppo hoitosii jne että sopisko mun 12 8 litraseen ei varmaan mut kysympä kumminkin
- elainrakas
palettikala kirjoitti:
minkä kokosiks ne punakirjo ahvenet kasvaa mä oon kiinnostunut kirjoahvenista ja haluisin tietoo ootko myymäs niitä ja miten helppo hoitosii jne että sopisko mun 12 8 litraseen ei varmaan mut kysympä kumminkin
Ne kasvaa n. 10 cm pitkiksi. Ne on aika helppoi. Mä en omista niitä, joten en myykkään oon vaan kuullut tällasta...
128 litraseen vois niitä varmaan hankkii. Joskus ne voivat olla aggressiivisia ja oon kuullu et niillä pitäisi olla kokonaan oma akvaario...
- Etbna
Oliskos niitä punakirjoahevenen poikasia myynnissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069